Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roORDONANŢĂ APROBATĂ. Deputaţii din Comisia de cultură au avizat favorabil ordonanţa de urgenţă 25/2013 privind modificarea Legii audiovizualului, textul înaintat de Guvern fiind adoptat cu 10 voturi "pentru", un vot "împotrivă" şi două abţineri, scrie Mediafax.
Publicitate Preşedintele Comisiei de cultură, Gigel Ştirbu (PNL), a precizat că prin această ordonanţă benefeciarul spaţiului de publicitate poate negocia direct cu o televiziune.
Ministrul pentru Societatea informaţională, Dan Nica , a venit la şedinţa comisiei şi a pledat pentru adoptarea ordonanţei în forma propusă de Guvern, arătând că acest act normativ "menţine posibilitate la client de a alege cu cine doreşte să semneze contractul de publicitate" şi că agenţiile de publicitate nu mai pot lua bani "din două părţi".
Comisia de cultură avizează, în forma propusă de Guvern, OUG de modificare a Legii audiovizualului
REACŢIE ANTI-ORDONANŢĂ. Camera de Comerţ Americană în România (AmCham România) solicită Parlamentului să respingă Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului de modificare a Legii audiovizualului, precizând că adoptarea acestui act normativ "încalcă prevederile legale şi reprezintă un abuz din partea statului", potrivit Mediafax.
AmCham România a analizat "impactul negativ pe care Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului 25/2013 (OUG 25/2013) îl are la nivelul mediului de afaceri şi al încrederii în mediul investiţional românesc".
Camera de Comerţ Americană cere Parlamentului să respingă OUG de modificare a Legii audiovizualului
INTERESAŢI DE TRIBUNE. Miliardarii americani Charles şi David Koch sunt interesaţi de preluarea grupului de presă american Tribune, care deţine opt publicaţii, între care se numără The Los Angeles Times şi Chicago Tribune, anunţă Mediafax.
Fraţii Charles şi David Koch se numără printre cei mai influenţi oameni de afaceri din Statele Unite şi deţin afaceri diverse, de la industria apărării la producţia de bunuri de larg consum.
Miliardarii americani Charles şi David Koch vor să cumpere grupul de presă Tribune
CONTURI PIRATATE. Conturile de Twitter ale programelor "60 Minutes" şi "48 Hours" difuzate de reţeaua de televiziune CBS au fost piratate, sâmbătă, au anunţat oficialii companiei de media americane, potrivit Mediafax.
Conturile @60Minutes şi @48Hours de pe reţeaua de microblogging au fost piratate în prima parte a zilei de sâmbătă. "Colaborăm cu reprezentanţii Twitter pentru a remedia situaţia", au anunţat reprezentanţii CBS News.
Conturile de Twitter ale unor programe ale reţelei de televiziune CBS au fost piratate
RECLAME PE DISCOVERY. Canalul tematic Discovery a suferit pierderi importante de audienţă după ce a fost eliminat în noiembrie anul trecut din grila operatorului de cablu RCS&RDS, potrivit Forbes România. În primele trei luni ale acestui an, Discovery a livrat pentru reclamele difuzate 2.656 puncte de audienţă pe targetul comercial.
Niciuna din cele 81 de companii care au comandat anunţuri publicitare pe Discovery Channel n-a acumulat un volum de peste 400 de puncte de audienţă (Gross Rating Point - GRP).
Cel mai mare client publicitar al televiziunii a fost compania germană Reckitt Benckiser, cu 395,5 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).
Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Discovery Channel
Comentarii
Fyi, marea majoritate a contractelor din mediul privat au clauza de confidentialitate, nu pot fi transparente decat in masura in care partile hotarasc asta. Deasemenea toti banii din contracte sunt albi, nu exista bani de alta culoare, sa nu fim haiosi :)
Tot imi vine sa cred ca e o gluma... dar nu e.