Trei posturi au dat partida Steaua – Chelsea, de pe Arena Naţională: TVR 1, Dolce Sport şi Digi Sport. Câţi români s-au uitat la fiecare canal?
TVR 1. Pe postul public s-au uitat, în medie, aproape 1,9 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 900.000 din oraşe. TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe la nivelul întregii ţări. La oraşe, categoria Alţii (unde este inclus şi Digi Sport) a fost peste postul public.
DOLCE SPORT. Televiziunea deţinută de Romtelecom a avut, în medie pe minut, aproape 350.000 de români pe post, dintre care 131.000 din oraşe. A fost pe locul opt.
DIGI SPORT. Canalul RCS&RDS nu este măsurat în audienţe. Totuşi, aseară, categoria Alţii (unde sunt incluse toate posturile nemăsurate) a avut cifre mult mai bune decât într-o zi fără meci şi a ocupat primul loc la nivel naţional şi poziţia a doua la oraşe.
Nu se poate spune exact câţi români s-au uitat la alte posturi nemăsurate şi câţi la Digi Sport, dar o mare parte au ales partida de fotbal.
De remarcat, pe intervalul partidei, şi celelalte locuri din clasament. Cu Suleyman şi apoi cu WowBiz, Kanal D a fost înainte de Antena 1 (cu Mireasă pentru fiul meu şi Capatos), şi de Pro TV.
SEGMENTUL COMERCIAL. Postul public a fost pe prima poziţie şi la categoria comercială: 463.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut (8,3 rating). Următorul clasat a fost Kanal D, cu 254.000 (4,5 rating).
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
TVR 1 | 1.880.000 | 9,9 | 19,8 |
Altii | 1.658.000 | 8,7 | 17,5 |
Kanal D | 1.086.000 | 5,7 | 11,5 |
Antena 1 | 838.000 | 4,4 | 8,8 |
Pro TV | 801.000 | 4,2 | 8,4 |
Prima TV | 468.000 | 2,5 | 4,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Altii | 1.245.000 | 11,9 | 23,8 |
TVR 1 | 902.000 | 8,6 | 17,2 |
Kanal D | 611.000 | 5,8 | 11,7 |
Antena 1 | 423.000 | 4 | 8,1 |
Pro TV | 331.000 | 3,2 | 6,3 |
Antena 3 | 285.000 | 2,7 | 5,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii