Duminică seara, Pro TV, Antena 1 şi TVR 1 s-au bătut în producţii. Antena 1 a avut X-Factor, Pro TV a contraatacat cu Eroi de sacrificiu 2, iar la TVR 1 a revenit Andreea Marin, cu Preţuieşte viaţa. Cine a câştigat?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul în care cele trei emisiuni s-au intersectat (20.45-22.26).
Blockbusterul de pe Pro TV, care a adunat toată “floarea” eroilor de acţiune, de la Schwarzenegger şi Stallone, la Bruce Willis şi Van Damme, a fost pe primul loc.
La revenirea pe TVR 1, Andreea Marin (cu o emisiune care amintea de Surprize, surprize) a fost pe locul cinci pe intervalul de bătaie cu celelalte două producţii.
Cifrele, în continuare:
NAŢIONAL. Pe intervalul de intersecţie X-Factor – Eroi de sacrificiu – Preţuieşte viaţa, filmul de pe Pro TV a fost urmărit, la nivel naţional, de aproape 2,3 milioane de români.
Pe locul doi a fost Kanal D, cu Ochii din umbră şi Autobuzul lui Vârciu. X-Factor a fost pe poziţia a treia.
La nivel naţional, Andreea Marin avea o medie de aproape 780.000 de români pe minut şi a ocupat locul cinci.
URBAN. La oraşe, distanţa dintre primele poziţii a fost mai mică. Filmul de pe Pro TV a fost văzut de 1,3 milioane de orăşeni pe minut. Locul doi a fost al emisiunii X-Factor, la 300.000 de persoane în urmă.
În mediul urban, Andreea Marin a scos, pe intervalul de itersecţie, o medie de aproape 400.000 de persoane pe minut.
COMERCIAL. Public tânăr pentru Eroii de sacrificiu 2: 871.000 de persoane între 18 şi 49 de ani pe minut (15,7 rating). A urmat Antena 1, cu 560.000 de oameni din targetul comercial (10,1 rating).
Pe intervalul de intersecţie, Andreea Marin avea doar 107.000 de persoane din zona comercială, adică 1,9 rating.
Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie Eroi de sacrificiu 2 – X-Factor – Preţuieşte viaţa (20.45-22.26) la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.287.000 | 12 | 20.1 |
2 | Kanal D | 1.527.000 | 8 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 1.518.000 | 8 | 13.4 |
4 | Prima TV | 1.144.000 | 6 | 10.1 |
5 | TVR 1 | 779.000 | 4.1 | 6.9 |
6 | Acasa | 330.000 | 1.7 | 2.9 |
7 | Antena 3 | 277.000 | 1.5 | 2.4 |
8 | Romania TV | 192.000 | 1 | 1.7 |
9 | ETNO | 187.000 | 1 | 1.6 |
10 | National TV | 150.000 | 0.8 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie Eroi de sacrificiu 2 – X-Factor – Preţuieşte viaţa (20.45-22.26) în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.336.000 | 12.7 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 1.018.000 | 9.7 | 16.4 |
3 | Kanal D | 649.000 | 6.2 | 10.5 |
4 | Prima TV | 435.000 | 4.1 | 7 |
5 | TVR 1 | 389.000 | 3.7 | 6.3 |
6 | Acasa | 201.000 | 1.9 | 3.2 |
7 | Antena 3 | 184.000 | 1.8 | 3 |
8 | Romania TV | 114.000 | 1.1 | 1.8 |
9 | National TV | 93.000 | 0.9 | 1.5 |
10 | ETNO | 41.000 | 0.4 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
35% pe comercial pentru pro tv si doar 7% pentru antena 1 bravo