ESTIMĂRI PENTRU 2013. Piaţa de televiziune va fi tot mai segmentată anul acesta, iar evolutia acesteia va fi puternic influenţata de legislaţie, dar şi bugetele de publicitate, afirmă cativa dintre cei mai importanţi jucatori din domeniu citaţi de Wall-Street.ro.
Publicitate “În 2013, piaţa românească de televiziune va fi tot mai segmentată, cu o audienţă tot mai împărţită, pe fondul schimbarii accelerate a obiceiurilor de consum video. (...) Cel mai important moment din 2013 va fi probabil trecerea la televiziunea digitală terestră, un proces care permite apariţia unei noi platforme de difuzare a semnalului TV, care concurează cablul şi satelitul”, a declarat Claudiu Săftoiu, presedintele-director general al Televiziunii Române, pentru Wall-Street.ro.
Piaţa românească de televiziune în 2013. Ce spun jucătorii din domeniu
PIAŢA DE PUBLICITATE GLOBALĂ - 500 DE MILIARDE DE DOLARI. Jucătorii din industria de advertising şi-au redus estimările privind cheltuielile cu publicitatea la nivel global pe fondul recesiunii din Europa şi al situaţiei fiscale dificile din SUA, însă în pofida incertitudinilor, oportunităţile de dezvoltare pe pieţele emergente nu lipsesc, scrie adage.com, citat de Mediafax.
Potrivit estimărilor Group M, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, cheltuielile cu publicitatea la nivel global au fost în acest an mai mari de 500 miliarde de dolari. ZenithOptimedia, divizia de media a grupului Publicis, estimează însă că industria de media va depăşi acest prag în 2013.
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPROGRAM NOU PE DISCOVERY. Din 6 ianuarie, ora 20.00, Discovery Channel vine cu un nou program cu magicieni, scrie Evenimentul zilei.
Patru magicieni din întreaga lume creează trucuri magice cu ajutorul ştiinţei.
Ştiinţa „demontează” MAGIA
Comentarii
se vede criza