Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roFĂRĂ EMISIE. CineStar, ActionStar şi ComedyStar - televiziunile de filme ale Realitatea Media - sunt în pericol de a-şi pierde licenţele audiovizuale, întrucât şi-au întrerupt emisia mai mult de 90 de zile, Consiliul Naţional al Audiovizualului urmând să analizeze situaţia lor într-una din şedinţele viitoare, scrie Mediafax.
Cele trei canale de filme ale grupului, pe atunci Realitatea - Caţavencu au primit în 25 septembrie 2008 licenţe audiovizuale de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).
Ele au fost lansate ca un pachet de televiziuni premium, sub denumirea "CineStar".
Televiziunile de filme ale Realitatea Media, în pericol să îşi piardă licenţele de emisie
AUDIENŢA RURALĂ. În perioada 1 ianuarie – 30 iunie a.c., Pro TV, Kanal D, Antena 1 şi Acasă TV au fost programele TV cele mai vizionate în mediul rural, în prime time (orele 19 – 24). Canalul public TVR 1 ocupă locul şase în topul audienţei generale la sate, potrivit unei analize Forbes România.
Pentru companii, oamenii din rural nici nu există, cel puţin în sondaje, deşi ultimul recensământ arată că 9.262.641 de persoane locuiesc în sate şi comune, adică 46% din populaţia ţării. Liderul audienţei la sate este Pro TV care, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, a fost urmărit, în prime time, de o medie de 614.000 de persoane pe minut (7,2% rating rural).
A doua televiziune cea mai urmărită a fost Kanal D, cu o audienţă medie de 429.000 de ţărani pe minut (5% rating). În „universul” satelor şi comunelor, Kanal D s-a aflat în faţa televiziunii Antena 1, care ocupă, de obicei, locul doi în mediul urban şi la nivel naţional. Antena 1 are o audienţă medie de 333.000 de persoane pe minut (3,9% rating).
Televiziunile cu cele mai mari audienţe în sate şi comune
PROBLEME CU THE VOICE. Emisiunea de talente muzicale The Voice riscă să rămână fără membrii juriului, după ce artista Jessie J a plecat. Tom Jones, Will.i.am şi Danny O’Donoghue nu au semnat contractele pentru următorul sezon.
Jessie J a justificat că vrea să-şi dedice timpul promovării noilor piese printr-un turneu internaţional, potrivit cotidianului „The Independent“.
Showul „The Voice“ din Marea Britanie, ameninţat după ce cântăreaţa Jessie J şi-a dat demisia
MAI PUŢINE TELEVIZIUNI LOCALE. Consiliul Naţional al Audiovizualului a retras joi, 4 iulie a.c., două licenţe: TVS Oradea (SC Fastpromo SRL) şi Regio TV Sfântul Gheorghe (Asociaţia Pro Regio Siculorum) din cauza întreruperii programului mai mult de 90 de zile din motive tehnice sau mai mult de 96 de ore din orice alte cauze, scrie Forbes România care citează Media Expres.
Pe lista televiziunilor care şi-au încetat emisia mai figurează alte 16 posturi, dar deciziile CNA de retragere a licenţelor nu au putut fi luate din cauza lipsei de cvorum a Consiliului.
În rândul televiziunilor cu 90 de zile de întrerupere a emisiei din motive tehnice (conform Serviciului Inspecţie al CNA) se află şi şapte licenţe TV şi radio aparţinând companiei Realitatea Media SA: Realitatea TV din Râmnicu Vâlcea, Realitatea TV Focşani, Radio Guerrilla Sibiu, Radio Guerrilla Turnu Măgurele, Actionstar Bucureşti, Comedystar Bucureşti, Cinestar Bucureşti (ultimele trei fiind televiziuni Pay-TV).
Criza îşi arată colţii şi pe piaţa TV: 18 televiziuni din provincie s-au închis
AMBASADELE PROTESTEAZĂ. Preşedinţii Federaţiei Europene a Jurnaliştilor şi Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor, Mogens Blicher Bjerregård şi Jim Boumelha au transmis marţi, 2 iulie 2013, tuturor membrilor afiliaţi, precum şi autorităţilor române, rezoluţiile adoptate cu unanimitate de voturi de către reprezentanţii celor peste 600 000 de jurnalişti din întreaga lume prezenţi la Congresele FEJ şi FIJ din lunile mai şi, respectiv iunie a.c., împotriva abuzurilor săvârşite de administraţia Radioului Public condusă de Ovidiu Miculescu, potrivit EVZ.
Rezoluţia Congresului Mondial al Jurnaliştilor solicită reprezentanţilor FIJ şi FEJ din cele 134 de ţări membre să protesteze la ambasadele României din străinătate împotriva practicilor antisindicale ale conducerii Societăţii Române de Radiodifuziune împotriva propriilor angajaţi şi ai reprezentanţilor Sindicatului Unit al Salariaţilor Radio România, fapte care încalcă Convenţiile Organizaţiei Internaţionale a Muncii, directivele europene din domeniul mass-media, drepturile omului şi drepturile muncii.
Federaţia Europeană a Jurnaliştilor împreună cu Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor au declanşat protestele împotriva abuzurilor din Radioul Public de la Bucureşti
OPERAŢIUNEA BANI PENTRU LIKE-URI. Departamentul de stat al SUA a cheltuit o sumă uriaşă pentru o campanie de publicitate în scopul obţinerii de like-uri pe Facebook, sub conducerea fostului secretar Hillary Clinton, potrivit DailyBusiness.ro.
Campania s-a desfăşurat în perioada 2011 - martie 2013 şi a avut ca scop creşterea numărului de fani pe Facebook de la 100.000 la mai mult de doua milioane, potrivit unui raport al inspectorului general. Pentru a atinge acest ţel au fost cheltuiţi 630.000 de dolari.
Suma uriasa platita de departamentul de stat al SUA pentru like-uri pe Facebook
LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro
Trimite un comentariu