MasterChef a început aseară la Pro TV, cu un nou juriu - Patrizia Paglieri, Foa şi Adi Hădean şi cu o nouă echipă de producţie - Media Factory (în locul trupei coordonate de Mona Segall). Ce rezultate a scos show-ul? Cum s-a descurcat emisiunea în noua formulă?
Datele de audienţă arată că Pro TV a fost pe prima poziţie în clasamentele de audienţă, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.
Pe lângă juriu şi echipa de producţie, o altă noutate este data şi ziua startului de sezon.
DATE DIN ISTORIE. Anul trecut, MasterChef a avut două ediţii, în perioade diferite.
Una a fost în primăvară, care a început pe 5 martie, într-o marţi. Audienţele: 1,7 milioane pe naţional şi peste un milion la oraşe. A fost depăşit atunci de Suleyman pe aceste targeturi, dar a câştigat comercialul. Audienţele de atunci, aici.
A doua ediţie a fost în toamnă, însă a fost un sezon special, cu celebrităţi. A debutat mai târziu decât acum, pe 22 octombrie, într-o zi cu Suleyman şi cu meciul Steaua - Basel. Rezultatul: 1,6 milioane de români pe minut, dintre care 950.000 de la oraşe. Şi în toamnă, fost sub Suleyman pe naţional şi urban, dar peste el la publicul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele acestor programe:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,5 milioane de români s-au uitat la MasterChef în fiecare minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1, cu 1,1 milioane şi Kanal D, cu un milion.
Vârf naţional: 2,05 milioane de telespectatori, la 21.43
URBAN. Debutul MasterChef a fost urmărit, la oraşe, de 870.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, în top au urmat tot Antena 1 (640.000) şi Kanal D (cu 580.000).
Vârf urban: minutul de aur a fost tot 21.43 - 1,15 milioane de telespectatori.
COMERCIAL. Cotă de piaţă mai mare pentru MasterChef pe segmentul între 18 şi 49 de ani: un sfert dintre cei din target care se uitau la televizor erau pe Pro TV. În cifre absolute: 540.000 de telespectatori pe minut.
Pe locul doi a fost Antena 1, cu 384.000.
Audienţa posturilor TV luni, 15 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.481.000 | 8 | 16,2 |
2 | Antena 1 | 1.129.000 | 6,1 | 12,3 |
3 | Kanal D | 999.000 | 5,4 | 10,9 |
4 | Antena 3 | 804.000 | 4,3 | 8,8 |
5 | Romania TV | 361.000 | 2 | 4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 15 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 868.000 | 8,6 | 17 |
2 | Antena 1 | 637.000 | 6,3 | 12,5 |
3 | Kanal D | 582.000 | 5,8 | 11,4 |
4 | Antena 3 | 534.000 | 5,3 | 10,5 |
5 | Prima TV | 180.000 | 1,8 | 3,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 15 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 542.000 | 10,8 | 25,1 |
2 | Antena 1 | 384.000 | 7,7 | 17,8 |
3 | Kanal D | 160.000 | 3,2 | 7,4 |
4 | Antena 3 | 115.000 | 2,3 | 5,3 |
5 | Prima TV | 92.000 | 1,8 | 4,3 |
/ e penibil sa incepi cu un candidat de la casa copilului etc, prea multa melodrama
/ nu am vazut integral, dupa 21.30 m-am uitat la B1, dar toti candidatii erau din Moldova, ceea ce era monoton
/ ne vom putea pronunta deplin, si asupra juriului, abia dupa prima proba adevarata,