TELEVIZORUL, PRINCIPALA SURSĂ DE INFORMARE. Televizorul este principala sursă de informare pentru 97% dintre români, potrivit celui mai nou Eurobarometru, citat de HotNews.ro. Sondajul, realizat la cererea Comisiei Europene, arată că unul din patru români se crede destul de bine informat cu privire la chestiunile europene, 49% consideră că mass-media din România vorbesc despre Uniunea Europeană într-o măsură satisfăcătoare, cei mai mulţi consideră că televiziunea tratează obiectiv ştirile despre UE, dar numai un sfert dintre ei apreciază că site-urile web tratează obiectiv astfel de ştiri.
Publicitate Pentru România, datele pentru acest sondaj au fost culese în perioada 2-18 noiembrie 2012, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional de 1.014 persoane de 15 ani şi peste, marja de eroare fiind de +/-3,08%
TOPUL SPENDERILOR DE PUBLICITATE RADIO. Primii 10 spenderi au investit anul trecut peste 25,2 milioane de euro în publicitatea radio, scrie DailyBusiness.ro. Orange România se află în fruntea clasamentului celor mai mari spenderi în publicitatea radio în anul 2012, cu un buget de promovare de 4,13 milioane de euro şi un număr de 12.681 de difuzări, potrivit studiului de Monitorizare a Investiţiilor în Publicitate (MIP), realizat de BRAT.
Pe locul 2 se află retailerul Lidl cu un buget de 4,11 milioane de euro pentru 14.134 de difuzări.
Următoarele clasate în fuctie de banii investiţi în publicitatea radio sunt: Carrefour (3,95 milioane euro), Real Hypermarket România (2,82 milioane euro), Vodafone România (2 milioane euro), Metro Group (1,9 milioane de euro), Rewe România (1,78 milioane euro), Altex (1,54 milioane euro), Volskbank România (1,53 milioane euro), iar pe locul 10 în top se află Romtelecom (1,41 milioane euro).
Cine investeşte în publicitatea radio: Topul celor mai mari spenderi
BĂSESCU CĂTRE PRESĂ: NU TRAGEM BANII DE LA UE. Preşedintele Traian Băsescu a declarat marţi seara că vrea să tragă un semnal public cu privire la absorbţia fondurilor europene, el atenţionând presa să nu cadă în capcana de a uita de acest subiect pe fondul dezbaterii despre modificarea Constituţiei şi reorganizarea administrativă, scrie Mediafax.
"Este doar un semnal public şi trebuie să vă spun că, nu întâmplător o spun în faţa presei, pentru că eu sper ca şi presa să iasă din capcana marii dezbateri despre Constituţie şi a marii dezbateri despre reorganizarea administrativă, şi să se uite că nu tragem banii. Fără bani putem să modificăm Constituţia de zece ori şi să reorganizăm administrativ România de 20 de ori. Cea mai mare pierdere este să nu tragem banii europeni", a afirmat Băsescu.
El a subliniat că deşi "foarte entuziastul" ministru Eugen Teodorovici a spus că va aduce rata de absorbţie până la 50% la finalul lui 2012, "deocamdată nu se pot deconta nici facturile trimise anul trecut" la Bruxelles.
Băsescu: Presa să nu cadă în capcana discuţiei pe Constituţie şi să se uite că nu tragem banii de la UE
DEMISIA LUI LEONARD MIRON N-A FOST ÎNREGISTRATĂ LA TVR. Leonard Miron nu şi-a depus oficial şi înregistrat la TVR demisia până marţi, în jurul orei 18.00, deşi acesta a anunţat pe blogul personal că a decis să demisioneze din Televiziunea Română, după 20 de ani de activitate în această instituţie, scrie Mediafax.
"Nu a fost depusă şi înregistrată nicio demisie a lui Leonard Miron la TVR, până la acest moment (18.00, n.r.)", au declarat pentru Mediafax reprezentanţii TVR.
TVR: Nu a fost depusă şi înregistrată demisia lui Leonard Miron
PIPPA MIDDLETON VA SCRIE ARTICOLE CULINARE. Pippa Middleton, sora ducesei Catherine de Cambridge, va scrie articole cu sfaturi culinare în revista lunară deţinută de lanţul de magazine Waitrose din Marea Britanie, scrie Wall-Street.ro, care citează Reuters.
Cumnata prinţului William al Marii Britanii va semna rubrica intitulată "Pippa's Friday Night Feasts" ("Ospăţurile Pippei de vineri noaptea").
Pippa Middleton va scrie articole culinare in revista unui lant de magazine
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roYAHOO ESTE ÎMPOTRIVA MUNCII DE ACASĂ. Directorul general al Yahoo! Inc., Marissa Mayer, a cerut angajaţilor să vină la birou în timpul orelor de lucru, riscând să piardă sporul de productivitate asociat unui program flexibil şi să reducă atractivitatea companiei pentru cei mai valoroşi profesionişti, scrie Wall-Street.ro, care citează Bloomberg.
Vicepreşedintele executiv al Yahoo pentru resurse umane şi dezvoltare a transmis săptămâna trecută angajaţilor o notificare cerându-le celor care lucrează de acasă să vină la birou începând din luna iunie.
"Pentru a deveni cel mai bun loc de muncă vor fi importante comunicarea şi colaborarea, astfel că trebuie să lucrăm umăr la umăr. Viteza şi calitatea sunt de multe ori sacrificate atunci când lucrăm de acasă", se spune în scrisoarea transmisă angajaţilor, obţinută de Bloomberg de la o sursă din companie.
Yahoo, contra muncii de acasă: compania a cerut angajaţilor să vină la birou în timpul programului
Comentarii