Skip to main content

15 noiembrie: Ordonanţa de modificare a Legii Audiovizualului „nu mai este de actualitate”

 

Publicitate

SURPRIZĂ. Proiectul de ordonanţă de urgenţă pentru modificarea Legii Audiovizualului, proiect ce a stârnit valuri în piaţa de media şi publicitate pe parcursul ultimelor zile, "nu mai este de actualitate", se arată într-un răspuns dat ieri de biroul de presă al Guvernului, la solicitarea HotNews.ro de a prezenta documentul respectiv.

Proiectul de ordonanţă includea, între altele, propuneri prin care se întărea controlul politic direct asupra CNA şi măsuri ce afectau interesele agenţiilor de publicitate şi ale cablistilor în relaţia cu posturile de televiziune.


Biroul de presă al Guvernului: Proiectul de ordonanţă pentru modificarea Legii Audiovizualului nu mai este de actualitate


RESTRUCTURAREA DIN TVR. Un număr total de 309 locuri de muncă nu sunt afectate de procesul de restructurare din Televiziunea Română, la sfârşitul căruia TVR va avea un număr de 2.395 de angajaţi, dintr-un total actual de 3.235 salariaţi, scrie Mediafax, care citează un comunicat al postului public.
"Salariaţii notificaţi de către conducerea societăţii au acceptat participarea la procesul de selecţie de personal în vederea concedierii colective, într-o proporţie de 96,35%. Astfel, au fost transmise un număr de 2.773 de notificări, dintre care 2.672 au fost primite şi semnate de salariaţi. Un număr de salariaţi nu au fost notificaţi şi, în consecinţă, nu participă la selecţia de personal, fie din motive legale, strict determinate, fie din motive care decurg din logica noilor fluxuri de activitate, incluse în planul de restructurare aprobat prin Hotărârile Consiliului de Administraţie nr. 110/2012 şi 121/2012", se spune în comunicatul TVR.
Astfel, un număr de 309 locuri de muncă nu sunt afectate de restructurare.
TVR anunţă câte locuri de muncă nu sunt afectate de restructurarea din Televiziunea Română


PIAŢA DE PUBLICITATE. Ultimele luni din 2012 nu se anunţă foarte bune pentru piaţa locală de publicitate, după un început de an sub aşteptări şi o vară în care instabilitatea politică şi fluctuaţiile de curs valutar i-au afectat pe clienţi, spune într-un interviu pentru HotNews.ro Maria Tudor, directorul Zenith Media, una dintre cele mai importante agenţii de media din România. Referitor la proiectul de ordonanţă pentru modificarea Legii Audiovizualului, dezbătut pe larg în industria de media şi publicitate în ultimele zile, Maria Tudor spune că "are potenţiale implicaţii extrem de negative pentru piaţa de publicitate în general", piaţă al cărei declin - apreciază ea - ar trebui să se oprească în 2013.
Maria Tudor conduce din 2000 agenţia Zenith Media, parte a reţelei Zenith Optimedia, deţinută de grupul Publicis.
INTERVIU Maria Tudor, Zenith Media: Instabilitatea din vară afectează şi sfârşitul de an pentru piaţa de publicitate. Aşteptarea de la 2013 este oprirea declinului​


RECORD LA COMENTAT. Comentatorul sportiv al Radio România Actualităţi Ilie Dobre a intrat din nou în Cartea Recordurilor, după ce a stabilit un record mondial pentru cea mai lungă descriere radiofonică a unui gol (fără pauze de respiraţie), performanţa fiind de 31 de secunde, scrie Mediafax, care citează World Records Academy.

Precedenta performanţă a fost omologată la 23 septembrie 2011, după ce a strigat "gol" timp de 27 de secunde la meciul Gaz Metan Mediaş - Kups Kuopio, scor 2-0, care a avut loc în 21 iulie 2011, în turul doi preliminar al Ligii Europa.
De această dată, Ilie Dobre a strigat "gol" timp de 31 de secunde la meciul dintre Voinţa Sibiu şi Oţelul Galaţi, scor 0-1, din 17 septembrie 2011.
Ilie Dobre a intrat din nou în Cartea Recordurilor


TENSIUNE ÎNTRE PNL ŞI ROMÂNIA TV. Numirea tinerei Andreea Lambru în funcţia de secretar general adjunct al Guvernului, după demiterea lui Dan Mihalache, a declanşat un nou conflict între PNL şi televiziunea candidatului PSD Sebastian Ghiţă, România TV, scrie HotNews.ro. Pentru a doua oară în ultimele luni, PNL a luat poziţie dură la adresa RTV, prin intermediul unui comunicat preluat de mai multe site-uri, după ce acest post a prezentat-o pe Andreea Lambru drept un "personaj controversat" şi a făcut o serie de afirmaţii despre trecutul amoros al acesteia.
În materialele sale pe această temă, în care face referire inclusiv la "sex în biroul lui Crin Antonescu", România TV s-a limitat să spună că "PNL neagă informaţiile apărute în presă în legătură cu Andreea Lambru".
"Informaţiile transmise de acest post de televiziune reprezintă o sumă de falsuri şi calomnii la adresă PNL", se aratムîn comunicatul PNL.
Cazul Andreei Lambru iscă noi tensiuni între PNL şi România TV, postul candidatului PSD Sebastian Ghiţă


EMISIUNE NOUĂ LA RFI. RFI România difuzează din 14 noiembrie, în fiecare miercuri, începând cu orele 13.30, "Europa ne priveşte": un duplex Bucureşti - Bruxelles realizat de Mihaela Gherghisan, din studiourile Parlamentului European şi Ioana Hasu, din studioul RFI România, notează HotNews.ro.

Cele două jurnaliste şi invitaţii lor - parlamentari europeni, experţi, observatori ai chestiunilor europene - vor discuta săptămânal despre actualitatea Parlamentului European.
"Europa ne priveşte", o nouă emisiune duplex RFI România - Parlamentul European


EXCLUSIV ONLINE. După 50 de ani şi peste 700.000 de copii vândute, Encyclopaedia Universalis, o enciclopedie de referinţă în limba franceză, va renunţa definitiv la ediţia tipărită pentru a apărea exclusiv online şi se va concentra asupra unor subiecte din sfera educaţiei, scrie Mediafax.

Sectorul digital reprezintă peste 50% din cifra de afaceri a companiei şi constituie cel mai mare fond enciclopedic certificat pe internet în limba franceză.
Encyclopaedia Universalis renunţă definitiv la ediţia tipărită şi va apărea exclusiv online

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Barbu Barbu
    Ordonanta de urgenta "nu mai este de actualitate" pentru moment, ca sa zic asa. Dan Voiculescu si trustul Intact, asa cum ii cunoastem, nu vor renunta cu una cu doua la avantajele financiare care li "se cuvin" (OUG permitea depasirea a 30% din cota de piata!) sub guvernarea USL, dupa atata lupta.
  • Jiji Brutali Jiji Brutali
    Papushe barboasa, care target? Pai se mai poate fixa ceva de agentiile astea? Nu stiu cum dreaq da` reusesc mereu sa te surprinda cu nesimtirea cu care cer rebate-ul fara sa garanteze nicio suma de consum... Tu poti sa stai linistita, lucrurile nu se vor schimba: agentiile vor trai ca si pana acum pe spatele furnizorilor si voi, negri care stati pe softuri sa calculatii banutzii la punctaje si sa aplicati procentul la rebate-uri o sa aveti joburi in continuare. Din ce in ce mai prost platite, desigur, dar o sa le aveti...:D
  • Mircea Mircea
    Cica au intrat si alte "urechi" pe fir. Ramane sa citit, peste ceva timp, niscai stenograme intre angajatii din agentii si directori de marketing.
  • EugenS EugenS
    Hai lasati-o moarta, ca nu agentiile au omorat presa. Presa s-a omorat singura, prin salariile de mizerie pe care le-a dat si, ca atare, prin oamenii care au fost dispusi sa vina pe ele - mediocri si sub-mediocri. Cu exceptiile de rigoare, desigur.
  • previzibil previzibil
    Inseamna ca a fost doar un mic santaj, au fluturat cu legea asta ca sa aiba leverage, au cazut la pace cu cine trebuia, si au oprit. Cuiva i s-au promis bugete mai mari sau rebate-uri mai mici si au cazut la pace. Asa castiga doar un jucator, ACELA. Daca ar fi dat legea, ar fi castigat toti difuzorii, si de ce sa isi ajute omul competitia? Iar daca peste o vreme agentiile iar fac gat, pac, scrisoarea la ”Racnetul Carpatilor”, monser. Unde nu e morala si nu e printip, care va sa zica nu le are. Ar fi fost prea frumos sa le puna pe agentii cu botul pe labe, aceste capuse care au ingropat toate mediile de presa.
  • Mircea Mircea
    Pune mana si creaza ceva. Lasa intermedierea ca la piata si cafelele prin birouri ! :)
    Nu sunt frustrat ca nu am de ce. Am avut legatura cu domeniu dar nu mai am de cativa ani. Asta nu ma impiedica sa spun ceea ce stiu, si nu cred ca lucrurile s-au schimbat foarte mult de cand eu am parasit media.
  • Amaltea Amaltea
    Probabil ca esti un trepadus care niciodata nu-si face target-ul... Nu te impiedica nimeni sa pui mana pe telefon, sa cauti clienti noi, sa le propui deal-uri, sa ajungi la ei inaintea agentiei. In general in televiziuni e o stare de suficienta si o vesnica jale ca nu se fac bugetele. Am experienta in ambele tabere, stiu ce vorbesc.
  • Mircea Mircea
    Da, asa cum era de asteptat, marile agentii de publicitate s-au mobilizat si si-au impus punctul de vedere. O sa piarda, la fel cum se intampla si acum, clientii si radiodifuzorii. O sa castige sume nesimtite, fara munca, agentiile de publicitate. O simpla cautare pe site-ul Ministerului de Finante o sa va faca o idee clara asupra castigurilor, in timp de criza, a acestora.
    Problema s-ar putea rezolva simplu - clientul sa deschida ochii si sa-si negocieze altfel contractul cu agentia. Si sa puna mana pe un telefon si sa sune direct la televiziune, macar de curiozitate.
    Asta, insa, nu se va intampla din simplul motiva ca directorii de marketing sunt mana in mana cu agentiile - pe o spaga fara jena contra careia agentiile primesc control total dar si o caruta de bani.
    Solutia, acum, e sa intre procurorii pe fir. Ca articole de cod penal sa li se atribuie sunt o multime !

Trimite un comentariu

sus