Skip to main content

AUDIENŢE. Splash la a doua ediţie: primul loc pe toate targeturile. Săptămâna trecută, emisiune de pe Antena 1 avea doar urbanul

 
Splash 25 iulie copyright Gabriela Arsenie-Antena1_110614_Splash Ed 3_0192
Splash 25 iulie copyright Gabriela Arsenie-Antena1_110614_Splash Ed 3_0192

Splash 25 iulie copyright Gabriela Arsenie-Antena1_110614_Splash Ed 3_0192

Publicitate

AUDIENŢE. A doua ediţie a emisiunii Splash - Vedete la apă, a plasat Antena 1 pe prima poziţie pe intervalul programului pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.

Săptămâna trecută, la debutul sezonului, programul de pe Antena 1 era pe primul loc doar la oraşe. Pe publicul naţional şi pe cel comercial, pe prima poziţie era Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele emisiunii Splash - Vedete la apă de ieri, 25 iulie:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Splash a avut o medie de aproape 1,1 milioane de români pe minut, în cele aproape patru ore de program (20.30-00.00). Cifra este asemănătoare cu ratingul de săptămâna trecută. Acum, în schimb, Antena 1 a fost pe primul loc, urmată de Pro TV, cu 770.000 de telespectatori media pe interval.

URBAN. La oraşe, a doua ediţie Splash a sezonului a numărat 720.000 de telespectatori pe minut (un plus de peste 20.000 de persoane pe minut faţă de săptămâna trecută). În top au urmat Pro TV (450.000) şi Antena 3 (258.000).

COMERCIAL. Antena 1 a avut cu Splash prima poziţie şi pe targetul comercial: 370.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani au urmărit emisiunea în fiecare minut.

Faţă de săptămâna trecută (când cifra era cu 40.000 de telespectatori pe minut), Splash a fost pe primul loc şi pe targetul comercial, urmat de Pro TV.

Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 1.062.000 5,7 14,7
Pro TV 766.000 4,1 10,6
Kanal D 435.000 2,4 6
TVR 1 418.000 2,3 5,8
Antena 3 413.000 2,2 5,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 722.000 7,1 17,9
Pro TV 450.000 4,5 11,1
Antena 3 258.000 2,6 6,4
Kanal D 214.000 2,1 5,3
Romania TV 196.000 1,9 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audientele posturilor TV vineri, 25 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă, pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 369.000 7,2 21,1
Pro TV 290.000 5,7 16,5
Kanal D 73.000 1,4 4,2
Acasa 70.000 1,4 4
National TV 67.000 1,3 3,8

Audienţa emisiunii Splash de săptămâna trecută, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nisac nisac
    Pe cind o emisiune identica despre vedete machinduse? cu juriu, antrenor, etc...

    Daca asa o emisiune face audienta (inafara de pensionari si copiii) nu mai iesim din tara la mocirla vreodata. inseamna ca oamenii sunt ori saraci ori prosti, si nici una nu suna bine.
  • mile mile
    si maruta face acelasi lucru cu manelisti
  • usccs usccs
    asa este, la antena se uita tristii, iar la protv se uita "baietii veselii."
  • mihaita mihaita
    au macelarit acest format transformandu-l intr-o cocalareala ieftina.

    Momentul in care tatal Danielei Crudu ajunge pe post de vedeta, iti dai seama cat de jos suntem.
  • andrei andrei
    Consumul tv este tot mai scazut vara. Eu tv-ul il am scos din priza de cel putin 3 saptamani. In prelungitor am numai incarcatoare si nu stau sa-mi pierd vremea cu uitatul la tv. Acum doar tristii se uita la tv.
  • Florin Florin
    este din ce in ce mai clar ca Antena va fi un competitor adevarat pentru Protv in toamna.
  • usccs usccs
    tot mai mare diferenta de protv si sa vezi la toamna !
  • Ali Ali
    In functie de filmul difuzat pe pro tv..saptamana viitoare Minciuni adevarate
  • mile mile
    tot mai mare audienta

Trimite un comentariu

sus