Selecţia naţională Eurovision a plasat TVR 1 pe poziţia a patra în intervalul de difuzare. Pe primul loc pe intervalul Eurovision a fost categoria Alţii, care include şi Digi Sport, post pe care era derby-ul Steaua-Dinamo.
Sâmbătă seara, cu derby-ul Steaua – Dinamo, categoria Alţii (unde sunt incluse toate posturile din afara monitorizărilor) a avut o audienţă dublă faţă de o sâmbătă obişnuită.
Eurovision s-a “luptat” cu meciul, dar şi cu Te cunosc de undeva, emisiunea de forţă a Antenei 1 sâmbătă seara.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 830.000 de români pe minut se uitau la selecţia Eurovision. TVR 1 a fost pe intervalul selecţiei pe locul patru.
Pe prima poziţie a fost categoria Alţii, cu 2,4 milioane de români pe post. Categoria a avut o audienţă aproape dublă faţă de o săptămână normală.
Cum include toate posturile nemonitorizate, nu se poate spune exact câţi români s-au uitat la Steaua – Dinamo, dar este cert că derby-ul a atras o audienţă consistentă.
URBAN. Şi la oraşe, categoria Alţii a fost pe primul loc: aproape 1,5 milioane de persoane, dublu faţă de o sâmbătă normală. Eurovision a fost tot pe locul patru, cu o medie de sub jumătate de milion de orăşeni.
COMERCIAL. Publicul comercial a fost slab reprezentat pe TVR 1 pe intervalul Eurovision: puţin peste 150.000 de persoane între 18 şi 49 de ani. În comparaţie, categoria Alţii aduna peste 700.000 de telespectatori din targetul comercial, iar Pro TV, peste 400.000.
Audienţa posturilor TV sămbătă, 1 martie, pe intervalul selecţiei Eurovision, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Altii | 2.396.000 | 13 | 23.5 |
Pro TV | 1.366.000 | 7.4 | 13.4 |
Antena 1 | 1.089.000 | 5.9 | 10.7 |
TVR 1 | 834.000 | 4.5 | 8.2 |
National TV | 558.000 | 3 | 5.5 |
Kanal D | 529.000 | 2.9 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sămbătă, 1 martie, pe intervalul selecţiei Eurovision, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Altii | 1.460.000 | 14.5 | 26.5 |
Antena 1 | 726.000 | 7.2 | 13.2 |
Pro TV | 700.000 | 6.9 | 12.7 |
TVR 1 | 442.000 | 4.4 | 8 |
Antena 3 | 241.000 | 2.4 | 4.4 |
National TV | 224.000 | 2.2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sămbătă, 1 martie, pe intervalul selecţiei Eurovision, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Others | 706.000 | 13.7 | 29.5 |
Pro TV | 413.000 | 8 | 17.2 |
Antena 1 | 257.000 | 5 | 10.8 |
TVR 1 | 154.000 | 3 | 6.4 |
Kanal D | 93.000 | 1.8 | 3.9 |
Prima TV | 92.000 | 1.8 | 3.8 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Pe national cel mult 4,5 milioane , pe urban cam 2,6 milioane , iar comercialul 18-49 cam intre 1,2 si 1,3 milioane
Cine este cel mai aproape primeste de la Pagina de media un sejur in Tara de Foc. Sau la Sulina. Dar oricum intr-un oras de pe urmele audinetelor lui Anton Lupan.
(P.S. Atentie internauti si piariste! Anton Lupan nu e blogger! E unul dintr-o carte de hartie, scrisa de fratele lu' unu, Geo Bogza, care era fratele lu' unu', Radu Tudoran. Dati tweet, ca e cool! )
Pe intervalul meciului, categoria Alții a avut o medie de 2,55 milioane pe național, față de 2,39 pe durata Eurovision.
Pe urban, pe durata partidei, erau 1,4 milioane la Alții, față de 1,36 pe durata Eurovision.
Nu știm ce audiență a avut Digit Sport, dar, în teorie,două milioane medie pentru un meci dat pe o stație care nu are o acoperire națională e un rating bun.
Editia de pe 2 martie a emisiunii ROMANIA TE IUBESC a fost lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public, iar in minutul de aur, 18:59, aproape 3.000.000 de telespectatori de la nivelul intregii tari erau cu ochii pe ProTV.
Ar fi interesant sa vedem audienta pe intervalul meciului, din moment ce eurovisionul a durat cu cca. 50% mai mult.
Nu pentru ca as suspecta schimbari in clasamentul audientelor, dar sa vedem despre ce diferenta vorbim. Mie personal 2 milioane (presupunand ca nu toti au fost pe digi) mi se pare o audienta mica pentru acest meci, fie el si transmis doar pe Digi.