Sultanul Suleyman a câştigat o primă bătălie, la a doua difuzare joia. Pe tot intervalul de difuzare, Kanal D a fost pe prima poziţie la oraşe. La nivelul întregii ţări şi pe publicul commercial, sultanul a fost pe locul doi.
Seara de joi este una dintre cele mai dinamice din punct de vedere al audienţei, cu schimbări de clasament de la o oră la alta. Astfel, pe intervalul în care sultanul s-a intersectat cu Las Fierbinţi, Kanal D a fost pe locul doi, pe toate targeturile.
După Las Fierbinţi, conducerea topului a fost preluată de Antena 1, cu Next Star, iar sultanul a fost tot pe locul doi.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, serialul Suleyman Magnificul a fost urmărit de 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Pe intervalul de difuzare, Kanal D a fost pe poziţia a doua, după Pro TV, care avea o medie de aproape 1,9 milioane de telespectatori.
URBAN. Sultanul a fost pe prima poziţie la oraşe, cu peste 900.000 de telespectatori media pe minut pe interval, faţă de 860.000 de persoane la Pro TV.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Suleyman a fost urmărit de 336.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. A fost pe locul doi, după Pro TV, cu 542.000 de persoane. De notat că, indiferent de intervalul de difuzare, seara de joi este a Pro TV pe targetul comercial.
Audienţa posturilor TV joi, 20 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.864.000 | 10.1 | 18.0 |
Kanal D | 1.605.000 | 8.7 | 15.5 |
Antena 1 | 1.417.000 | 7.7 | 13.7 |
Acasa | 519.000 | 2.8 | 5.0 |
National TV | 456.000 | 2.5 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 20 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Kanal D | 906.000 | 9.0 | 16.7 |
Pro TV | 863.000 | 8.5 | 15.9 |
Antena 1 | 841.000 | 8.3 | 15.5 |
Antena 3 | 273.000 | 2.7 | 5.0 |
Acasa | 225.000 | 2.2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 20 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 542.000 | 10.6 | 23.5 |
Kanal D | 336.000 | 6.6 | 14.6 |
Antena 1 | 332.000 | 6.5 | 14.4 |
Prima TV | 134.000 | 2.6 | 5.8 |
Acasa | 96.000 | 1.9 | 4.2 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
La cum arata am senzatia ca ambele au fost lidere pe tronsonul lor...