Publicitate CNA LA DNA. Cristina Trepcea, membru CNA, a fost audiată marţi, în calitate de martor, de către procurorii anticorupţie şi a declarat, la ieşire, despre o presupusă intervenţie a lui Viorel Hrebenciuc în favoarea lui Gheorghe Ştefan, pentru o licenţă TV, că nu are cunostinţă despre aşa ceva, potrivit Mediafax.
"Întodeauna se vorbeşte de corupţie când este vorba de structuri ale autorităţii statului, dar eu nu cred că suspiciunile de corupţie sunt întemeiate (în acest caz - n.r.)", a mai spus Trepcea.
La Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) a fost audiat luni, tot ca martor, primarul municipiului Piatra Neamţ, Gheorghe Ştefan.
Trepcea, despre presupuse intervenţii la CNA pentru Gheorghe Ştefan: Nu am cunostinţă de aşa ceva
PLECARE. Razvan Voican, redactorul-sef adjunct al Ziarului Financiar, se retrage din presa dupa 14 ani. „Merg intr-o zona care are legatura cu finantele, dar NU la ASF si nici in banci, asa cum s-ar putea crede. Deocamdata discutiile nu s-au finalizat asa ca nu as dori sa dau numele viitorului angajator, a declarat el pentru HotNews.ro.Numele lui a fost vehiculat ca fiind potentialul viitor sef de comunicare al ASF, dupa eliberarea postului de catre Catrinel Francu.
Redactorul sef adjunct al Ziarului Financiar se retrage din presa dupa 14 ani. Merg intr-o zona care are legatura cu finantele, dar NU la ASF si nici in banci
ESTIMĂRI. Publicitatea online si platile pentru acces la Internet vor fi cele mai dinamice segmente ale pietei de media si divertisment din Romania in urmatorii patru ani, potrivit ultimei editii a studiului PwC Entertainment si Media Outlook, arata un comunicat de presa, citat de HotNews.ro. PwC estimeaza ca publicitatea online va ajunge la 141 milioane de dolari pana in 2018, iar platile pentru acces la internet vor atinge 1,18 miliarde de dolari.
PwC apreciaza ca, astfel, cele doua segmente vor reprezenta, peste patru ani, mai mult de 40% din piata de media si divertisment din Romania, fiind urmate la mare distanta de abonamentele TV, care vor insemna, in 2018, 612 milioane de dolari.
PwC: Publicitatea online si platile pentru acces la Internet - cele mai dinamice segmente ale pietei de media si divertisment pana in 2018
BILANŢ. Tempo Group, fondat de Dragoş Grigoriu, a avut în 2013 o cifră cumulată de afaceri de 2,72 milioane de euro şi un profit net de 216.108 euro, conform datelor de la Ministerul Finanţelor Publice şi calculate de Forbes România la cursul mediu de 4,41 lei/euro.
Afacerile Tempo Group au fost mai mici cu 23,4% faţă de anul precedent, dar profitul net a crescut cu 36,2%. Tempo Group cuprinde trei agenţii: Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu Public Relations şi Orchestra (BTL).
Grupuri de comunicare în 2013: Tempo Group
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii