Suleyman Magnificul, obişnuit cu primul loc în top, a cunoscut, în premieră, poziţia a treia în clasamentele de audienţă.
La prima difuzare joi seară, serialul de pe Kanal D a fost pe locul al treilea la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial. La oraşe, sultanul a fost pe locul al doilea.
Cu cine s-a dus lupta?
Suleyman a început la ora 20.00, cu jumătate de oră mai devreme decât principalele programe ale serii, Las Fierbinţi (Pro TV) şi Next Star (Antena 1) şi s-a terminat aproape la 22.15. Audienţele au fost mai mici cu câteva sute de mii de telespectatori în fiecare minut faţă de zilele în care serialul rula marţea,
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, de la prima difuzare a serialului la bătaie cu Las Fierbinţi şi Next Star:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Suleyman a avut o medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut. Kanal D a fost pe intervalul serialului pe locul al treilea, la o diferenţă de 300.000 de persoane în urma Pro TV, care ocupa prima poziţie.
Marţi, Suleyman a avut la nivel naţional aproape 1,8 milioane de români pe minut.
URBAN. La oraşe, serialul a fost, pe durata difuzării, pe locul doi în top, după Antena 1. La serial s-au uitat peste 900.000 de orăşeni pe minut, faţă de 920.000 la Antena 1.
Marţi, în ziua tradiţională de difuzare, Suleyman era văzut de aproape 1,1 milioane de telespespectatori din mediul urban.
COMERCIAL. Suleyman a avut 310.000 de telespectatori pe minut între 18 şi 49 de ani. Kanal D a fost pe poziţia a treia pe acest target, după Pro TV (cu aproape 600.000) şi Antena 1 (370.000)
Ce s-a întâmplat pe intersecţiile cu cele două seriale? Ca de obicei joi seara, pe intervalul Las Fierbinţi-Next Star, serialul de pe Pro TV a fost peste emisiunea lui Dan Negru de pe Antena 1. Situaţia s-a inversat când a început O săptămână nebună, iar NextStar a preluat conducerea.
Audienţa posturilor TV joi, 13 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.804.000 | 9,8 | 17,1 |
Antena 1 | 1.611.000 | 8,7 | 15,3 |
Kanal D | 1.483.000 | 8 | 14,1 |
Prima TV | 602.000 | 3,3 | 5,7 |
National | 554.000 | 3 | 5,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 13 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Antena 1 | 919.000 | 9,1 | 16,2 |
Kanal D | 907.000 | 9 | 16 |
Pro TV | 887.000 | 8,8 | 15,7 |
Antena 3 | 318.000 | 3,2 | 5,6 |
Prima TV | 268.000 | 2,6 | 4,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 13 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 590.000 | 11,5 | 24,9 |
Antena 1 | 370.000 | 7,2 | 15,6 |
Kanal D | 310.000 | 6 | 13,1 |
Comentarii
Acum ii astept iar pe ciudatii aia care spun ca PRO TV se scufunda, se clatina, e pe topogan etc... ahahahahaha
Problemele financiare sunt in Turnul Intact din str. Garlei , pentru ca inflatia aia de emisiuni cu multe vedete costa foarte mult si o prima conditie sa-si scoata banii este sa fie lider pe comercial iar ei nu sunt.
Cat de ridicol sa ai tone de emisiuni si nici una lider de audienta!
Next star a fost emisiunea cea mai lunga si ea s-a intersectat cu 3 productii pro tv si cu cel putin 2 de la Kanal d.
Au fost pe primul loc ca medie pentru cele 2 ore jumatate, dar asta nu inseamna ca au fost cel mai vizionat program in cele 2,5 ore.
Din datele prezentate aici, cu siguranta Las Fierbinti au dominat intervalul lor de difuzare.
Media nu ne ajuta deoarece Next star a mai avut 30-45' de minute in plus de emisie dupa ce competitorii au trecut la stiri sau alte emisiuni, iar Kanal D a avut un avans de 30 de minute.
Ca sa stim care este audienta reala, ar trebui sa se ia in considerare intervalul 20:30- 21:30, apoi intervalul 21:30-22:15. Adica exact perioada in care cele 3 emisiuni mentionate in articol se suprapun.
1.Comercial
2.Urban
3.National