Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate POVESTE. Christian Sabbagh, prezentatorul Ştirilor Kanal D, nu se poate plânge că în viaţă nu a avut parte de aventură din deplin. El este pe jumătate libanez, din partea tatălui şi a copilărit în Liban, scrie Evenimentul zilei.
Deşi s-a născut într-o familie bogată, Sabbagh s-a încăpăţânat să facă presă în România.
După 20 de ani de carieră, în care a trecut de multe ori pe lângă moarte, Sabbagh spune că „lista cu cei care mi-au pus gând rău este atât de lungă încât până şi mie mi-ar fi greu să identific motivul pentru care sunt atât de urât de unii”. Jurnalismul i-a adus notorietate. În urmă cu cinci ani, Sabbagh a refuzat o echipă de scenarişti englezi, venită pentru el în România să-i propună să joace propriul rol într- un film.
Christian Sabbagh: „Au fost zeci de ameninţări cu moartea la adresa mea”
AUDIENŢE INDIENE. Naţional TV, televiziunea oamenilor de afaceri Ioan şi Viorel Micula, a încheiat luna aprilie pe locul şase în topul audienţei generale la nivel urban, la egalitate cu Prima TV, dar înaintea canalelor TVR 1, Disney Channel, România TV şi B1 TV, scrie Forbes România.
Naţional TV a înregistrat în luna aprilie o audienţă medie de 77.000 de telespectatori pe minut (0,74% rating urban, all day), conform măsurătorilor Kantar Media.
Programele care i-au ţinut pe orăşeni pe Naţional TV au fost serialele indiene şi coreene. „Arsenalul” indian cuprinde „Culoarea fericirii”, „Dragoste dulce amară”, „Suflete pereche” şi „Destine împlinite”. Grila este „întărită” cu serialele coreene „Destinul regelui” şi „Profetul”.
Serialele indiene şi coreene au conservat audienţa lunară a televiziunii Naţional TV
AXN, PE PRIMUL LOC PE NIŞA FILMELOR. În aprilie, AXN a depăşit în audienţă, la nivel urban, Pro Cinema, pe fondul lansării unor noi seriale, a unei campanii agresive de promovare, dar profitând şi de scăderea importantă a audienţei liderului nişei de filme. Sezonul cald a erodat consumul TV pe această nişă.
Audienţa medie a canalului AXN a fost de 25.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (all day), în luna aprilie, cu 2.000 mai redusă decât cea din luna precedentă. Dar liderul Pro Cinema a pierdut în aprilie 6.000 de orăşeni, cea mai mare cădere de pe această nişă, ajungând la o audienţă medie de 23.000 de telespectatori pe minut.
Astfel, în aprilie, AXN a devenit liderul televiziunilor de filme. A fost ajutat nu numai de pierderile Pro Cinema, dar şi de o campanie de marketing consistentă, prilejuită, printre altele, de lansare noului serial „Hannibal”.
Nişa televiziunilor de filme a pierdut audienţă, dar are un nou lider: AXN
EVALUARE. Reţeaua de socializare Twitter a fost evaluată de către unul dintre acţionarii companiei în urcare cu 10% faţă de o estimare anterioară, iar evoluţia indică aprecierea titlurilor înaintea unei posibile listări, scrie Mediafax.
GSV Capital Corp deţine 1,9 milioane de acţiuni Twitter evaluate la 35,2 milioane de dolari, circa 18,5 dolari pe acţiune, arată un document transmis bursei americane de companie. Luând în calcul un număr de 530 de milioane de acţiuni, valoarea Twitter s-ar situa la circa 9,8 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
Suma la care este evaluată reţeaua de socializare Twitter
BILANŢ. Facebook Home a adunat peste 1 milion de descărcări de la lansarea oficială în Google Play, relatează Mashable, care citează declaraţiile lui Cory Ondrejka, directorul diviziei Aplicaţii Mobile Facebook, scrie DailyBusness.ro.
Comparativ cu cifrele retelei sociale, care a depasit un miliard de utilizatori, un milion de descarcari sunt inca putine, dar vorbim aici doar de utilizatori mobili cu Android, si doar de cei care au dispozitive care suporta Facebook Home.
Facebook Home a atins 1 milion de descarcari. Urmeaza varianta 2.0
Comentarii