Skip to main content

Românii au talent, aproape 5,5 milioane de telespectatori. Peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Pro TV

 

Romanii-au-talent

Publicitate

Românii au talent a scos audienţe peste cele de săptămâna trecută, când a debutat sezonul. Emisiunea a dominat intervalul de difuzare: peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau cu ochii pe Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 5,5 milioane de români pe minut se uitau la Românii au talent, cu jumătate de milion mai mulţi decât săptămâna trecută. Cota de piaţă a fost de 52,4%, ceea ce înseamnă că peste jumătate dintre  românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Audienţa a fost de peste opt ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1.

URBAN. Şi la oraşe, audienţa a fost mai mare decât săptămâna trecută: peste 2,7 milioane de telespectatori, cu aproape 150.000 peste prima ediţie a sezonului.. Următorul clasat, Antena 1, avea o medie de 400.000 de orăşeni.

COMERCIAL. Din publicul emisiunii, peste un milion şi jumătate de persoane au fost din segmentul 18-49 de ani (27,1 rating pe targetul comercial). Cota de piaţă pe segment a fost de 57%. Locul doi, Antena 1, avea o medie de 240.000 de persoane pe acest target (4,2 rating) şi o cotă de piaţă  de 8,9%.

Audienţele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 5.439.000 28.6 52.4
Antena 1 649.000 3.4 6.3
Kanal D 460.000 2.4 4.4
Antena 3 318.000 1.7 3.1
National TV 318.000 1.7 3.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 2.739.000 26.1 48.8
Antena 1 399.000 3.8 7.1
Antena 3 217.000 2.1 3.9
Kanal D 195.000 1.9 3.5
National TV 186.000 1.8 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 1.519.000 27.1 57.0
Antena 1 238.000 4.2 8.9
National TV 74.000 1.3 2.8
Kanal D 62.000 1.1 2.3
Acasa 51.000 0.9 1.9

Vezi audienţele emisiunii de săptâmâna trecută, AICI.

Citiţi care au fost audienţele tuturor sezoanele Românii au talent, ediţie cu ediţie, AICI.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nea Caisa nea Caisa
    A zis Hossu Longin pe facebook ca meciul de hochei dintre SUA si Rusia a avut in jur de 200 de mii de oameni audienta... Si probabil a fost printre programele de la olimpiada cu audienta cea mai mare (fiind sambata dupa amiaza fara vreo concurenta prea puternica de la alte posturi)
  • mihai mihai
    pe logica asta si la fotbal se uita multi in loc sa se uite la alte sporturi ;-)
  • mihai mihai
    Vorbesti ca un orasean care crede ca la sate e capatul pamantului . Mai toti la sate au tv prin cablu sau satelit . Cand ai fost ultima oara intr-un sat romanesc nu ca sa pui poze cool cu o vaca pe facebook ci ca sa vezi cum traiesc oamenii accolo ?
  • mihai mihai
    Pana una alta asta e sistemul de masurare agreat de televiziuni,clienti si agentii de publicitate. Daca ei il considera corect de ce sa fim noi indignati ? E reglementarea lor . Se aplica si la audientele A3 ;-)
  • Alex Alex
    sau poate chiar asta e din 2013
    http://www.imdb.com/title/tt1430132/
  • Andrei Andrei
    Auzi, tu cand iesi din casa, mergi cumva la magazinele unde se vand televizoare si te uiti la Antena 3?
  • geo geo
    Daca Antena 1 scoatea scorul asta, de peste 5 milioane de privitori, domnul Mile nu ar mai fi comentat absolut nimic...ce penibil este Mile...
  • Horea Horea
    @mad79
    Ei, cei cu corzile, s-au bazat mai mult pe echilibru si risc mai mic in exercitii.
    Octavian Stoica le-a imbinat pe amandoua si-n plus, multa forta.
    Alla Moisei a demonstrat ceva ce-i greu de imaginat referitor la corpul omenesc.
  • mad79 mad79
    plus baietii cu corzile!
  • Valentin Valentin
    Bănuiesc că la olimpiadă unde concurează nişte oameni chiar talentaţi nu s-au uitat nici măcar o sută de mii.
  • villy villy
    E vb de X-Men Origins: Wolverine 2009
  • gigi gigi
    err: cei doi bufoni din culise (Smiley si Bartos)
  • gigi gigi
    Slab, foarte slab! Noroc cu cei doi bufoni din culise(S+M). Doar ei ce mai intretin cat de cat atmosfera.
    Cred ca o al 5-lea sezon al acesui "show" chiar nu-si mai are rostul in grila ProTV. Cu astfel de nontalente si indivizi cu probleme psihice in rol de entertaineri, atat televiziunea cat si oamenii implicati in acest show risca sa cada tot mai mult in penibil.
    Iar cat despre audiente, cred ca romanii mai urmaresc acest show dintr-o inertie a editiilor trecute si pentru ca nu constentiizeaza faptul ca ar putea face ceva mult mai interesat intr-o seara de vineri.
  • mile mile
    bun, poate acele aparate sunt puse in niste case in care tv merge , dar nu se uita nimeni , doar pt a inregisra cat mai multi
  • Alex Sipos Alex Sipos
    Si ce daca tu nu te uitai , poti extrapola ca nu s-au uitat 5 milioane ??? Eu nu am incredere in GENERAL in acuratetea masurarii Kantar , audientele erau mult mai profesionist facute pe vremea GfK , dar acum aceasta cifra mi se pare credibila . 5 milioane vineri seara pe un post e posibil doar ca e mai rar , dar e meritul echipei de productie

Trimite un comentariu

sus