Meciul Astra – Petrolul, de pe Pro TV, din semifinalele Cupei României, a avut o audienţă de două ori mai mare decât Serviciul Român de Comedie, care debuta pe Antena 1.
Seara de miercuri a adus o luptă interesantă şi între ocupanţii locurilor 3-4-5, care au avut cifre apropiate.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL. Prima apariţie Serviciul Român de Comedie pe Antena 1, cu Horia Brenciu invitat, a fost urmărită, în fiecare minut, de 1,1 milioane de români. Pe intervalul emisiunii, Pro TV, cu meciul Astra – Petrolul, a avut o audienţă dublă: 2,2 milioane de români.
Locul trei a fost al Prima TV, cu Cronica Cârcotaşilor (aproape 700.000 de români), urmată de Acasă TV şi Kanal D, ultimele două cu cifre apropiate.
URBAN. SRC a avut, la oraşe, 720.000 de telespectatori pe minut. În acelaşi timp, meciul de pe Pro TV avea 1,1 milioane. Topul a fost completat de Prima TV, Antena 3 şi Kanal D.
COMERCIAL. Raportul dintre meciul de pe Pro TV şi Serviciul Român de Comedie de pe Antena 1 se păstrează şi pe targetul între 18 şi 49 de ani: aproape 600.000 de telespectatori la Pro TV şi aproape 300.000 la Antena 1.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 martie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg % | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.205.000 | 11,9 | 22 |
Antena 1 | 1.122.000 | 6,1 | 11,2 |
Prima TV | 692.000 | 3,7 | 6,9 |
Acasa | 666.000 | 3,6 | 6,6 |
Kanal D | 648.000 | 3,5 | 6,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 martie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg % | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.137.000 | 11,3 | 21 |
Antena 1 | 718.000 | 7,1 | 13,3 |
Prima TV | 372.000 | 3,7 | 6,9 |
Antena 3 | 338.000 | 3,3 | 6,2 |
Kanal D | 295.000 | 2,9 | 5,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 martie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg % | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 587.000 | 11,4 | 24,8 |
Antena 1 | 292.000 | 5,7 | 12,3 |
Prima TV | 241.000 | 4,7 | 10,2 |
Comentarii
Singurul semn de intrebare este: cand va pricepe marketingu' Intact ce inseamna puterea brand'ului? Nu vor reusi sa aiba success copiind sau recrutand vedete de Pro, trebuie sa investeasca in brand'ul propriu, sa-l dezvolte si atunci tot ce se va vedea la ei va fi un success.
Unde se scufunda barca acum ?
Cand s-a hotarat sa fie scoase emisiunIle Dansez pentru tine si SRC de la Pro s-a stiut ca nu mai au potential.
Toni si Brenciu nu au reusit sa se bata cu un amarat de meci.