Vocea României a intrat în noul sezon într-o seară în care a concurat cu serialul turcesc Iffet (Kanal D) şi cu două meciuri: Steaua – Poli Timişoara (Antena 1) şi ASA Târgu Mureş - CSU Craiova (pe TVR 1). Ce audienţă a făcut?
Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima poziţie pe toate targeturile de audienţă (naţional, urban şi comercial). Ratingul a fost dublu faţă de următoarele clasate.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primei emisiuni Vocea României din acest sezon:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Vocea de pe Pro TV a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 2,2 milioane de români. Audienţa a fost dublă faţă de următorul clasat, Antena 1, care difuza meciul Steaua – Poli Timişoara. Kanal D, cu Iffet, a fost aproape la egalitate cu Antena 1.
URBAN. La Vocea României s-au uitat, în fiecare minut, peste 1,3 milioane de orăşeni. Şi la nivel urban, audienţa a fost dublă faţă de locul doi. La oraşe însă, a doua poziţie a fost a postului Kanal D (Iffet), iar Antena 1 a fost pe poziţia a treia.
COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a atras un public tânăr: 765.000 de telespectatori pe minut între 18 şi 49 de ani (13,7 rating pe targetul comercial). Audienţa pe comercial a fost de trei ori mai mare decât a Antenei 1, post la care se uitau 250.000 de persoane din acest segment (4,5 rating).
Vocea României a debutat mai bine decât în sezonul trecut. Prima ediţie din 2012 a avut o medie de 1,7 milioane de români pe minut, dintre care aproape 1,1 milioane din oraşe.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 28 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.182.000 | 11.5 | 23.1 |
Antena 1 | 1.101.000 | 5.8 | 11.6 |
Kanal D | 1.099.000 | 5.8 | 11.6 |
National TV | 704.000 | 3.7 | 7.4 |
Prima TV | 357.000 | 1.9 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 28 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.307.000 | 12.5 | 25.7 |
Kanal D | 614.000 | 5.9 | 12.1 |
Antena 1 | 554.000 | 5.3 | 10.9 |
National TV | 268.000 | 2.6 | 5.3 |
Antena 3 | 175.000 | 1.7 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii