AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent de la Pro TV a înregistrat la cea de-a patra ediţie audienţe record pe publicul naţional şi urban, din acest sezon. Emisiunea a avut o medie de 5,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL: Show-ul de divertisment a atras o medie de 5,7 milioane de telespectatori în fiecare minut al show-ului, o audienţă de 12 ori mai mare decât cel de-al doilea clasat, Antena 1, care a difuzat filmul Piraţii din Caraibe.
Vârf naţional: 6,9 milioane de persoane au urmărit show-ul în minutul de aur, la ora 21.44.
URBAN: Show-ul a avut cea mai bună audienţă din acest sezon şi pe publicul urban, înregistrând o medie de 2,9 milioane de privitori în fiecare minut. Pe acelaşi interval, Antena 1, ocupanta locului doi, era urmărită de 293.000 de persoane.
Vârf urban: 3,4 milioane de persoane erau cu ochii pe Românii au talent, în minutul de aur, la 22.08.
COMERCIAL: 1,5 milioane de persoane cu vârste între 18 şi 40 de ani au urmărit show-ul pe parcursul celor două ore şi jumătate. Pe acelaşi interval, postul Antena 1 a atras o medie de 168.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV vineri, 7 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:
Post | Nr persoane | Rtg (%) | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 5.739.000 | 31,0 | 52,3 |
Antena 1 | 474.000 | 2,6 | 4,3 |
Kanal D | 378.000 | 2,0 | 3,4 |
National TV | 356.000 | 1,9 | 3,2 |
Antena 3 | 332.000 | 1,8 | 3,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 7 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:
Post | Nr persoane | Rtg (%) | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.918.000 | 28,9 | 49,6 |
Antena 1 | 293.000 | 2,9 | 5,0 |
Antena 3 | 217.000 | 2,1 | 3,7 |
National TV | 213.000 | 2,1 | 3,6 |
Kanal D | 169.000 | 1,7 | 2,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 7 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:
Post | Nr persoane | RTG (%) | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.531.000 | 29,7 | 59,1 |
Antena 1 | 168.000 | 3,3 | 6,5 |
National TV | 63.000 | 1,2 | 2,4 |
TVR 2 | 45.000 | 0,9 | 1,7 |
Acasa | 43.000 | 0,8 | 1,7 |
Vezi audienţa emisiunii de săptămâna trecută, AICI.
Vezi audienţa emisiunii la ediţia a doua, AICI.
Vezi audienţele emisiunii primei ediţii a sezonului, AICI.
Citiţi care au fost audienţele tuturor sezoanele Românii au talent, ediţie cu ediţie, AICI.
Citeşte şi:
- Prima ediţie: Românii au talent, audienţe de aproape zece ori mai mari decât locul doi. Câţi români s-au uitat la show
- Ediţia a doua: Românii au talent, aproape 5,5 milioane de telespectatori. Peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Pro TV
- Ediţia a treia: Câţi români s-au uitat la a treia ediţie Românii au talent
Comentarii