Skip to main content

Câţi români s-au uitat la a treia ediţie Românii au talent. Cifre apropiate de săptămâna trecută

 

Romanii au talent Umbre
Numărul cu umbre al lui Leon Magdan a ridicat sala în picioare

Publicitate

AUDIENŢE. Audiţiile Românii au talent continuă să atragă audienţe ridicate. A treia ediţie Românii au talent din acest an a avut o audienţe foarte apropiate de săptămâna trecută. Pe întreaga ţară, s-a apropiat de 5,4 milioane de români pe minut.

Pe publicul naţional, ediţia a treia a fost uşor sub săptămâna trecută (câteva zeci de mii de persoane diferenţă). Pe targeturile urban şi comercial, cifrele au fost aproape egale cu ediţia trecută.

Românii au talent şi-a menţinut avansul faţă de locurile următoare: audienţele emisiunii au fost de aproape zece ori mai mari decât ale competitorilor la nivel naţionale şi de peste op ori la oraşe şi pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

NAŢIONAL: Românii au talent a fost urmărit, la nivel naţional, de aproape 5,4 milioane de români în fiecare minut (cu aproape 50.000 mai puţini faţă de săptămâna trecută). Pe locul următor a fost Antena 1, cu 550.000 de persoane.

Vârf naţional: 6.914.000 de persoane, la ora 21.43

URBAN: La oraşe, 2,7 4 milioane de persoane se uitau, în fiecare minut, la Românii au talent, cu 10.000 peste ratingul săptămânii trecute. Pe locul doi, Antena 1 avea o medie de 329.000 de telespectatori.

Vârf urban: 3.404.000 telespectatori, la ora 22.15.

COMERCIAL: Pe segmentul comercial, Românii au talent au atras, la a treia ediţie, 1,5 milioane de persoane între 18 şi 49 de ani (o scădere uşoară, de 9.000 de telespectatori, faţă de săptămâna trecută). Pe locul doi pe acest target a fost Antena 1, cu 209.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 5.391.000 28.3 49.3
Antena 1 550.000 2.9 5.0
Kanal D 431.000 2.3 3.9
TVR 1 396.000 2.1 3.6
Antena 3 377.000 2.0 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 2.740.000 26.1 46.5
Antena 1 329.000 3.1 5.6
Antena 3 235.000 2.2 4.0
TVR 1 193.000 1.8 3.3
National TV 191.000 1.8 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 1.510.000 26.9 54.7
Antena 1 209.000 3.7 7.6
National TV 83.000 1.5 3.0
TVR 1 65.000 1.2 2.4
Kanal D 52.000 0.9 1.9

Vezi audienţa emisiunii de săptămâna trecută, AICI.

Vezi audienţele emisiunii de săptâmâna trecută, AICI.

Citiţi care au fost audienţele tuturor sezoanele Românii au talent, ediţie cu ediţie, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Funerare Brasov Funerare Brasov
    inca mai rezista emisiunea!
  • ovidiu ovidiu
    Are dreptate teddy, comparatia intre piata americana si cea romaneasca la audientele tv nu e relevanta...Lupta la americani e muuult mai acerba, cu posturi cu traditie de zeci de ani, la noi cu cine sa se bata Protv? cu Antena care nu a auzit de HD? sau cu Kanal D care baga emisiuni gen pe banii parintilor? la care tre sa ai IQ sub 70 ca sa rezisti...
    Pro TV profita din plin de lipsa reala de concurenta.
  • Alexandru Alexandru
    Par umpic cam umflate aceste cifre, dar probabil sunt foarte apropiate de realitate! Personal, ma uit foarte rar la tv, iar cand o fac, nu gasesc nimic interesant. Urmaresc Romanii au talent pentru divertisment, pe care nu-l mai gasesti pe niciun post.
  • vlad vlad
    A & N ? Despre ce companie e vorba ?
  • teddy teddy
    Calculezi un pic cam simplist lucrurile. Ia vezi si tu cat de acerba e piata TV in State si cam cu cine concureaza PRO TV. Pai daca ai avea posibilitatea sa urmaresti FOX, CBS, ABC, NBC, CW, FX, Comedy Central, A & N etc etc iti cam faci creierii terci ca nu prea stii ce sa alegi. Pai la noi cine concureaza cu PRO TV? Antena 1, care nici nu stie ce-i ala 16:9 daramite HD?
  • danut danut
    nu cred in audientele astea.Cred ca vreo 3 mil de romanii se uita la emisiune dar in nici un caz 5 6 mil.La americani se uita din 300 de mil vreo 9 si la noi din 18 se uita 6?Hai pe bune e de risu curcilor.
  • Jurevycius Jurevycius
    se cheltuieste enorm cu romanii au talent, filmele sunt ieftine pe langa aceste productii
  • mile mile
    se imbogatesc americanii de pe urma romanilor
  • CatalinB CatalinB
    Din cate stiu un film face mult profit decat o emisiune gen romanii au talent. Un film nu costa atat de mult cat costa productia emisiunii. Se merita doar daca productia are audiente foarte mari.
  • Andrei Andrei
    Daca la un meci de fotbal cu o audienta putin mai mica castigul din publicitate trece de 100 de mii de euro inseamna ca ProTv-ul realizeaza (probabil) venituri de aproape 200 de mii de euro cu fiecare editie Romanii au Talent difuzata.E foarte bine acest lucru fiindca alte difuzarile de top gen filme se fac cu cheltuiala, pentru a respecta cerintele publicului.

Trimite un comentariu

sus