Skip to main content

Peste 2,3 milioane de români au văzut finala cu Simona Halep. Câţi s-au uitat la Antena 3 şi câţi la Eurosport. Cele două posturi, în topul audienţelor

 
Halep
Halep

Halep

Publicitate

AUDIENŢE. Record pentru un meci de tenis. Antena 3 şi Eurosport au fost cele mai urmărite canale TV pe durata finalei de la Roland Garros dintre Simona Halep şi Maria Sarapova, pe care au transmis-o în direct.

În total, peste două milioane de români s-au uitat pe cele două posturi, la meciul câştigat de Sharapova.

Cei mai mulţi s-au uitat pe Antena 3, cel mai urmărit canal TV pe interval. Meciul a fost comentat pe Antena 3 de Cristian Ţopescu şi Dumitru Hărădău.

Eurosport (care a transmis finala HD, în comparaţie cu Antena 3) s-a clasat imediat după postul de ştiri al Intact.

Paginademedia.ro vă prezintă, în premieră, audienţele TV pe intervalul finalei Simona Halep – Maria Sharapova:

NAŢIONAL. Finala de la Roland Garros a fost urmărită, pe Antena 3, de peste un milion şi jumătate de români. Canalul a fost cel mai urmărit post TV pe interval. După Antena 3, a urmat în top Eurosport, cu o medie de 760.000 de români pe minut.

Anul trecut, la finala de la Roland Garros, disputată între Serena Williams şi Maria Sharapova, era urmărită de 160.000 de români pe minut.

URBAN. La oraşe, Simona Halep a atras în faţa televizoarelor peste 1,1 milioane de telespectatori pe minut la Antena 3 şi peste jumătate de milion la Eurosport. Şi la nivel urban, cele două posturi TV au fost pe primul loc pe intervalul finalei de la Paris.

Finala feminină de anul trecut era văzută de 132.000 de români din mediul urban (1,3 rating).

COMERCIAL. Aproape 700.000 de telespectatori pe minut, din publicul TV din România al finalei, au fost persoane între 18 şi 49 de ani. Dintre acestea, 410.000 au fost pe Antena 3 şi 270.000 pe Eurosport.

Şi aici, diferenţa faţă de anul trecut este enormă: 29.000 de români între 18 şi 49 de ani se uitau, în 2013, la meciul dintre Serena Williams şi Sharapova.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 6 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros dintre Simona Halep şi Maria Sharapova, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 1.556.000 8.4 28.2
2 Eurosport 757.000 4.1 13.7
3 Antena 1 605.000 3.3 11.0
4 Pro TV 270.000 1.5 4.9
5 Prima TV 159.000 0.9 2.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 6 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros dintre Simona Halep şi Maria Sharapova, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 1.131.000 11.2 32.3
2 Eurosport 510.000 5.0 14.6
3 Antena 1 357.000 3.5 10.2
4 Pro TV 186.000 1.8 5.3
5 Prima TV 88.000 0.9 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 6 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros dintre Simona Halep şi Maria Sharapova, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 407.000 8.0 28.1
2 Eurosport 270.000 5.3 18.7
3 Antena 1 169.000 3.3 11.7
4 Pro TV 114.000 2.2 7.9
5 Prima TV 44.000 0.9 3.1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mirceA mirceA
    Cel mai urmarit post tv la principalele evenimente !
    Si acum, hai cu haterii...

Trimite un comentariu

sus