Skip to main content

26 Noiembrie. NBCUniversal are un nou şef la conducerea posturilor din Europa Centrală, inclusiv România

 

NBC UNIVERSALUN NOU ŞEF LA NBC UNIVERSAL. Jo Sherlock a fost numită în poziţia nou creată de Vice President, Commercial, Emerging Markets al Universal Networks International, având responsabilitatea extinderii în Europa Centrală (inclusiv România) a televiziunilor din portofoliul NBCUniversal, potrivit unui comunicat, scrie Mediafax.

Din noua funcţie, Jo Sherlock i se subordonează lui Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, al Universal Networks International.


Ea se va ocupa de creşterea portofoliului NBCUniversal în Africa, Benelux, Europa Centrală şi Scandinavia, respectiv de extinderea în regiune a televiziunilor pay-TV (cu plată, n.r.) deţinute de această companie.
Universal Networks International, divizia globală de canale a NBCUniversal, are în portofoliul său televiziuni precum: Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, DIVA Universal, CNBC şi NBC News .
NBCUniversal numeşte un nou şef la conducerea operaţiunilor TV din Europa Centrală, inclusiv România


UN NOU BRAND DE FELICITĂRI. Ştefan şi Adriana Liuţe, fondatorii şi proprietarii agenţiei de branding Storience, au lansat Zâmburi, un brand care va reuni, pentru început, poveşti scurte sub forma de felicitari ilustrate, distribuite prin lanţul de librării Cărtureşti, scrie Wall-Street.ro.

Zâmburi reprezintă o colecţie de 40 de poveşti scurte, ilustrate, disponibile începând cu luna noiembrie atat la bucata, în reţeaua naţională Cărtureşti.
Investiţia în acest proiect antreprenorial s-a ridicat la 20.000 de euro. Ştefan şi Adriana Liuţe estimează recuperarea investiţiei în primele două luni de la lansare şi o cifră de vânzări brute care va depaşi 40.000 de euro după primele trei luni.
Ştefan şi Adriana Liuţe lansează un brand de felicitări ilustrate


DISPUTĂ PE MARCA “DE LA ŢARĂ”. O disputa de la OSIM ar putea pune bete in roate unei campanii de promovare a brandului de lactate Covalact, ajuns celebru in urma reclamelor care sugereaza intoarcerea la natura si traditie prin expresii precum "prea ca la tara", scrie DailyBusiness.ro.

Faver SRL, o firma din Giurgiu specializata in confectionarea de rochii de mireasa, contesta inregistrarea marcii "De la tara. Demnitatea Traditiei" de catre Covalact.

Producatorul de lactate cu sediul in Sfantu Gheorghe inregistrase aceasta marca la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in aprilie 2013.
Prea "de la tara": Covalact, nevoita sa-si apere originile rurale

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus