MĂSURI DE CRIZĂ LA CME. Central European Media Enterprises (CME), compania care operează Pro TV în România, îşi restructurează operaţiunile anul acesta, ca răspuns la rezultatele „pesimiste” înregistrate la nivel internaţional, potrivit relatărilor din presa de specialitate, scrie Forbes.ro, care citează Media Expres.
„De la o abordare centralizată, pan-regională, vom trece la un model de gestiune localizată în fiecare ţără în care operăm, un model «country-based», a declarat Adrian Sârbu, preşedinte şi CEO al CME, citat de publicaţia „World Screen” în ediţia sa dedicată târgului de televiziune NATPE, care se desfăşoară la Budapesta, între 24 şi 27 iunie 2013.
„Perioada dificilă în care ne aflăm cere acţiuni îndrăzneţe”, a declarat Adrian Sârbu, anunţând noua direcţie strategică a grupului CME.
Planurile CME vizează şi creşterea preţurilor la publicitatea din prime-time pe toate pieţele unde activează, chiar dublarea acestor preţuri în Republică Cehă, unde grupul a înregistrat rezultate foarte slabe.
CME îşi descentralizează operaţiunile pentru a contracara scăderea veniturilor şi audienţelor
CINE SE UITĂ LA DESENE ANIMATE. Aproape 40% dintre telespectatorii televiziunilor ce difuzează desene animate sunt copiii cu vârste între 4 şi 11 ani. Dar ei nu sunt stăpânii absoluţi ai telecomenzii pe aceste programe. Părinţii deţin o cotă de 31,8%. mai sunt prezenţi şi bunicii, când se plictisesc de programele canalelor de ştiri, scrie Forbes.ro.
Sondajele de audienţă din luna mai a.c. arată că cele cinci canale pentru copii şi tineret, aflate în monitorizările Kantar Media, au avut o cotă cumulată de vizionare de 6,07%, la nivel urban. De asemenea, audienţa medie a fost de 27.800 de persoane pe minut (urban, all day).
Aceste cifre plasează nişa televiziunilor pentru copii pe locul trei în clasamentul audienţei urbane, după posturile generaliste şi canalele de ştiri.
Cine ţine telecomanda la desenele animate?
TOT MAI MULTE SPOTURI RECLAMATE LA CNA. Consiliul Naţional al Audiovizualului ia în discuţie azi spoturile publicitare pentru Calgon, Fundaţia Mereu Aproape, Superbet şi Aqua Carpatica, scrie DailyBusiness.ro.
Reclamaţia privind spotul Calgon a fost înregistrată la CNA pe 23 aprilie iar Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a emis un punct de vedere cu privire la acesta pe 29 aprilie. CNA a mai primit reclamaţii şi pentru spotul Fundaţiei Mereu Aproape, în privinţa căruia RAC a transmis un punct de vedere pe 21 iunie.Tot la finele lui aprilie a mai fost reclamat la CNA şi spotul publicitar pentru Superbet. În luna mai, CNA a înregistrat o reclamaţie şi pentru spotul Aqua Carpatica, în privinţa căruia RAC s-a pronunat miercuri.
Membrii CNA vor decide în şedinţa de joi dacă aceste spoturi publicitare încalcă sau ne prevederile Codului Audiovizualului.
CNA ar putea interzice spoturile publicitare pentru Calgon, Superbet şi Aqua Carpatica
PARTENERIAT ÎNTRE MTV ŞI COSMOTE. MTV şi Cosmote a lansat ieri în România, MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb, o lume virtuală exclusivistă creată special pentru tinerii activi, iubitori de muzică, care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, potrivit unui comunicat al televiziunii, scrie Mediafax.
Pe lânga beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb - pentru utilizatorii de Android şi iOS -, un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.
România este a şasea ţară din lume unde se lansează MTV Mobile şi aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei şi Elveţiei, unde tinerii beneficiază deja de avantajele, ofertele şi informaţiile universului MTV, pe cale virtuală.
PREMIERĂ în România: MTV şi Cosmote lansează MTV Mobile şi MTV Under The Thumb
NOUTĂŢI DE LA IAB ROMÂNIA. În urma celei mai recente Adunări Generale a Asociaţilor, IAB România a anunţat crearea unei noi categorii de membri, pregătirea primului Ghid de Mobile Advertising din România şi facilitarea accesului la o serie de certificări internaţionale din domeniul publicităţii online, notează Wall-Street.ro.
Începând cu luna iunie a anului 2013, freelancerii, consultanţii, cei care deţin start-up-uri sau persoanele fizice se pot înscrie în IAB România. Noii membri au oportunitatea de a accesa cele mai noi informaţii şi trenduri din publicitatea online la nivel naţional şi internaţional. Membrii sunt recunoscuţi drept specialişti şi sunt promovaţi ca atare în reţeaua IAB Europe.
IAB România pregăteşte primul Ghid de Mobile Advertising din România
SCANDALOS. Un reporter indian a fost criticat intens după ce, aflat într-o zonă afectată de inundaţiile din statul Uttarakhand, din nordul Indiei, a transmis în direct fiind aşezat pe umerii unui localnic, scrie Mediafax.
Postat la începutul lunii iunie pe YouTube, videoclipul intervenţiei a stârnit critici în rândul utilizatorilor de internet indieni, care i-au reclamat gestul de a se folosi de o victimă a inundaţiilor dezastruoase pentru a nu intra cu picioarele în apă, scrie Daily Mail.
Reporter indian, aspru criticat pe internet: Jurnalistul a transmis dintr-o zonă afectată de inundaţii de pe umerii unui localnic - VIDEO
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roA MURIT O LEGENDĂ A FOTOGRAFIEI DE PRESĂ. Robert Gilka, care a condus departamentul foto al revistei National Geographic timp de 22 de ani, considerat un mentor al mai multor generaţii de fotografi de presă, a murit marţi, la vârsta de 96 de ani, au anunţat reprezentanţii National Press Photographers Association (NPPA), notează Mediafax.
Robert Gilka a murit într-un azil pentru bătrâni din Arlington, din statul american Virginia, după o a treia pneumonie suferită în acest an, a anunţat NPPA, citându-l pe fotograful Bruce Dale.
Robert Gilka, fostul şef al departamentului foto al revistei National Geographic, a murit
Comentarii