Skip to main content

Bendeac şi X Factor la debut, primul loc pe urban, al doilea pe naţional

 

x factor

Publicitate

Sfârşitul de săptămână a adus două premiere de la Antena 1: vineri, Mihai Bendeac cu iComedy, duminică, X-Factor. Cum s-au descurcat cele două emisiuni?

X Factorul a condus seara pe publicul urban şi comercial, dar naţionalul a fost al Pro-ului. Cu toate acestea, pe intervalul în care s-a intersectat cu Taken 2: Teroare în Istanbul, Pro TV a condus pe toate targeturile.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele, în fiecare din zilele săptămânii.

Bendeac, pe primul loc la oraşe. Pe naţional a fost după Pro TV

iComedy, noul show al lui Mihai Bendeac care a început vineri, a fost pe primul loc la oraşe: 737.000 de telespectatori pentru iComedy, faţă de 673.000 pe Pro TV.

La nivelul întregii ţări, iComedy a fost depăşit de Pro TV. Bendeac a avut cu 100.000 mai puţini telespectatori decât Pro TV.

Pe publicul comercial, între Pro TV şi Bendeac au fost doar 1.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani: 436.000 la Pro TV, 435.000 la Antena 1.

Audienţele posturilor TV, vineri, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii iComedy:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.296.000 telespectatoripe minut (6,8 rtg) Antena 1 737.000 (7)
Antena 1 1.182.000 (6,2) Pro TV 673.000 (6,4)
Kanal D 1.014.000 (5,3) Kanal D 389.000 (3,7)
Prima TV 435.000 (2,3) Antena 3 224.000 (2,1)
National TV 430.000 (2,3) National TV 218.000 (2,1)
TVR 1 382.000 (2) Prima TV 163.000 (1,6)

Sâmbătă a fost seara Te cunosc de undeva

Show-ul serii de sâmbătă a fost Te cunosc de undeva. Emisiunea a condus la nivel urban, dar targetul naţional şi cel comercial au fost ale Pro-ului.

La nivelul întregii ţări, programul a fost urmărit de peste 1,2 milioane de români, cu aproximativ 300.000 mai mulţi decât locul trei, Kanal D (care avea Autobuzul lui VÂrciu şi Iffet). Pe tronsonul emisiunii, la Pro TV se uitau aproape 1,4 milioane de telespectatori.

La oraşe, Antena 1 a fost cu emisiunea pe primul loc: peste 800.000 de orăşeni pe minut.

COMERCIAL. Te cunosc de undeva a fost urmărită, în fiecare minut de 385.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (6,8 rating pe target). Emisiunea a fost pe locul al doilea, după Pro TV, care a avut o medie de 448.000 de telespectatori.

Audienţele posturilor TV, sâmbătă, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.393.000 de telespectatori (7,3 rtg) Antena 1 813.000 (7,8)
Antena 1 1.239.000 (6,5) Pro TV 670.000 (6,4)
Kanal D 829.000 (4,4) Kanal D 474.000 (4,5)
National TV 639.000 (3,4) National TV 217.000 (2,1)
Antena 3 292.000 (1,5) Antena 3 186.000 (1,8)

X-Faxtor, debut 

Prima ediţia a show-ului X Factor a atras aproape 1,6 milioane de telespectatori din toată ţara, dintre care puţin peste un milion erau din mediul urban. Dacă la nivel naţional emisiunea a fost a doua, după Pro TV, pe publicul urban show-ul a fost pe primul loc.

COMERCIAL. X Factor a condus şi pe publicul comercial. Show-ul a avut duminică seara o medie de 601.000 de privitori, în timp ce Pro TV, aflat pe locul al doilea, avea 579.000 de telespectatori.

Pe intervalul în care s-a intersectat cu filmul de pe Pro TV, Taken 2: Teroare în Istanbul, X Factor a fost pe locul secund.

Audienţele posturilor TV, duminică, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii X-Factor:

NATIONAL URBAN
Pro TV 1.724.000 (9,1 rtg) Antena 1 1.087.000 (10,4)
Antena 1 1.593.000 (8,4) Pro TV 964.000 (9,2)
Kanal D 1.355.000 (7,1) Kanal D 534.000 (5,1)
Prima TV 780.000 (4,1) Antena 3 329.000 (3,1)
Antena 3 464.000 (2,4) Prima TV 310.000 (3)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus