CONFLICT APLANAT. Războiul dintre cea mai mare companie privată de televiziune din Bulgaria - bTV, operată de CME, grup care în Romania operează Pro TV - si cel mai mare operator de cablu, Bulsatcom, a ajuns la final, scrie HotNews.ro, care citează Novinite.com. Potrivit sursei citate, cele două părţi au ajuns săptămâna aceasta la un acord prin care posturile bTV vor reveni în grilele Bulsatcom, după ce în dispută a intervenit chiar şi seful guvernului, Boiko Borisov.
Publicitate
OTV EMITE ONLINE. După ce în urmă cu o săptămână licenţa OTV a fost suspendată de către CNA, pentru neplata de patru ani a amenzilor, de ieri, cei care vor să urmărească postul lui Dan Diaconescu îl găsesc live pe Internet, scrie Evenimentul zilei. Mutarea OTV pe site nu încalcă legea şi iese de sub competenţa CNA.
Emisia OTV vine cu o zi înainte de prima înfăţişare în procesul de suspendare a deciziei CNA. Dacă instanţa va decide că Diaconescu are dreptate, OTV va putea emite până la judecarea pe fond. Deşi Diaconescu a lăsat să se înţeleagă că va transmite şi pe DDTV, pe jumătate de ecran, surse din CNA au spus că ar fi ilegal, fără aprobare de la Consiliu.
OTV în direct. Diaconescu a găsit soluţia
CORINA DĂNILĂ RĂMÂNE ÎN TVR DEŞI A PICAT TESTELE. Fosta vedeta PRO Corina Dănilă, care s-a întors de ceva vreme în TVR, în calitate de consilier, va rămane angajata deşi a picat testele profesionale, scrie Evenimentul zilei.
După ce la prima evaluare a obţinut punctajul 57,20, iar la contestaţie 68 de puncte, fosta consilieră a lui Titi Dincă a reuşit să scape de restructurarea din TVR cu ajutorul protecţiei sociale. Vedeta TVR are o fetiţă de opt ani şi este unicul susţinător al familiei. Surse din TVR spun că vedeta va ocupa funcţia de jurnalist senior la TVR 3.
Pentru a nu fi dată afară din TVR, CORINA DĂNILĂ a devenit caz social grav
PUBLICITATEA ESTE BUSINESS, NU ARTĂ. Oamenii de strategie din agenţiile de publicitate ar trebui să meargă mai des la piaţă să vadă cum arată clienţii produselor şi serviciilor pe care le promovează, în timp ce creativii ar trebui să fie mai atenţi la ce întâmplă în jurul lor, la felul în care se schimb lumea, a declarat pentru Wall-Street.ro, Adrian Ţuluca, managing director al Propaganda Creative Services.
„În publicitate munca înseamnă 75%, iar talentul 25%. Ca strateg trebuie să te duci în piaţă şi să vezi oameni. Iar pentru creativi este important să vadă cum se schimbă lumea şi să vândă pentru că publicitatea este business, nu galerie de artă. Trebuie sa fii proaspăt în gândire”, spune fondatorul Propaganda.
Tuluca, Propaganda: Publicitatea este business, nu galerie de artă. Creativii trebuie să fie atenţi cum se schimbă lumea
CELE MAI VIZIBILE MĂRCI. Compania YouGov BrandIndex, care se ocupă cu studii de piaţă, a alcătuit topul celor mai vizibile zece mărci din SUA. Google închide clasamentul primelor zece mărci iar Apple ratează topul, aflându-se pe poziţia 11, scrie Mediafax.
Lista este alcătuită pe baza unui sondaj efectuat printre 1.2 milioane de americani, informează Business Insider.
Top 10 al celor mai vizibile mărci: 10. Google, 9. YouTube, 8. Kindle, 7. Target, 6. Ford, 5. Lowe's, 4. History Channel, 3. Cheerios, 2. Amazon, 1. Subway.
Topul celor mai vizibile MĂRCI din 2012 - Apple nu se află în primele zece
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roSARAH PALIN NU MAI LUCREAZĂ PENTRU FOX NEWS. Reţeaua americană de televiziune Fox News, controlată de magnatul Rupert Murdoch, a anunţat vineri că încetează colaborarea cu Sarah Palin.
Sarah Palin, fost guvernator al statului Alaska din nord-vestul Statelor Unite, a început să colaboreze cu Fox News în anul 2010. În baza contractului semnat cu Fox News, Palin a primit un onorariu anual de un milion de dolari de la televiziunea americană, informează huffingtonpost.com.
O sursă a declarat pentru site-ul realclearpolitics.com că Sarah Palin a refuzat oferta făcută de Fox News pentru continuarea colaborării.
Televiziunea Fox News încheie colaborarea cu Sarah Palin
Comentarii