Primul episod din cel de-al patrulea sezon al emisiunii culinare MasterChef a avut o audienţă medie aproape dublă faţă de următorul post clasat, Kanal D.
Emisiunea culinară de pe Pro TV, difuzată în intervalul 20.30 - 22.30, s-a intersectat cu filmul Pumni de oţel de pe Antena 1 şi cu serialul turcesc Feriha, difuzat de Kanal D în intervalul 20.00 - 22.15.
Audienţele de aseară:
NAŢIONAL. La MasterChef s-au uitat, în fiecare minut, peste două milioane de români. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Kanal D, cu 1,4 milioane de români şi Antena 1, cu 760.000.
URBAN. La oraşe, show-ul culinar de pe Pro TV a fost văzut de peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Au urmat, în top, Kanal D - 720.000 şi Antena 1, cu 460.000.
COMERCIAL. MasterChef a fost vizionat de 760.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe targetul comercial, topul a fost diferit: Pro TV a avut prima poziţie, dar locul al doilea a fost al Antenei 1.
Anul trecut MasterChef s-a aflat în top 5 cele mai urmărite emisiuni de divertisment în 2013 şi a fost, de departe, cel mai vizionat show culinar. Potrivit unei analize realizate de Paginademedia.ro, MasterChef a fost urmărit, anul trecut, la fiecare ediţie, de peste 1,7 milioane de telespectatori de la nivel naţional şi de peste un milion de persoane din mediul urban.
Audienţa posturilor TV marţi, 18 martie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share % |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.049.000 | 11.1 | 20 |
Kanal D | 1.380.000 | 7.5 | 13.5 |
Antena 1 | 764.000 | 4.1 | 7.5 |
Acasa | 622.000 | 3.4 | 6.1 |
Antena 3 | 588.000 | 3.2 | 5.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 18 martie, pe intervalul MasterChef, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share % |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.223.000 | 12.1 | 22 |
Kanal D | 721.000 | 7.1 | 13 |
Antena 1 | 458.000 | 4.5 | 8.2 |
Antena 3 | 345.000 | 3.4 | 6.2 |
National TV | 204.000 | 2 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 18 martie, pe intervalul MasterChef, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share % |
---|---|---|---|
Pro TV | 760.000 | 14.8 | 31.7 |
Antena 1 | 283.000 | 5.5 | 11.8 |
Kanal D | 272.000 | 5.3 | 11.3 |
Prima TV | 96.000 | 1.9 | 4 |
National TV | 67.000 | 1.3 | 2.8 |
Comentarii
El se referera a fi mereu aproape de Antena3,doar fac parte din acelasi grup,nu :)