Publicitate Spotul Orange, în care s-a promovat abonamentul Pantera 39, difuzat în timpul comediei „Sunt plecat în oraş”, transmisă de Pro TV pe 10 februarie (duminică), a obţinut cea mai mare audienţă de la începutul anului: 16 puncte de rating la nivel urban, potrivit unei analize Forbes România. Clipul a fost programat pe prima poziţie în calupul publicitar, a avut o durată de 23 de secunde şi a fost difuzat la ora 22:02.
Pe locul secund s-a plasat clipul Petrom din campania „Fabricat în Ţara lui Andrei”, cu o audienţă de 15,8%, la nivel urban. Acesta a fost transmis în ediţia „Ştirile Pro TV - 19” din 29 ianuarie, la ora 19:50, şi a beneficiat, de asemenea, de primul loc în calupul publicitar.
Cea de-a treia treaptă a fost ocupată de spotul de iaurt Napolact, cu 15% rating urban. Clipul a obţinut această audienţă tot într-o ediţie a „Ştirilor Pro TV – 19”, dar pe 16 ianuarie, fiind primul în pauza publicitară.
EXCLUSIV: TOP 10 reclame cu cele mai mari audienţe de la începutul anului
MOBILE WORKS IA 70% DIN MAGNETIC STUDIOS. Agenţia de mobile marketing Mobile Works, parte a grupului Lowe, a anunţat că a achiziţionat 70% din acţiunile Magnetic Studios pentru a-şi consolida poziţia pe piaţă, scrie DailyBusiness.ro.
Magnetic Studios are o echipă de 15 specialişti, majoritatea cu peste cinci ani de experienţă, aria de expertiză a acestora fiind programare şi cercetare. Magnetic Studios va funcţiona ca un laborator de tehnologie pentru agenţia Mobile Works.
Mobile Works achiziţionează 70% din Magnetic Studios
RENUNŢĂ MURDOCH LA FATA DE LA PAGINA 3? Rupert Murdoch a lăsat să se înţeleagă, printr-un mesaj postat pe Twitter, că intenţionează să renunţe la fotografiile cu femei care pozează topless şi care sunt publicate la Pagina 3 din tabloidul The Sun, scrie Mediafax.
Într-un mesaj postat pe Twitter de un utilizator, acesta s-a adresat proprietarului companiei News Corporation cu următoarele cuvinte: "Serios, Pagina 3 e atât de depăşită - e ceva care ţine atât de mult de secolul trecut!", informează bbc.co.uk.
Rupert Murdoch i-a răspuns: "Poate că ai dreptate, nu ştiu. Dar mă voi gândi la asta".
Rupert Murdoch a lăsat să se înţeleagă că va renunţa la fetele topless din The Sun
GDS L-A PREMIAT PE DAN TAPALAGĂ. GDS i-a acordat jurnalistului HotNews.ro Dan Tăpălagă Premiul Grupului pentru Dialog Social pe anul 2012 "pentru modul exemplar, onest şi curajos în care promovează valorile societăţii democratice, pentru devotamentul şi ardoarea cu care slujeşte principiile statului de drept şi ale luptei împotriva corupţiei de toate felurile din societatea românească", scrie HotNews.ro, care citează un anunţ postat pe site-ul Revistei 22.
"Într-o perioadă în care manifestările de manipulare, dezinformare şi tabloidizare sunt tot mai frecvente în mass-media, într-un ceas al complicitatilor şi abdicărilor, jurnalistul Dan Tăpălagă dovedeşte că societatea civilă din România poate crea anticorpii care se opun rinocerizarii", arată GDS în motivarea decernării premiului.
Premiul îi va fi decernat lui Dan Tăpălagă miercuri, 6 martie, în cadrul unei ceremonii care va avea loc la sediul GDS.
Dan Tăpălagă a primit Premiul Grupului pentru Dialog Social pe anul 2012
ELON MUSK ACUZĂ NY TIMES. Miliardarul Elon Musk, fondatorul producătorului de automobile electrice Tesla Motors, susţine că rezultatele testului de autonomie realizat de New York Times cu sedanul Model S sunt false, deoarece reporterul nu a prezentat toate detaliile test drive-ului, scrie Mediafax.
"Articolul NYTimes privind autonomia Tesla în condiţii de frig este fals. Jurnalul de bord al autovehiculului arată adevărul, respectiv că reporterul nu a încărcat de fapt bateriile la maximum şi că a făcut un ocol mare de la traseu", scrie Musk într-o postare pe Twitter, transmiteBloomberg.
Miliardarul Elon Musk acuză NY Times că a prezentat date eronate privind test drive-ul Tesla Model S
POVESTEA PRIMEI ŞTIRI CU DEMISIA PAPEI. Giovanna Chiri, care acoperă din punct de vedere mediatic evenimentele de la Vatican pentru agenţia de presă italiană ANSA, este primul jurnalist din lume care a transmis ştirea despre demisia Papei Benedict al XVI-lea, scrie Mediafax.
"Atunci când Papa Benedict al XVI-lea a început să citească cu o voce tremurândă discursul lui de rămas bun, în limba latină, creierul meu a suferit un scurtcircuit. Mi-am spus că era ceva absurd. Ştiam, ca toată lumea, ceea ce scrisese el în cartea lui. Însă eram convinsă că nu va demisiona niciodată", a declarat jurnalista italiană, informează huffingtonpost.com.
"Mi-am dat seama de importanţa ştirii: Am luat legătura cu agenţia, pentru ca informaţia să fie verificată, deşi nu mă îndoiam de latina mea, iar colegii de la sediul agenţiei au publicat ştirea. Aşa am comunicat informaţia".
Primul jurnalist care a transmis ştirea despre demisia Papei: Creierul meu a suferit un scurtcircuit. Eram convinsă că nu va demisiona niciodată
MIRCEA TOMA PASCU, NOUL ŞEF AL G2 ROMÂNIA. Mircea Toma Pascu este noul managing director al G2 Romania, una dintre top cinci agenţii de marketing globale, scrie DailyBusiness.ro.
Astfel, noul managing director, fost client service director al agenţiei de comunicare, va raporta lui Dan Medrea P., CEO G2 în Europa Centrală şi de Est.
Mircea Pascu a coordonat anterior departamente de marketing ale unor companii precum Henkel, L'Oreal si Danone, iar la G2 a ocupat funcţia de client service director fiind direct responsabil de conturile cheie, cum ar fi British American Tobacco şi Vodafone.
Mircea Toma Pascu este noul managing director al G2 Romania
TESTE DE STRES LA FACEBOOK. Facebook, operatorul celei mai mari reţele de socializare online din lume, derulează teste de stres pentru angajaţi, cu scopul de a analiza capacitatea acestora de a răspune la atacuri informatice, scrie Mediafax.
Testele la care au fost supuşi membrii echipei de securitate a Facebook au fost dezvoltate de către directorii companiei, iar angajaţii nu au ştiut nimic despre acestea.
Facebook îşi supune la teste de stres şi angajaţii, nu numai serverele
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roAUDIENŢA GRAMMY. Aproximativ 28,1 milioane de telespectatori americani au urmărit gala Grammy Awards 2013, fapt ce marchează o scădere cu 30 de procente faţă de ceremonia plină de emoţie din 2012, atunci când întreaga industrie muzicală i-a adus un ultim omagiu cântăreţei Whitney Houston, scrie Mediafax.
În ciuda acestei scăderi, show-ul de duminică seara, ce a avut o durată de trei ore şi jumătate şi a fost difuzat de postul CBS, a obţinut cea de-a doua audienţă dintre toate galele Grammy din 1993 şi până în prezent, iar foarte mulţi critici au avut cuvinte de laudă la adresa organizatorilor.
Premiile Grammy, urmărite de 28,1 milioane de telespectatori
Qued Erat Demonstrandum
Se numeste ecuatia valorilor basismului.