Reprezentanţii celor două posturi de televiziune vândute de omul de afaceri clujean Arpad Paszkany către Intel Sky Broadcasting LTD susţin că LOOK TV şi Transilvania L!VE rămân posturi generaliste, cu precizarea că „intră într-o nouă etapă de dezvoltare”, scrie Adevărul.
Astfel, posturile îşi vor „întări strategia de conţinut cu producţii proprii şi programe achiziţionate”.
Echipa managerială a celor două posturi vândute de Arpad Paszkany a transmis un comunicat în care arată:
„La doar 2 ani de la debutul pe piaţa media, LOOK TV şi Transilvania L!VE trec într-o nouă etapă de dezvoltare prin achiziţionarea lor de către Intel Sky Broadcasting LTD.
Ca urmare a preluării TRANSILVANIA LOOK S.A. (deţinătorul de licenţă al LOOK TV) precum şi a S.C. NCN STUDIO TV S.A. (deţinătorul de licenţă al TRANSILVANIA L!VE) de către Intel Sky Broadcasting LTD, atât echipa managerială cât şi întregul personal adoptă o nouă strategie ce vizează direcţii de dezvoltare şi de întărire a produselor TV pentru a putea răspunde cu succes unei provocări asumate de management cu privire la creşterea ambelor posturi în topul audienţelor şi cel al preferinţelor publicului din România în următorii 5 ani.”
Rămân posturi generaliste, rămân angajaţii
„Atât LOOK TV cât şi Transilvania L!VE îşi vor menţine statutul de posturi generaliste, întărindu-şi însă strategia de conţinut cu producţii proprii şi programe achiziţionate”, se mai arată în comunicatul citat de Adevărul.
Echipa de management mai precizează că LOOK TV "a devenit cunoscut publicului său prin difuzarea în premieră a unor producţii premium ca Pablo Escobar – Baronul Răului (orig. Pablo Escobar); Blestemul familiei Kennedy (orig. The Kennedys), Alice face legea (orig. This is wonderland), Nautic Show (orig. The Boat Show), dar şi meciuri de MMA (Mixed Martial Arts) precum BAMMA sau EFC, baschet prin prezentarea meciurilor din liga profesionistă de baschet spaniol (Liga ACB) şi fotbal (meciuri de calificare pentru Cupa Mondială din Brazilia 2014 - grupa Americii de Sud; meciuri de pregătire a echipelor româneşti, dar şi meciuri din intersezon ale unor echipe puternice la nivel global).
Din rândul producţiilor proprii, programele care au înregistrat cel mai mare succes la nivelul audienţelor sunt: Celebrity, Ziua Bună, România de la A la Z, Cenzurat, Big Boletus, Minunile lui Tămaş".
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Iar Big Boletus si Minunile lui Tamas au cam ramas in aer.Nu se mai aude nimic de noi sezoane la acestea.
Anul asta n-au mai dat nici un eveniment sportiv.