Skip to main content

26 Septembrie. Ordonanţa care a fracturat publicitatea

 

Publicitate in statii ratbb

Publicitate

EFECTE. „Forbes România” arată cum aşa-numita „Ordonanţă Voiculescu” a afectat bugetele de publicitate TV în luna aprilie. Ordonanţa a fracturat cursul firesc al investiţiilor publicitare în funcţie de sezonalitate.

În primele momente, agenţiile de media şi clienţii lor au intrat în panică. Deşi contractele de publicitate aflate în derulare n-au avut de suferit pe moment, la nivel mental, piaţa de publicitate s-a gripat. Blocajul s-a produs din cauza neclarităţilor Ordonanţei privind modalitatea prin care clienţii pot cumpăra publicitate TV, în absenţa intermediarilor (agenţiile de media).

În luna martie, cele mai importante nouă televiziuni generaliste şi de ştiri au livrat clienţilor publicitari un volum de 115.502 puncte de audienţă pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). În luna următoare, când a apărut ordonanţa, iar panica şi nemulţumirile au cuprins piaţa, consumul de publicitate TV a scăzut cu 10,6% faţă de martie. În mod normal, în aprilie, lună premergătoare Paştelui Ortodox, volumul de publicitate ar fi trebuit să crească pentru a încuraja consumului populaţiei în preajma sărbătorii (începutul lunii mai).
Ordonanţa care a fracturat publicitatea


REACŢIE. Acţionarul majoritar al Realitatea Media, Cozmin Guşă, spune că societatea nu va intra în faliment decât dacă nu va mai fi finanţată, iar judecătorii nu vor aplica legea, scrie Evenimentul zilei.

Lupta care se duce acum prin tribunale între creditorii societăţii Realitatea Media, care deţine postul de televiziune Realitatea TV, îşi are rădăcinile în modul ineficient în care au fost gestionate, de-a lungul timpului, resursele financiare ale companiei, a declarat Cozmin Guşă, actualul acţionar majoritar al Realitatea Media.
Finanţările lui SOV au fost tocate de directorii de la Realitatea Tv


CU PATRIARHIA LA TVR. Instituţiile vor vor avea proiecte comune cu caracter cultural, educaţional şi social. Preşedintele-Director General al TVR, Claudiu Săftoiu şi Patriarhul României, Preafericitul Părinte Daniel vor semna un Protocol de cooperare între cele două instituţii, scrie Evenimentul zilei. Evenimentul va avea loc mâine, ora 11.00, în Sala Consilium din Palatul Patriarhiei şi va fi transmis în direct pe TVR 1 şi TVR News.
TVR şi Patriarhia Română semnează un Protocol de cooperare


DESPRE BUSINESS-UL DE PR. Agenţiile de comunicare care în ultimii ani au practicat preţuri foarte mici pentru serviciile oferite renunţând adesea la profit vor eşua, a declarat pentru Wall-Street.ro, Cristi Cretan, directorul general al Grayling România, una dintre cele mai mari companii de relaţii publice şi public affairs de pe piaţa locală, cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro anul trecut.

Pe de alta parte, fee-urile de consultanta au reprezentat in jur de 1,3 milioane de euro din cifra de afaceri a companiei de circa 1,6 miilioane de euro pe anul trecut, restul fiind sume pentru realizarea de evenimente ori diverse produse de PR.
Cretan, Grayling: Agentiile care se bazeaza pe preturi de dumping si renunta la profit vor da chix


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • protopopescu protopopescu
    petrus esti prost ca noaptea. ordonanta cu are legatura cu voiculescu. are legatura cu alexandrescu, cu tanasescu, cu mucichescu. adica cu toti locotenentii lui voiculescu disperati sa faca mai multi bani si sa il binedispuna pe stapan. pe de alta parte nu e rau ca patronii agentiilor de media sunt obligati sa mai reduca putin din multele spagi pe care le luau. problema e ca asa cum se intampla la noi in tara, mereu se gasesc portite de scapare. in acest moment multe agentii au luat mandat de la client si tot ei se ocupa de tranzactii.
  • PETRUS PETRUS
    Ordonanta privind modalitatea prin care clientii pot cumpara publicitate TV nu are nici o legatura cu Voiculescu.
  • gicu gicu
    asta cu beserica la tvr ii groasa rau.. Nu au posturile lor, intra si pe TVR amu???

Trimite un comentariu

sus