AUDIENŢE. Audiţiile Românii au talent continuă să atragă audienţe ridicate. A treia ediţie Românii au talent din acest an a avut o audienţe foarte apropiate de săptămâna trecută. Pe întreaga ţară, s-a apropiat de 5,4 milioane de români pe minut.
Pe publicul naţional, ediţia a treia a fost uşor sub săptămâna trecută (câteva zeci de mii de persoane diferenţă). Pe targeturile urban şi comercial, cifrele au fost aproape egale cu ediţia trecută.
Românii au talent şi-a menţinut avansul faţă de locurile următoare: audienţele emisiunii au fost de aproape zece ori mai mari decât ale competitorilor la nivel naţionale şi de peste op ori la oraşe şi pe publicul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL: Românii au talent a fost urmărit, la nivel naţional, de aproape 5,4 milioane de români în fiecare minut (cu aproape 50.000 mai puţini faţă de săptămâna trecută). Pe locul următor a fost Antena 1, cu 550.000 de persoane.
Vârf naţional: 6.914.000 de persoane, la ora 21.43
URBAN: La oraşe, 2,7 4 milioane de persoane se uitau, în fiecare minut, la Românii au talent, cu 10.000 peste ratingul săptămânii trecute. Pe locul doi, Antena 1 avea o medie de 329.000 de telespectatori.
Vârf urban: 3.404.000 telespectatori, la ora 22.15.
COMERCIAL: Pe segmentul comercial, Românii au talent au atras, la a treia ediţie, 1,5 milioane de persoane între 18 şi 49 de ani (o scădere uşoară, de 9.000 de telespectatori, faţă de săptămâna trecută). Pe locul doi pe acest target a fost Antena 1, cu 209.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 5.391.000 | 28.3 | 49.3 |
Antena 1 | 550.000 | 2.9 | 5.0 |
Kanal D | 431.000 | 2.3 | 3.9 |
TVR 1 | 396.000 | 2.1 | 3.6 |
Antena 3 | 377.000 | 2.0 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.740.000 | 26.1 | 46.5 |
Antena 1 | 329.000 | 3.1 | 5.6 |
Antena 3 | 235.000 | 2.2 | 4.0 |
TVR 1 | 193.000 | 1.8 | 3.3 |
National TV | 191.000 | 1.8 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.510.000 | 26.9 | 54.7 |
Antena 1 | 209.000 | 3.7 | 7.6 |
National TV | 83.000 | 1.5 | 3.0 |
TVR 1 | 65.000 | 1.2 | 2.4 |
Kanal D | 52.000 | 0.9 | 1.9 |
Vezi audienţa emisiunii de săptămâna trecută, AICI.
Vezi audienţele emisiunii de săptâmâna trecută, AICI.
Citiţi care au fost audienţele tuturor sezoanele Românii au talent, ediţie cu ediţie, AICI.
Citeşte şi:
- Prima ediţie: Românii au talent, audienţe de aproape zece ori mai mari decât locul doi. Câţi români s-au uitat la show
- Ediţia a doua: Românii au talent, aproape 5,5 milioane de telespectatori. Peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Pro TV
Comentarii
Pro TV profita din plin de lipsa reala de concurenta.