ANALIZĂ. Românii consumă programele TV şi mult după miezul nopţii. De la ora 00.00 şi până la 6 dimineaţă, câteva milioane de români sunt, în total, în fiecare minut, în faţa televizoarelor.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care este consumul de televiziune în toiul nopţii şi la ce posturi de televiziune aleg românii să se uite. O analiză realizată cu sprijinul agenţiei de media BPN.
Pe tot intervalul 24.00-6.00, media în fiecare minut este de 1,8 milioane de români în faţa televizoarelor, cei mai mulţi (peste un milion), de la oraşe.
Consumul TV pe ore este diferit:
- Prima oră după miezul nopţii are cea mai mare audienţă: 3,6 milioane de români sunt încă în faţa televizoarelor. Cei mai mulţi sunt la oraşe: două treimi.
- După ora unu noaptea, audienţa scade simţitor. Ca şi în celelalte intervale orare nocturne, cei de la sate se uită mai puţin la televizor pet imp de noapte.
- De la 3 şi până la şase dimineaţa, consumul TV se menţine la parametri asemănători: în jur de 600.000 de orăşeni se uită pe un program TV şi sub 500.000 de locuitori de la sate.
Consumul de televiziune în intervalul orar 00.00-6.00, în ultimele luni (număr telespectatori pe minut):
TOTAL | URBAN | RURAL | |
---|---|---|---|
24:00 - 25:00 | 3.600.000 | 2.260.000 | 1.340.000 |
01:00 - 2:00 | 2.217.000 | 1.370.000 | 847.000 |
02:00 - 03:00 | 1.484.000 | 889.000 | 595.000 |
03:00 - 04:00 | 1.148.000 | 666.000 | 482.000 |
04:00 - 05:00 | 1.048.000 | 586.000 | 462.000 |
05:00 - 06:00 | 1.207.000 | 646.000 | 561.000 |
MEDIA 24.00-6.00 | 1.783.000 | 1.069.000 | 714.000 |
Sursa: ARMA, date prelucrate de agenţia de media BPN
Pro TV, pe primul loc după miezul nopţii
Marile posturi au audienţe de câteva ori mai mici în toiul nopţii, faţă de cifrele cu care sunt obişnuiţi în timpul zilei.
Pe intervalul de noapte, Pro TV este cel mai urmărit post TV: 207.000 de telespectatori pe minut. Urmează, în top, la mică distanţă, Antena 1, cu 193.000 de români în faţa televizoarelor. Antena 3 completează podiumul nocturn, cu 115.000 de telespectatori pe intervalul de noapte.
Cei mai mulţi telespectatori ai posturilor sunt de la oraşe. Dacă la clasamentul general Pro TV este pe prima poziţie, la oraşe Antena 1 are ceva mai mulţi telespectatori: 123.000, faţă de 119.000 la Pro TV. La sate, Pro TV este mai vizionat noaptea: 88.000 de săteni se uită la Pro noaptea, faţă de 70.000 la Antena 1.
Ce fac celelalte posturi de ştiri?
După Antena 3, următorul canal de ştiri vizionat noaptea este România TV (aproape 70.000 de telespectatori), apoi Realitatea TV (52.000) şi B1 TV (46.000).
Audienţa posturilor TV în ultimele luni, în intervalul orar 00.00-06.00:
TOTAL | URBAN | RURAL | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 207.000 | 119.000 | 88.000 |
2 | Antena 1 | 193.000 | 123.000 | 70.000 |
3 | Kanal D | 125.000 | 69.000 | 56.000 |
4 | Antena 3 | 115.000 | 75.000 | 40.000 |
5 | Prima TV | 74.000 | 43.000 | 31.000 |
6 | Romania TV | 67.000 | 39.000 | 28.000 |
7 | TVR 1 | 58.000 | 31.000 | 27.000 |
8 | Realitatea TV | 52.000 | 27.000 | 25.000 |
9 | B1TV | 46.000 | 30.000 | 16.000 |
10 | National TV | 38.000 | 22.000 | 16.000 |
11 | Acasa | 37.000 | 23.000 | 14.000 |
12 | Disney | 37.000 | 15.000 | 22.000 |
13 | TVR 2 | 34.000 | 18.000 | 16.000 |
14 | Pro Cinema | 29.000 | 20.000 | 9.000 |
15 | AXN | 26.000 | 22.000 | 4.000 |
16 | Antena Stars | 26.000 | 15.000 | 11.000 |
17 | ETNO | 23.000 | 9.000 | 14.000 |
18 | Diva Universal | 18.000 | 15.000 | 3.000 |
19 | Sport.ro | 18.000 | 10.000 | 8.000 |
20 | Euforia | 14.000 | 12.000 | 2.000 |
21 | Universal Channel | 14.000 | 11.000 | 3.000 |
22 | National Geographic | 14.000 | 11.000 | 3.000 |
23 | TCM | 13.000 | 9.000 | 4.000 |
24 | Film Cafe | 11.000 | 9.000 | 2.000 |
25 | Disney Junior | 11.000 | 8.000 | 3.000 |
26 | History Channel | 10.000 | 8.000 | 2.000 |
27 | Taraf TV | 10.000 | 5.000 | 5.000 |
28 | gspTV | 10.000 | 4.000 | 6.000 |
29 | Eurosport | 9.000 | 6.000 | 3.000 |
30 | Discovery | 9.000 | 5.000 | 4.000 |
31 | Favorit TV | 9.000 | 4.000 | 5.000 |
32 | Kiss TV | 8.000 | 5.000 | 3.000 |
33 | National Geographic Wild | 6.000 | 5.000 | 1.000 |
34 | EuroSport 2 | 6.000 | 4.000 | 2.000 |
35 | U TV | 6.000 | 4.000 | 2.000 |
36 | AXN White | 6.000 | 4.000 | 2.000 |
37 | Boomerang | 6.000 | 3.000 | 3.000 |
38 | Dolce Sport | 6.000 | 2.000 | 4.000 |
39 | Nickelodeon | 5.000 | 5.000 | 0 |
40 | AXN Black | 5.000 | 3.000 | 2.000 |
41 | Animal Planet | 5.000 | 3.000 | 2.000 |
42 | National 24 PLUS | 5.000 | 3.000 | 2.000 |
43 | Cartoon Network | 5.000 | 2.000 | 3.000 |
44 | Look TV - 31.12.2013 | 4.000 | 2.000 | 2.000 |
45 | Acasa Gold | 4.000 | 2.000 | 2.000 |
46 | Mynele TV | 4.000 | 1.000 | 3.000 |
47 | Music Channel | 3.000 | 2.000 | 1.000 |
48 | TLC | 3.000 | 2.000 | 1.000 |
49 | MTV Ro | 3.000 | 2.000 | 1.000 |
50 | TV Neptun | 3.000 | 1.000 | 2.000 |
Sursa: ARMA, date prelucrate de agenţia de media BPN
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
alti au chiar si 3 televizoare in casa care sunt ON mereu