ANDREI ZAHARESCU, MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE AL E.ON GAZ. Andrei Zaharescu, purtătorul de cuvânt al Guvernului, a fost numit membru în Consiliul de Administraţie al E.On Gaz Distribuţie, companie la care şi statul român deţine acţiuni, prin Ministerul Economiei, scrie pe blogul său jurnalistul Cătălin Priscariu, citat de Adevărul şi HotNews.ro.
Publicitate Jurnalistul notează pe blogul său că Zaharescu nu are expertiză în domeniu, el având studii de actorie, a fost sufleur la teatru şi, apoi, om de TV, ultimul post ocupat în presă fiind cel de prezentator la Observatorul de noapte al Antenei1. În mai 2012, premierul Ponta l-a numit purtător de cuvânt al Guvernului.
Decizia de numire în funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al E.On Gaz Distribuţie a fost publicată în Monitorul Oficial. Mandatul lui Zaharescu la E.On Gaz Distribuţie este de patru ani.
GÂDEA CERE PARLAMENTULUI SĂ APERE ANTENA 3. Directorul de la Antena 3 acuză DNA că vrea să atragă forţat jurnaliştii în dosarul RCS&RDS, scrie Evenimentul zilei.
Într-o scrisoare trimisă preşedintelui Camerei Deputaţilor, Valeriu Zgonea, Mihai Gâdea acuză DNA de "încercările de destabilizare" ale Antenei 3, prin "atragerea forţată într-un dosar în care jurnaliştii angajaţii şi conducerea postului NU au nicio implicare". Este vorba de dosarul de şantaj RCS&RDS."Considerăm că este o măsură de îngrădire a libertăţii presei într- o perioadă critică pentru România: la un an de la referendumul naţional şi cu un an înainte de alegerile prezidenţiale din 2014", scrie Gâdea în documentul trimis pe 30 iulie, în posesia căruia EVZ a intrat.
EXCLUSIV EVZ. Gâdea cere Parlamentului să apere Antena 3
CLAUDIU LUCACI A RENUNŢAT LA POSTUL DE CONSUL PENTRU TVR. Claudiu Lucaci a renunţat la funcţia de consul general al României la New York şi îşi va desfăşura în continuare activitatea în Televiziunea Română, unde este coordonator cu atribuţii de Director Ştiri, scrie Mediafax.
Claudiu Lucaci a confirmat miercuri, pentru Mediafax, că a informat Ministerul Afacerilor Externe (MAE) cu privire la decizia sa.
"Am informat oficial, la începutul săptămânii, Ministerul Afacerilor Externe, care a făcut propunerea", a spus Claudiu Lucaci.
El a precizat că a trebuit să aleagă "cu părere de rău" între funcţia de consul general al României la New York şi activitatea sa de şef al Ştirilor TVR.
Claudiu Lucaci a renunţat la funcţia de consul general la New York şi va rămâne în TVR
CORINA DRĂGOTESCU, SERVICII CU ORA LA CONDULATUL DIN LOS ANGELES. Jurnalista Corina Drăgotescu, care a emigrat recent în Statele Unite, va lucra pentru consulatul României la Los Angeles, în calitate de ataşat de presă, scrie Evenimentul zilei. Informaţia a fost confirmată, pentru o publicaţie din SUA, de către consulul Eugen Chivu. Corina Drăgotescu a precizat pe pagina ei de Facebook: "Am o colaborare locală, cu ora, cu Consulatul din Los Angeles să reflectez acţiunile din comunitatea de români din California". Ea a susţinut că rămâne şi jurnalist RTV, în această perioadă, şi că ar fi absolvit "cursuri de securitate şi relaţii internaţionale".
Ministerul de Externe a precizat, la solicitarea Evenimentului Zilei, că jurnalista Corina Drăgotescu are un contract de prestări servicii cu consulatul din Los Angeles, începând cu 1 august 2013.
