AUDIENŢE. Meciul Swansea – Petrolul a avut audienţe sub emisiunea Burlacul, de pe Antena 1, la nivel urban şi pe publicul comercial. Partida de pe Pro TV a fost pe primul loc (la o diferenţă mică), doar la nivel naţional.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de pe intervalul partidei Swansea – Petrolul:
NAŢIONAL. Partida de fotbal de pe Pro TV a fost urmărită, în medie pe minut, de 1,08 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, la o diferenţă de 30.000 de telespectatori în faţa Antenei.
URBAN. Burlacul de pe Antena 1 a fost văzut de aproape 650.000 de orăşeni, cu aproape 100.000 de telespectatori în plus în fiecare minut, pe intervalul meciului Swansea – Petrolul. Clasamentul: Antena 1, Pro TV, Acasă. De remarcat poziţia numărul cinci la oraş, deţinută de postul de ştiri România TV.
COMERCIAL. Meciul de pe Pro TV a fost după Antena 1 şi pe publicul comercial. Astfel, meciul înregistra o medie pe minut de 272.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (4,9 rating). Pe intervalul meciului, Antena 1 avea, cu Burlacul, 334.000 de persoane din targetul commercial (6 rating).
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | ||
---|---|---|
Rating | Cota de piata | |
Pro TV | 1.085.000 telespectatori pe minut (6,7 rtg) | 12,6% |
Antena 1 | 1.053.000 (5,5) | 12,2% |
Acasa TV | 886.000 (4,7) | 10,3% |
TVR 1 | 412.000 (2,2) | 4,8% |
Prima TV | 374.000 (2) | 4,3% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel URBAN:
URBAN | ||
---|---|---|
Rating | Cota de piata | |
Antena 1 | 643.000 telespectatori pe minut (6,1 rtg) | 14,3% |
Pro TV | 534.000 (5,1) | 11,9% |
Acasa TV | 304.000 (2,9) | 6,8% |
Antena 3 | 224.000 (2,1) | 5% |
Romania TV | 172.000 (1,6) | 3,8% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii