Skip to main content

29 Ianuarie. Cătălin Radu Tănase: „Am trecut mereu prin situaţii de viaţă şi de moarte”

 

catalinradutanase_evz

Publicitate

REPORTER DE RĂZBOI. Prima misiune a lui Cătălin Radu Tănase a avut loc în 1999, imediat după cele două mineriade, scrie Evenimentul zilei. „Fosta Iugoslavie era în război, Kosovo însângera Balcanii, iar NATO bombarda Serbia şi soldaţii Alianţei se pregăteau să pună bocancul în provincia aceea. Am primit misiunea să ajung acolo, am împachetat, am luat aparatura şi am plecat. Aveam să revin în ţară peste trei săptămâni, ca, după câteva luni, să plec iar pe front. De atunci, această roată nu s-a mai oprit şi am ajuns pe tot globul şi în toate colţurile României, deopotrivă, în cele mai rele şi însângerate locuri să le spun oamenilor ce se întâmpla şi de ce-i priveşte direct”, povesteşte jurnalistul.

Am trecut mereu prin situaţii de viaţă şi de moarte. Mi-a fost frică, dar am avut speranţa că voi ajunge înapoi acasă, întreg. Nu m-am temut că voi fi răpit, m-am temut că este deajuns o fracţiune de secundă ca să nu mai exişti, de cele mai multe ori, fără nicio justificare logică. Nu cred că lumea trebuie să treacă prin ceea ce am trecut eu şi nici nu trebuie să afle amănunte care să n-o lase să doarmă.

Cătălin Radu Tănase: „Nu cred că lumea trebuie să treacă prin ce am trecut eu” 


O NOUĂ TELENOVELĂ, ACASĂ. Diana Dumitrescu va juca rolul principal în noua telenovelă românească ce va avea premiera anul acesta, pe postul Acasă, potrivit Mediafax.

Subiectul noii producţii MediaPro Pictures pentru Acasă este inspirat din realitate, sursa fiind campania Pro TV "Tu ştii ce mai face copilul tău?", câştigătoare a premiului Emmy.
Ştirile Pro TV au difuzat o serie de reportaje despre copiii abandonaţi de părinţii care au plecat în străinătate în căutarea unei vieţi mai bune. Ca urmare a acestei campanii, autorităţile române au elaborat un proiect de lege în ceea ce priveşte protecţia minorilor.
Diana Dumitrescu joacă rolul principal în noua telenovelă românească de la postul Acasă


LA ÎMPĂRŢIREA PUBLICITĂŢII. Primele zece sectoare de activitate cu cele mai mari investiţii în publicitate au alocat în 2012 bugete importante promovării în online. Piaţa de retail electro- IT a alocat mai bine 70% din bugetul său total publicităţii pe internet. Pentru că aici sunt cei mai mulţi dintre consumatorii săi, scrie Forbes România.

Sectorul comunicaţiilor, cel mai dinamic în promovare, a alocat 39% din bugetele consumate pe online, iar 29%, în presa scrisă. Pentru piaţa radio, operatorii de comunicaţii au tăiat 15 procente, în timp ce pentru outdoor, 17%, potrivit unui studiu marca BRAT, „Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate” (MIP).

Reclamele pentru automobile „au rulat” cu mare viteză pe mediul online (45%) şi în print (39%). Brandurile de automobile au fost mai puţin văzute pe outdoor (4%) şi auzite la radiouri (12%).
Cum s-a împărţit tortul publicităţii între presă, online, panotaj şi radio?


LEGI MAI DURE PENTRU PROTECŢIA DATELOR. Oficialii Google au aratat ca este nevoie de modificare legii, pentru ca autoritatile sa nu poata obtine anumite email-uri şi conţinut în lipsa unui mandat de percheziţie, şi pentru a da documentelor stocate prin intermediul tehnologiei cloud aceeaşi protecţie legală ca şi documentelor scrise.

Google primeşte circa 1.400 de solicitări pe lună din partea autorităţilor americane pentru acces la email-urile şi documentele utilizatorilor şi orchestrează o campanie de limitare a accesului guvernului la comunicaţiile digitale, potrivit DailyBusiness.
Google cere limitarea accesului guvernului SUA la email-urile utilizatorilor


CAMPANIE ÎMPOTRIVA IMIGRANŢILOR. Este greu de crezut că britanicii vor lansa o campanie de promovare în care ziarele din România vor publica reclame în care să spună că în Marea Britanie plouă şi nu se găsesc locuri de munca bine plătite, aceasta iniţiativa nefiind decât un zvon, a declarat pentru Wall-Street.ro, Cătălin Dobre, executive creative director la McCann Erickson.

Guvernul britanic plănuieşte să lanseze o campanie negativă în România şi în Bulgaria prin care să evidenţieze dezavantajele vieţii britanicilor pentru a-i determina pe cetăţenii celor doua ţări să nu plece în Marea Britanie din 2014, după ce vor fi anulate restricţiile de muncă impuse românilor şi bulgarilor.
Dobre, McCann Erickson: Greu de crezut ca o sa vedem ad-uri prin ziarele din Romania care sa ne spuna ca la Londra ploua non-stop


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Radu Radu
    Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand in vad pe baiatul asta ma bufneste rasul :))

Trimite un comentariu

sus