Skip to main content

4 Iunie. Grapini sa vrea sa lanseze campania "Cumpara un produs romanesc de calitate"

 

maria-grapini-emil-badea
Maria Grapini - Sursa foto: Mediafax/Emil Badea

Publicitate

CUMPĂRĂ ROMÂNEŞTE CU FAŢĂ NOUĂ. Ministrul delegat pentru IMM-uri, Turism si Mediu de Afaceri, Maria Grapini a declarat că vrea să lanseze campania “Cumpără un produs românesc de calitate”, precizând că vechiul slogan “Cumpără româneşte” nu era bun, scrie DailyBusiness.

„Guvernul trecut a lansat o campanie care nu se potriveste deloc. 'Cumpără româneşte' era campania. Nu e bun sloganul, pentru că românii încă nu cumpără corect. Nu cumpără după o calitate, nu cumpără după informaţii corecte despre produse şi de aceea am criticat sloganul 'Cumpără româneşte'. 'Cumpara un produs romanesc de calitate' este bun. Si ma straduiesc acum sa lansez o asemenea campanie pentru ca e nevoie de transmitere de informatii”, a spus Maria Grapini.

Grapini sa vrea sa lanseze campania "Cumpara un produs romanesc de calitate"


ÎNTREBAREA LUI GÂDEA. Realizatorul emisiunii "Sinteza zilei" de la Antena 3 a comentat, duminică seara, pe pagina sa de Facebook, protestele din Turcia, adresând întrebarea "Poate un sistem mafiot să învingă un popor? Cred că ştiţi despre situaţia din Turcia, dar la fel de bine poate să fie şi România. Aţi ieşi în stradă pentru cauza voastră?", scrie HotNews.
Mihai Gadea pe Facebook: Cred ca stiti de situatia din Turcia, la fel de bine poate sa fie in Romania. Ati iesi in strada pentru cauza voastra?


REACŢIE ROMÂNIA TV. România TV a luat act cu deosebit interes de reacţia Antenei 3 faţă de dezvaluirile privind modul in care familia Voiculescu a folosit trustul Intact pentru a obţine avantaje materiale sau de altă natură, prin presiune publică asupra instituţiilor statului sau a unor firme şi persoane private, scrie RTV.net.

"Dezvăluirile noastre vor continua şi îi vizează pe proprietarii trustului Intact, nu pe ziariştii Antenei 3, care sunt victime colaterale ale acţiunilor lui Dan Voiculescu. De aceea, România TV nu va ceda în faţa ameninţărilor cu procese penale lansate de Antena 3 şi îşi va apăra jurnaliştii, inclusiv în instanţă, pe toate căile legale", se precizează într-un comunicat.
Reacţia RTV faţă de ameninţările Antena TV Group


SUCEAVA CU QR. Un proiect de promovare online a obiectivelor culturale şi turistice din judeţul Suceava a fost implementat de Biblioteca Bucovinei, informaţiile în acest sens urmând să fie furnizate pe o platformă online şi accesate prin amplasarea de plăcuţe cu coduri QR pe instituţiile de interes, scrie Mediafax.

Potrivit unui comunicat al Bibliotecii Bucovinei din Suceava, instituţia, împreună cu bibliotecile publice din Fălticeni, Câmpulung Moldovenesc, Vatra Dornei, Gura Humorului, dar şi cu Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional Suceava şi Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Suceava, va implementa proiectul Descoperă Suceava prin coduri QR.
Suceava: Proiect de promovare online a obiectivelor culturale şi turistice prin plăcuţe cu coduri QR


TAXA PE PUBLICITATE, ÎN UNGARIA. Guvernul de la Budapesta a propus, saptamana trecuta, Parlamentului introducerea unei taxe pe publicitate, la doar o saptamana dupa ce premierul Viktor Orban a mentionat eventualitatea unei astfel de taxe, scrie HotNews. Potrivit sursei citate, o astfel de taxa ar putea fi introdusa in pofida recomandarii Comisiei Europene de a ridica procedura de deficit excesiv impotriva Ungariei. Orban inclusese respectiva taxa pe o lista de mai multe posibile masuri fiscale avute in vedere pentru a se asigura ca procedura de deficit excesiv este ridicata.
Guvernul de la Budapesta ia in considerare o taxa speciala pe publicitate


ÎN CUTIA POŞTALĂ. Inbox Marketing, companie care are ca obiect principal de activitate distribuirea de pliante în cutiile poştale (letterbox marketing), utilizează în premieră în România o bază de date geografice, cu acoperire pentru cele mai mari 106 localităţi (80% din populaţia urbană), scrie Forbes România.

Investiţia în baza de date geografice realizată de Inbox Marketing, subsidiară a Mediapost Hit Mail, s-a ridicat la 350.000 de euro, buget alocat pentru forţa de muncă dedicată colectării datelor din teren, hardware şi software pentru colectarea datelor, consultanţă din partea specialiştilor francezi şi training.
Câte pliante ai primit azi în cutia poştală?


PROFIL. Principalul program de ştiri şi dezbateri de la România TV, „Ştirile serii de la 20”, a avut o audienţă medie de 218.000 de telespectatori pe minut (1,1% rating naţional), în perioada 1 ianuarie – 19 mai 2013. Aproape 65,5% dintre telespectatori au vârste de peste 55 de ani.

Emisiunea prezentată de Laura Chiriac la România TV a înregistrat o audienţă mai mare decât „Ştirile B1 TV” (orele 20) şi „Ora de ştiri” (TVR2), în perioada amintită. Este al doilea program informativ al serii (după „Realitatea de la 18:00”) în care ponderea bărbaţilor este mai mare decât a femeilor: 53,6%, respectiv 46,4%.
Românii mănâncă ştirile pe pâine: „Ştirile serii” – ora 20, România TV


JURAT DE FESTIVAL. Eliza Rogalski, CEO al grupului de comunicare Tempo Creative Group si fondatoarea agentiei de relatii publice Rogalski Grigoriu, va face parte din juriul categoriei PR din cadrul Golden, festival care va avea loc la Riga (Letonia), intre 6 si 7 iunie, conform Wall-Street.ro. Ea este de altfel si singurul jurat roman din aceasta competitie.
Rogalski va juriza alaturi de membrii juriului din alte 12 tari cele mai bune campanii de PR si advertising ale ultimului an.
Eliza Rogalski jurizeaza in competitia de PR la Golden Hammer


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tiberiu Cazacioc Tiberiu Cazacioc
    Voi reveni la acest articol despre produsele romanesti de calitate, daca veti publica si o lista, cat de mica, cu aceste produse romanesti de calitate. Este doar o dorinta, pe termen lung, cam vreo 20 de ani, cel putin pana sa avem produse romanesti de calitate. Incepand din acest moment. Si mai ales, ce inseamna produs romanesc ? Este o inventie creatie a unui roman ? Este produs in Romania ? Compania care il produce are actionari romani ? Cum anume se stabileste ca un produs este romanesc ?

Trimite un comentariu

sus