Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) recomandă televiziunilor şi radiourilor să susţină campania de educare şi informare a populaţiei referitoare la utilitatea şi necesitatea folosirii corecte a numărului de urgenţă 112, care este derulată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS).
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, în calitatea sa de administrator al Sistemului Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă, a informat Consiliul cu privire la faptul că intenţionează să desfăşoare, în perioada septembrie - decembrie 2013, "Campania naţională de educare şi informare a populaţiei referitoare la utilitatea şi necesitatea folosirii corecte a numărului 112", se spune într-un anunţ postat pe site-ul CNA, semnat de Laura Georgescu, preşedintele Consiliului.
În şedinţa din 4 iunie, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au fost de acord cu propunerea STS de a fi parteneri în demersul de a derula în spaţiul audiovizual, prin intermediul unor spoturi audio şi video, această campanie.
CNA precizează că iniţiatorul campaniei a avut în vedere faptul că "Sistemul 112 este un serviciu naţional public, cunoaşterea şi importanţa acestuia fiind vitale atât pentru cetăţenii români, cât şi pentru cei străini aflaţi pe teritoriul ţării noastre sau în spaţiul Uniunii Europene".
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu