Postul Realitatea TV va primit o scrisoare de atenţionare de la CNA cu privire la o campanie UNICEF de strângere de fonduri dedicată copiilor cu dizabilităţi din România, care s-a desfăşurat în perioada iunie-august.
Mesajul principal al campaniei era “donează lunar 2 euro pentru copiii cu dizabilitaţi”. Principala problema a spotului era că nu comunica clar modalităţile de taxare. Astfel, în cazul celor care donau o dată 2 euro, li se retrăgeau automat câte alţi doi euro în fiecare lună. În campanie nu se preciza clar cum se poate renunţa la donaţie sau pe ce perioadă se opresc cei 2 euro din factura la telefonul mobil.
Consiliul Naţional al Audiovizualului va transmite postului Realitatea TV, prin scrisoarea de atenţionare, că trebuie să le comunice telespectatorilor faptul că pot renunţa la donaţia lunară de 2 euro printr-un sms cu mesajul STOP.
“Postul trebuia să fie mai responsabil. Informarea este incompletă. Cât durează această donaţie, un an, pentru toata viaţa, până la expirarea abonamentului?”, a întrebat Cristina Trepcea, membru CNA.
Narcisa Iorga, membru CNA, către reprezentanta postului Realitatea TV:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro“Aţi fi de acord să daţi cu o frecvenţa destul de mare o informare în care să se spună că pentru a stopa donaţia la UNICEF este necesar să se trimită un sms cu mesajul STOP?”
Mura Franculescu: “Da, cu siguranta.”
Trimite un comentariu