Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate TABLOIDIZAREA, LA POSTURILE DE ŞTIRI. "Este bomba, este soc, soc, soc, soc!", a spus ironic Mihai Gâdea, marţi seara, la Sinteza zilei, emisiune dedicată in buna masura "inveţiilor" şi "intoxicărilor mârşave" puse pe seama postului concurent România TV, în cazul aşa-zisului fiu nelegitim al lui Sergiu Nicolaescu, scrie HotNews.ro.
Subiectul fusese dezbătut pe larg şi la "Deschide lumea"/Realitatea TV, unde Florian Bichir - cu precizarea că "nu avem concurenţă pentru că noi chiar facem presă aici" - a demonstrat "punct cu punct cum s-a pus la cale această golănie, mârlănie" de la televiziunea "tabloid" România TV.
In timp ce acuzau tabloidizarea din media în general, din televiziuni şi de la România TV în particular, Antena 3 şi Realitatea TV anunţau, în titlurile afişate pe ecran, că urmează interviuri legate de cazul "politistei violate" - in vreme ce, la Romania TV, in emisiunea "Ultima ora" cu Catalin Striblea si Corina Dragotescu, a fost prezentat "unicul interviu cu polista violata".
Razboi tabloid la posturile de stiri. Antena 3 si Realitatea TV pun tunurile pe RTV in cazul Nicolaescu: Bomba, soc, soc, soc! Urmeaza interviu cu politista violata
EMISIUNE PE LIMBA ROMÂNĂ, ÎN ITALIA. O televiziune din regiunea italiană Toscana va difuza, începând din 18 ianuarie, în premieră în mass-media din Italia şi România, emisiuni în limba română, în cadrul unui proiect realizat împreună cu o televiziune din Braşov, scrie Mediafax.
Prin proiectul "Braşov-Toscana, fără frontiere"/"Babele Toscana-Braşov", realizat de Toscana TV şi TVS Braşov şi susţinut de Camera de Comerţ şi Industrie Braşov, începând din 18 ianuarie cele două televiziuni vor realiza, lunar, un program comun dedicat atât braşovenilor, cât şi românilor din regiunea Toscana, unde cea mai numeroasă comunitate minoritară este cea a românilor.
O televiziune italiană va difuza, în premieră, emisiuni în limba română, în colaborare cu o televiziune din Braşov
DIGITALUL REGIONAL, COORDONAT DIN BUCUREŞTI. Ogilvy&MatherRomania, al treilea grup de comunicare de pe piaţa locală, ar putea deveni din acest an un centru de dezvoltare de proiecte digitale pentru ţări din Europa de Vest, Africa de Sud şi America de Nord, a declarat pentru Wall-Street.ro, Manuela Necula, directorul general al grupului.
„Pentru 2013 prognozăm continuarea creşterii businessului în zona digitală iar câştigarea unor clienţi externi pentru care dezvoltăm deja astfel de proiecte, confirmă această direcţie. În acest an ţintim să atingem statutul de hub digital pentru pieţe din Europa de Vest, Africa de Sud şi America de Nord”, explică managerul.
Necula, Ogilvy&Mather: Vrem sa fim hub digital pentru Europa de Vest, Africa de Sud si America de Nord
SCHIMBARE. Lanţul de restaurante fast-food Mc Donald’s va purta un nou nume în Australia, Macca’s, poreclă dată de australieni restaurantelor fast food, scrie Wall-Street.ro.
Prima tara in care Mc Donald’s isi schimba numele. Cum a fost posibil?
RETAIL PE TV. Compania de retail de electronice, electrocasnice şi IT&C Altex a fost în 2012 cel mai mare consumator de publicitate TV pe segmentul său de activitate. Expunerea sa pe TV a crescut cu 44,5% faţă de anul precedent, scrie Forbes.
Altex a adunat un volum de GRP-uri mai mare decât a celor doi concurenţi la un loc: Flanco şi Domo. (Pe baza GRP-urilor, televiziunile îşi vând spaţiile de publicitate.) Campaniile Altex au strâns în decursul anului 4.789 de puncte de audienţă. La rândul său, vizibilitatea Flanco s-a mărit cu 83,2%, ajungând la un consum de 3.058 GRP.
Marii retaileri de electrocasnice şi IT au jucat pe cartea publicităţii în 2012
Comentarii
Nici OTV-ul, in vremurile sale cele mai bune, nu a reusit sa decada in asa hal.