Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate VENITURI. Vânzările de publicitate în cursul celor 62 de episoade ale serialului Suleyman Magnificul, difuzate între 10 septembrie 2012 şi 23 aprilie 2013, au adus televiziunii Kanal D suma de 2,27 milioane de euro, estimeazează Forbes România.
În pauzele publicitare ale serialului Suleyman Magnificul au fost difuzate 4.850 de spoturi comandate de 191 de companii. Practic, toată „floarea cea vestită” a advertiserilor a fost prezentă cu reclame în acest serial. Cel mai mare client publicitar al serialului a fost Unilever, care a consumat un număr impresionat de puncte de audienţă: 2.210,7 Gross Rating Point (GRP’30) pe targetul comercial.
Povestea unui serial TV - episodul IV: Câţi bani din publicitate a făcut „Suleyman Magnificul”
ÎNAPOI PE TV. Dan Chisu isi pune semnatura pe o noua productie tv,”Pubfiction’’, ce se va difuza în fiecare vineri, pe postul The Money Channel, la ora 23:00, scrie Evenimentul zilei. În 30 de minute, emisiunea pune sub lupa campaniile publicitare, strategiile de promovare si face o analiza pornind de la conceptul artistic pana la costurile de productie si difuzare.
Dan Chişu a revenit pe TV cu - ”Pubfiction", la Money Channel
AJUTOR. Facebook a început să implementeze joi un dispozitiv ce permite utilizatorilor care şi-au uitat parolele să poată totuşi să se conecteze pe profilurile lor cu ajutorul "prietenilor" lor de pe această reţea de socializare online, scrie Wall-Street.ro.
Utilizatorii Facebook vor putea de acum înainte să desemneze dintre prietenii lor, dintr-un meniu dedicat, o listă de "contacte de încredere", reprezentând persoane apropiate pe care pot să le contacteze în afara reţelei, prin telefon sau în persoană. Fiecare dintre ele va putea în acest caz să primească un cod de securitate. Trei astfel de coduri vor fi necesare pentru accesarea contului.
Facebook a creat un dispozitiv de ajutorare "intre prieteni" pentru aceia care isi uita parolele
Comentarii