Skip to main content

Peste două milioane de români la debutul MasterChef

 

masterchef juriu

Publicitate

Primul episod din cel de-al patrulea sezon al emisiunii culinare MasterChef a avut o audienţă medie aproape dublă faţă de următorul post clasat, Kanal D.

Emisiunea culinară de pe Pro TV, difuzată în intervalul 20.30 - 22.30, s-a intersectat cu filmul Pumni de oţel de pe Antena 1 şi cu serialul turcesc Feriha, difuzat de Kanal D în intervalul 20.00 - 22.15.

Audienţele de aseară:

NAŢIONAL. La MasterChef s-au uitat, în fiecare minut, peste două milioane de români. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Kanal D, cu 1,4 milioane de români şi Antena 1, cu 760.000.

URBAN. La oraşe, show-ul culinar de pe Pro TV a fost văzut de peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Au urmat, în top, Kanal D - 720.000 şi Antena 1, cu 460.000.

COMERCIAL. MasterChef a fost vizionat de 760.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe targetul comercial, topul a fost diferit: Pro TV a avut prima poziţie, dar locul al doilea a fost al Antenei 1.

Anul trecut MasterChef s-a aflat în top 5 cele mai urmărite emisiuni de divertisment în 2013 şi a fost, de departe, cel mai vizionat show culinar. Potrivit unei analize realizate de Paginademedia.ro, MasterChef a fost urmărit, anul trecut, la fiecare ediţie, de peste 1,7 milioane de telespectatori de la nivel naţional şi de peste un milion de persoane din mediul urban.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 martie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share %
Pro TV 2.049.000 11.1 20
Kanal D 1.380.000 7.5 13.5
Antena 1 764.000 4.1 7.5
Acasa 622.000 3.4 6.1
Antena 3 588.000 3.2 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 martie, pe intervalul MasterChef, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share %
Pro TV 1.223.000 12.1 22
Kanal D 721.000 7.1 13
Antena 1 458.000 4.5 8.2
Antena 3 345.000 3.4 6.2
National TV 204.000 2 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 martie, pe intervalul MasterChef, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share %
Pro TV 760.000 14.8 31.7
Antena 1 283.000 5.5 11.8
Kanal D 272.000 5.3 11.3
Prima TV 96.000 1.9 4
National TV 67.000 1.3 2.8

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cori Cori
    O copie trista a originalului! din partea mea, audienta 0!
  • geo geo
    Eu am remarcat in declaratia noului sef de la Pro-Tv ca, pe linga reducerea cheltuielilor, vor sa se axeze pe reality-showri...asa ca nu ar fi exclus sa avem, pe viitor, si la Pro tv fictiuni ieftine, gen Ochii din umbra, Miss fata, Pe banii parintilor ori Schimb de mame...
  • Expertul, Expertul,
    Nu e clar? Cele mai tari show-uri sunt doar la ProTV! Unde sunt cei ce spun ca ProTV e pe duca? Aveti cuvantul!!!
  • marius marius
    ...chiar nu ai surprins ironia primului comentariu, nu?
  • mad79 mad79
    Nu ati inteles deloc mottoul celor de la Antena1,Mereu aproape!
    El se referera a fi mereu aproape de Antena3,doar fac parte din acelasi grup,nu :)
  • andrei andrei
    Adevarati profesionisti sunt astia de la ProTv si Kanal D. La antene lucreaza doar lingaii lui Voiculescu. Ce pretentii sa ai?
  • Gaetano Gaetano
    Stii cu 2 de i
  • Gaetano Gaetano
    Tie ti-e rau ??!! Ai mancat ceva stricat ?? Nu sti sa citesti ? Care audiente slabe ale PRO -ului ?? E nr. 1 pe toate segmentele: national, urban si comercial.
  • Adi Adi
    Se dovedeste acum ca strategia Kanal D a fost inspirata! Cu Pro nu te poti pune martea si vinerea dar Kanal D are audiente foarte bune in aceste doua zile si locul 2 cu aceste cifre este excelent. Prefera locul 2 detasat in doua zile imposibile. Antena a pierdut si aceasta lupta!
  • Andy83 Andy83
    Este clar, dupa aceste audiente PRO TV este tot mai rau in declin! :)))
  • alex alex
    Slabuta antenuta cu un film zic eu bun din 2011 , dar aici s-a vazut cat de promovat a fost filmul asta + calitatea tehnica si multe altele .
  • geo geo
    eu care nu prea am urmarit primele 2 sezoane, am urmarit cu placere editia de aseara - prima a selectiei - unde am descoperit trei jurati extrem de haiosi - cred ca nu au mai taiat la montaj ca in editiile trecute anumite scene amuzante - sau furiosi...oricum, impresia mea este ca dupa comentariile aparute dupa primele 2 sezoane juratii incearca sa fie mai umani, mai generosi, mai emotivi...de dragul audientei.
  • Andrei Andrei
    Se pare ca vechea zicala ''Antena 1 mereu aproape pe locul 2'' trebuie revizuita in ''Antena 1 mereu aproape pe locul 3'' :)))))
  • andrei-constantin andrei-constantin
    interesanta strategia turcilor de a intrece antenele in prime time ,si chiar le si iese din ce se vede pe audiente !!!
  • Mirela28 Mirela28
    un debut in forta pt Master , ati putea da si audientele de ieri cand era E.Udrea la Maruta si N.Luciu la Acces

Trimite un comentariu

sus