Skip to main content

2 Octombrie. Cât l-ar fi costat pe Diaconescu publicitatea din ultimele săptămâni

 

Publicitate

PUBLICITATE ELECTORALĂ „MOCA”. Dan Diaconescu ar fi trebuit să plătească 256 de milioane de euro pentru a obţine aceeaşi vizibilitate la televiziuni, dacă n-ar fi existat privatizarea Oltchim, conform Adevărul. El a „investit“ însă doar 120.000 de euro, garanţia pe care a pierdut-o pentru că nu achită preţul acţiunilor

Adevărul a calculat un potenţial buget de expunere şi PR al lui Dan Diaconescu pe şapte televiziuni: patru de ştiri şi trei generaliste. Specia jurnalistică la care ne-am raportat a fost „publireportajul".

DD la Oltchim: reclamă pe gratis de 256 milioane €


CANALE NOI DE DOCUMENTARE LA UPC. Operatorul RCS&RDS a anunţat luni lansarea a două canale TV proprii de documentare, Digi World şi Digi Life, cu emisie Full HD (High-Definition), conform HotNews. Tot azi, principalul rival pe piaţa de cablu, UPC, a anunţat că şi-a extins grila cu trei canale de documentare în format digital: Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature, scrie HotNews.ro.
UPC şi-a extins grila cu trei canale de documentare în ziua în care RCS&RDS şi-a lansat două noi canale TV de documentare proprii


UTILIZATORI DE FACEBOOK. Numărul de utilizatori Facebook în România a depăşit recent cinci milioane, numărul de pagini depăşind 18.000, conform informaţiilor înscrise în sistemul de monitorizare Facebrands.ro. Numărul de utilizatori a evoluat cu aproape un milion faţă de decembrie 2011, până la 5,08 milioane de utilizatori, scrie Wall-Street.ro.
Cinci milioane de romani au cont pe Facebook. Când se va plafona creşterea?


CAMPANIE NOUĂ. Oana Pellea este vocea noii campanii de comunicare Vodafone România, notează Adevărul. Campania se înscrie în direcţia brandului, lansată în luna mai a acestui an, sub sloganul „Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici”.

Spotul TV al acestei campanii are un mesaj social puternic şi reflectă modul în care s-au implicat oamenii, mai ales pe canalele de social media – Facebook, Twitter şi bloguri - în cazul salvării cailor sălbatici de la Letea, în perioada mai-iunie 2011.


Oana Pellea, vocea noii campanii Vodafone VIDEO


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • wawwww wawwww
    Si as anu se mai uita lumea la reclamele voastre ... si cand al aratatai pe MRu cat il costa.....????????

Trimite un comentariu

sus