New Age Media România oferă spaţiu media în reţeaua Cinema City, cel mai mare lanţ de multiplexuri din ţara noastră, acoperind 12 dintre cele mai mari oraşe româneşti, cu 15 cinematografe a căror audienţă totalizează milioane de spectatori anual.
Reţeaua al cărei spaţiu media este gestionat de New Age Media cuprinde un total de 142 de săli de cinema, printre care şi singura sală Romtelecom IMAX din România.
Pe lângă creşterea spectaculoasă din ultimii ani a audienţei Cinema City, cinematograful este un canal de comunicare cu eficienţă mare şi costuri moderate, oferind avantaje majore, comparativ cu alte medii, în special audienţa captivă.
New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme a pentru familie, pentru femei, pentru bărbaţi, blockbustere etc.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roConform SNA Focus, core-targetul multiplexurilor Cinema City este format în proporţie de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14 şi 44 de ani, cu venituri medii şi peste medie, adică unul dintre cele mai căutate segmente de către advertiseri.
Mai mult, cinema-ul oferă posibilitatea realizării unor proiecte creative şi inovative, atât pe marele ecran, cât şi off-screen.
Trimite un comentariu