Skip to main content

Mireasă pentru sultanul meu. Suleyman a lăsat în urmă show-ul de pe Antena 1.

 

Suleyman Magnificul - Hurrem

Publicitate

La prima confruntare directă Suleyman (Kanal D) – Mireasă pentru fiul meu (Antena 1), sultanul a învins la scor. Audienţa Kanal D a fost dublă în comparaţie cu show-ul de pe Antena 1, pus în premieră la bătaie cu serialul turcesc.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele posturlor TV pe intervalul în care Mireasă pentru fiul meu (Antena 1) s-a intersectat cu Suleyman Magnificul (Kanal D):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Suleyman a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 1,8 milioane de români. Pe intervalul în care Mireasă pentru fiul meu s-a intersectat cu sultanul, Antena 1 a fost pe locul al treilea (după Pro TV), cu o medie puţin peste un milion de telespectatori.

URBAN. Diferenţa mare şi la oraşe: peste 1,1 milioane de telespectatori l-au urmărit pe Suleyman, în timp ce la Mireasă se uitau mai puţin de jumătate: 520.000 de orăşeni. Antena 1 a fost tot pe locul al treilea după Kanal D şi Pro TV.

COMERCIAL. La publicul comercial, şi sultanul, dar şi mireasa, au fost depăşiţi de Pro TV. Astfel, pe Pro TV erau 562.000 de telespectatori pe minut, între 18 şi 49 de ani (10,1 rating). Kanal D era urmărit de 479.000 de persoane din acest target (8,6), iar Antena 1 de 237.000 (4,2).

Audienţa posturilor TV marţi, 24 septembrie, pe intervalul de intersecţie Suleyman Magnificul – Mireasă pentru fiul meu (20.30-22.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane pe minut Rtg% Share%
Kanal D 1.823.000 9.6 17.9
Pro TV 1.662.000 8.7 16.3
Antena 1 1.049.000 5.5 10.3
Acasa 591.000 3.1 5.8
Prima TV 436.000 2.3 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 24 septembrie, pe intervalul de intersecţie Suleyman Magnificul – Mireasă pentru fiul meu (20.30-22.15), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane pe minut Rtg% Share%
Kanal D 1.169.000 11.1 21.5
Pro TV 849.000 8.1 15.6
Antena 1 520.000 5.0 9.6
Acasa 245.000 2.3 4.5
Antena 3 228.000 2.2 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • andy andy
    antena 1 a scos chiar un rezultat bun avand in vedere faptul ca in ziua de marti audienta era de 2 ori mai mica cand difuza filme
  • adi adi
    Alta miscare ,,inspirata,,marca Antena1!

Trimite un comentariu

sus