Corina Drăgotescu, servicii cu ora pentru consulatul din Los Angeles
CELE MAI URMĂRITE SPOTURI TV ÎN IANUARIE. Spotul pentru Petrom din campania „Fabricat în Ţara lui Andrei”, difuzat pe 29 ianuarie a.c., la finalul „Ştirile Pro TV”, a fost cel mai urmărit în luna respectivă: 1.658.000 de telespectatori la nivel urban (15,8% rating), scrie Forbes.ro.
Din primele şase reclame cu cea mai mare audienţă, care au fost difuzate în luna ianuarie, patru au fost pe Pro TV şi două pe Antena 1.Pe locul secund în clasamentul audienţei s-a plasat un spot pentru iaurtul Sana Napolact, pe 16 ianuarie, în primul calup publicitar după „Ştirile Pro TV”. Acesta a avut o audienţă de 1.578.000 telespectatori din mediul urban (15% rating).
Pe treapta a treia a fost văzut un spot pentru Orange (Prepay), difuzat pe Antena 1, pe 3 ianuarie, în timpul filmului românesc „Pistruiatul”: 1.527.000 telespectatori (urban).
Cele mai urmărite reclame TV în ianuarie 2013
BUGETELE DE PUBLICITATE ALE RMGC PE RADIO. Compania Roşia Montana Gold Corporation a comandat 1.349 de reclame pe posturile de radio, în ultimii trei ani şi jumătate, conform monitorizării Afla Cont, citate de Forbes.ro. Cel mai intens „bombardament” radio a fost în 2011, când au fost difuzate 739 de spoturi în valoare brută de 426.052 euro (rate card).
În primele şapte luni ale acestui an, Roşia Montana Gold Corporation (RMGC) a beneficiat de 150 de reclame radio, reprezentând 61.146 euro (rate card), potrivit monitorizărilor Alfa Cont.
Radiourile pe care s-au derulat campaniile de promovare au fost: Radio ZU (20.592 euro), Kiss FM (17.415 euro), Europa FM (13.559 euro), Radio 21 (6.952 euro) şi Guerrilla (2.628 euro). Toate cifrele reprezintă bugete calculate pe baza tarifelor-listă de publicitate.
Radiourile care „s-au lipit” de bugetele de publicitate ale firmei Roşia Montana Gold Corporation
BANNERELE DEŢIN SUPREMAŢIA PE ONLINE. Bannerele standard rămân cele mai populare formate de publicitate online din Europa Centrală şi de Est, însă media cea mai ridicată a ratei de click este înregistrată de bannerele de tip Preroll, Toplayer şi Interstiţial, conform studiului AdMonitor derulat de Gemius, citat de Wall-Street.ro.
Bannerele standard sunt folosite în 84% din totalul campaniilor online din Europa Centrală şi de Est. Bannerele standard sunt frecvente şi în Croaţia, Slovacia şi Republică Cehă. Singurele excepţii sunt Polonia şi Ucraina, unde ponderea campaniilor care folosesc acest tip de format este mai mică decât media întregii regiuni (84%).
Cu toate acestea, conform studiului, bannerele de tip Preroll, Toplayer şi Interstiţial sunt cele care înregistrează rata de click cea mai mare.
Cele mai populare formate de publicitate online din Europa Centrală şi de Est
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roKEVIN SPACEY, DESPRE INDUSTRIA MEDIA. Într-un discurs susţinut la Edinburgh Television Festival, cunoscutul actoru Kevin Spacey a amintit despre serialele ”Game of Thrones” şi „Breaking Bad” ca exemple de succes, dar a criticat conservatorismul din industria media americană, scrie Evenimentul zilei.
Televiziunea a intrat într-o nouă eră de aur, difuzând drame de calitate precum Mad Men, Game of Thrones, Homeland şi Breaking Bad, a declarat unul dintre cele mai mari staruri de la Hollywood, citat de publicaţiile britanice „The Telegraph” şi „The Guardian”.
Kevin Spacey: Televiziunea a intrat într-o nouă eră de aur, iar publicul preia controlul asupra media
Comentarii
PS: Adrian Sarbu l-a dat afara pe Zaharescu (facea emisiunea de dimineata in vremea aceea) pentru ca lua spaga de la invitati. Deci buna mutare a stupidului Ponta