Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate SCANDAL TV. Postul de televiziune condus de Sebastian Ghiţă susţine că Antena 3 ar fi demarat o campanie împotriva România TV, unele informaţii difuzate de RTV fiind preluate apoi de televiziunea lui Dan Voiculescu şi difuzate ca fiind exclusive, scrie HotNews.
În plus, într-un material difuzat joi, angajaţii RTV susţin că "Jurnaliştii de la Antena 3, obedienţi lui Crin Antonescu, au atacat sondajul de opinie legat de scăderea în sondaje a liderului PNL. Spre deosbire de Antena 3, care îşi apără patronul penal şi pe Crin Antonescu, ziariştii România TV vor informa corect publicul." Acesta nu reprezintă primul conflict deschis dintre cele două posturi de televiziune, ci doar un nou episod dintr-un şir mai lung.
JIGNIRI. Preşedintele PNL, Crin Antonescu, s-a arătat deranjat, joi seară, după şedinţa Delegaţiei Permanente, de jurnaliştii care doreau să ca el să facă declaraţii în acelaşi timp cu fostul premier Călin Popescu Tăriceanu, preşedintele Senatului folosind sintagma "Ce nesimţiţi", potrivit Mediafax.
Antonescu, deranjat de unii jurnalişti: "Ce nesimţiţi"
FĂRĂ 007 ÎN REDACŢII. Raportul eurodeputatului PNL Renate Weber privind libertatea mass-media adoptat în Comisia LIBE a Parlamentului European include şi un articol prin care se solicită statelor UE legislaţie care să prevină infiltrarea în redacţii a agenţilor de informaţii acoperiţi, scrie Mediafax.
Articolul a fost introdus în raportul adoptat joi de Comisia libertăţi civile, justiţie şi afaceri interne (LIBE) sub forma unui amendament susţinut de către eurodeputatul PSD Ion Enciu, la propunerea ActiveWatch din România.
Raportul Weber cere statelor UE legislaţie împotriva infiltrării în redacţii a agenţilor
TWITTER ÎŞI SCHIMBĂ FAŢA DE DRAGUL RECLAMELOR. Reţeaua de microblogging Twitter a anunţat că îşi lansează o nouă interfaţă destinată companiilor de publicitate, prin intermediul căreia şi-ar putea spori veniturile provenite din difuzarea de reclame, conform Mediafax.
"Căutăm o modalitate de a facilita gestionarea campaniilor şi de a obţine venituri mai mari din publicitatea difuzată de noi", au subliniat reprezentanţii Twitter într-un mesaj publicat pe site-ul companiei, adresat companiilor de publicitate.
Twitter îşi lansează o nouă interfaţă destinată companiilor de publicitate
BĂNCILE DE LA RADIO. În 2012, Volksbank România a comandat 3.498 de reclame pe radio, în valoare brută de 1,53 milioane de euro (rate card). A fost cea mai prezentă bancă în calupurile de publicitate radio, arată o analiză Forbes România.
Ofertele băncile au fost, în 2012, foarte prezente în spoturile radio. Acestea au ocupat locul trei în topul categoriilor de produse şi servicii care au consumat cele mai mari bugete pe staţiile radio, după supermarketuri şi operatorii telecom.
Topul băncilor cu cele mai mari bugete de publicitate pentru radio
Comentarii
Eu, de exemplu, spun mereu: "ce prosti au ajuns sa lucreze in presa"!
Dupa Eminescu, Caragiale, Arghezi, iata, acum ati ajuns voi sa fiti cititi de public!
Jalnici profesori ati avut!