Românii au talent a scos audienţe peste cele de săptămâna trecută, când a debutat sezonul. Emisiunea a dominat intervalul de difuzare: peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau cu ochii pe Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 5,5 milioane de români pe minut se uitau la Românii au talent, cu jumătate de milion mai mulţi decât săptămâna trecută. Cota de piaţă a fost de 52,4%, ceea ce înseamnă că peste jumătate dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.
Audienţa a fost de peste opt ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1.
URBAN. Şi la oraşe, audienţa a fost mai mare decât săptămâna trecută: peste 2,7 milioane de telespectatori, cu aproape 150.000 peste prima ediţie a sezonului.. Următorul clasat, Antena 1, avea o medie de 400.000 de orăşeni.
COMERCIAL. Din publicul emisiunii, peste un milion şi jumătate de persoane au fost din segmentul 18-49 de ani (27,1 rating pe targetul comercial). Cota de piaţă pe segment a fost de 57%. Locul doi, Antena 1, avea o medie de 240.000 de persoane pe acest target (4,2 rating) şi o cotă de piaţă de 8,9%.
Audienţele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Pro TV | 5.439.000 | 28.6 | 52.4 |
Antena 1 | 649.000 | 3.4 | 6.3 |
Kanal D | 460.000 | 2.4 | 4.4 |
Antena 3 | 318.000 | 1.7 | 3.1 |
National TV | 318.000 | 1.7 | 3.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.739.000 | 26.1 | 48.8 |
Antena 1 | 399.000 | 3.8 | 7.1 |
Antena 3 | 217.000 | 2.1 | 3.9 |
Kanal D | 195.000 | 1.9 | 3.5 |
National TV | 186.000 | 1.8 | 3.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.519.000 | 27.1 | 57.0 |
Antena 1 | 238.000 | 4.2 | 8.9 |
National TV | 74.000 | 1.3 | 2.8 |
Kanal D | 62.000 | 1.1 | 2.3 |
Acasa | 51.000 | 0.9 | 1.9 |
Comentarii
1. Contorsionista –>Alla Moisei
2. Dansul la bara –> Stoica Octavian
Citez din articol poate nu ati inteles: " Cota de piață a fost de 52,4%, ceea ce înseamnă că peste jumătate dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV."
Nu a spus nimeni ca s-a uitat jumatate din tara la PRO TV, de altfel este mentionat si numarul de telespectatori adica 5.439.000.
Si da Adi, nu e nimic surprinzator ca la ora 21 sa fie 11 milioane de oameni care se uita la tv.
Audienta este enorma, insa va scadea dupa ce se va ajunge in semifinale, asa cum s-a intamplat si in editiile trecute.
Si surprizele inca nu se termina , urmeaza o primavara cu filme cu care sunt 100% convins ca protv-ul v-a castiga fara drept de apel batalia audientelor . Un prim exemplu ar fi ( Cod Rosu la Casa Alba )