Skip to main content

Poftiţi pe la noi, debutul Monei Segall la Antena 1: primul loc la oraşe şi pe comercial, locul doi pe naţional

 
Daniela Crudu Poftiti pe la noi
Daniela Crudu Poftiti pe la noi

Daniela Crudu Poftiti pe la noiMona Segall a debutat oficial în calitate de producător pentru Antena 1. Prima ediţie a emisiunii Poftiţi pe la noi a fost difuzată aseară de Antena 1. Cu ce rezultate?

Publicitate

Emisiunea care îl are ca protagonist pe Nea Mărin, fosta vedetă a Pro TV, a reuşit să poziţioneze postul Antena 1 pe primul loc în topul audienţelor de la nivel urban şi de pe segmentul comercial. La nivelul întregii ţări, programul produs de Mona Segall a fost pe locul doi, după Pro TV, care difuza filmul Călugăr antiglonţ.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa programelor difuzate pe intervalul emisiunii "Poftiţi pe la noi".

NAŢIONAL. Prima ediţie a emisiunii Poftiţi pe la noi a fost urmărită de 1.160.000 de telespectatori din întreaga ţară. Această valoare a clasat postul Antena 1 pe locul doi, la o distanţă de doar 62.000 de telespectatori faţă de primul clasat, Pro TV. Pe locul trei s-a clasat Kanal D.

URBAN. În privinţa publicului de la oraşe, emisiunea lui Nea Mărin a fost lider cu o audienţă de 772.000 de telespectatori, urmat de Pro TV, cu 732.000 de persoane. Kanal D s-a aflat şi în acest clasament tot pe locul trei, cu 471.000 de telespectatori din mediul urban.

COMERCIAL. Noua emisiune de pe Antena 1 şi-a menţinut prima poziţie şi la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Emisiunea cu Nea Mărin a fost urmărită de 468.000 de telespectatori din targetul comercial. Pe locul doi a fost Pro TV, cu 419.000 de persoane din acest target.

Cu cine s-a bătut cu emisiunea Poftiţi pe la noi

  • Emisiunea Poftiţi pe la noi s-a intersectat cu filmul Călugăr antiglonţ şi Ştirile nopţii, difuzate de Pro TV.
  • Postul Kanal D a difuzat pe intervalul noului show cu Nea Mărin serialul turcesc Feriha şi emisiunea tabloidă WowBiz.
  • Prima TV a avut programată emisiunea culinară Cireaşa de pe tort şi filmul american Răzbunătorul.
  • De remarcat poziţia TVR 1 în clasamentul audienţelor, cu un film cu Louis de Funes, Tatuajul.

Audienţa emisiunii Poftiţi pe la noi, luni, 21 iulie, la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 1.222.000 6,6 16,5
Antena 1 1.160.000 6,3 11,6
Kanal D 923.000 5 12,4
Antena 3 555.000 3 7,5
TVR 1 360.000 1,9 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa emisiunii Poftiţi pe la noi, luni, 21 iulie, în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 772.000 7,6 18,5
Pro TV 732.000 7,2 17,5
Kanal D 471.000 4,7 11,3
Antena 3 376.000 3,7 9
TVR 1 155.000 1,5 3,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa emisiunii Poftiţi pe la noi, luni 21 iulie, pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
Antena 1 468.000 9,2 26,4
Pro TV 419.000 8,3 23,6
Kanal D 123.000 2,4 7
Acasa TV 77.000 1,5 4,3
TVR 1 54.000 1,1 3,1

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ovii21 Ovii21
    "super filme", dar cam bate antena 1 la audiente...
  • Expertul, Expertul,
    @ danut, sigur esti sanatos la cap? Audientele sunt promitatoare pentru antenuta 1, dar mai vedem daca audientele se vor mentine si la urmatoarele editii. Vedem dupa urmatoarele editii daca antenuta 1, va da kix si cu poftiti pe la noi, sau a tras lozul castigator!
  • Dany Dany
    Pai, in primul rind, a fost prima emisiune. Ar fi trebuit sa duduie, mai ales ca show-ul a fost promovat cu surle si trimbite. In al doilea rind: 1 milion de oameni nu e mare lucru. Pt o televiziune care se vrea ce se vrea. In al treilea rind: lumea se uita la Pro pt ca era Pro, nu pt ca stia ceva de Mona S. Hai sa fim seriosi, aveti impresia ca in Romania au oamenii idee ce e aia producator? Mai ales aia din audientele A1...Adevarul este ca A1 are asa, ca post, o imagine de televiziune "mai de la tara": grafica, luminile, make up-ul...cam totul duce in directia asta, de kitsch.Nu mai vorbim de urlatorii pusi pe post de host.
  • Catalin Catalin
    Domnu' Danut, va rog mai bagati fundul in apa rece. Nu mai poate nimeni sa isi dea cu parerea ca sariti ca arsul. Nu trebuie neaparat sa fii expert in grafica, se vede cu ochiul liber. Tranzitiile sunt obosite rau, logo de acum 10 ani pe Protv, imaginea nu-i lucrata absolut deloc, zici ca-i de pe un post TV local. Mona Segall singura nu le aduce nici un plus. Trebuie o intreaga echipa buna, ceea ce A1 nu stie sa adune.
    Tin minte prima editie X-Factor pentru care nici nu aveau site-ul facut cum trebuie. Era o simpla platforma Wordpress pe un server care picase din prima zi.
  • Alexandra Alexandra
    cand da emisiunea realuare ?
  • danut danut
    are audienta de peste 1 mil de oameni citi vrei sa se uite la o emisiune normala?5 milioane?
  • danut danut
    wow super filme doar la prosteve.
  • danut danut
    vai draga dar ce expert esti tu in grafica,si la ce ani lumina distanta e prosteve fata de celelalte televiziuni wow.Daca nu ar mai fi prosteve nu am avea la ce sa ne mai uitam.Am asculta doar radioul si atit.
  • danut danut
    destepti doar prostii se uita la prosteve
  • nelu nelu
    nu stiu si nici nu ma intereseaza. eu nu urmaresc rahaturile romanesti, am descoperit o tehnologie nou numita : internet. acolo vad serialele si emisiunile de succes din USA, MAREA BRITANIE, CANADA si AUSTRALIA.

    aici intru si ma minunez cum niste papagali se cearta pe emisiunile unor posturi private de televiziune. ati inventat o noua meserie, meseria de postac
  • radu radu
    din punctul meu de vedere, trebuie avut in considerare si faptul, ca investitia pentru emisiune este destul de mare, iar pentru un film este mica... asa ca si emisiunea asta, la fel ca multe alte emisiuni la A1, daca nu aduc postului audiente peste medie, va zbura...
    @Petrisor: de ce nu va angajati un verificator/ student, care sa se uite peste articolele voastre? Mare parte din ele sunt cu greseli.
  • Andy83 Andy83
    Audienta modesta pentru "poftiti pe la noi" in conditiile in care a fost emisiunea de debut plus curiozitatea din partea unor telespectatori, iar PRO TV nu a programat nimic special ba din contra a difuzat filme foarte reluate cum este cazul filmului de ieri si a celui de azi iar audientele au fost extrem de apropiate.
  • noName noName
    Nelule, aşa de curiozitate, dacă cei ce se uită la Pro sunt PROşti, cei ce se uită la Antena ce sunt ?
  • Gaetano Gaetano
    Stai flexat, Nelu draga. Antena si-a mutat emisiunea de sambata 19 iulie ( cand trebuia sa se difuzeze ) de frica serialului Las Fierbinti. Bineinteles, in stilu-i caracteristic, a anuntat vineri ca nu mai intra emisiunea sambata. PRO TV care promovase filmul de luni n-a dat dovada de neseriozitate, si drept urmare n-a schimbat filmul. Fii sigur ca daca programa un film " mai tare " le-o dadea Antenei de-i zburau fulgii. Nu uita ca a fost prima editie si multi s-au uitat si din curiozitate. Eu zic sa mai avem rabdare.
  • Mihai Mihai
    Care a fost audienta lunea trecuta cand nu era showl ? Sa vii cu un show nou si sa fii aproape deun film prost nu e o realizare .antena are nevoie nu doar de Segal &co ci si de alt tehnic ,alt marketing ,alta conducere ...adica de tot protv :))) nu inteleg de ce insista pe marlaniile lui nea marin si bataia pe care le o da vedetelor si limbajul de mahala . Si la pro era aceladi lucru care ma deranja

Trimite un comentariu

sus