AUDIENŢE. Prima ediţie a show-ului KidSing, poziţionată ca emisiunea de forţă a Kanal D din acest sezon, a intrat abia pe locul patru în clasamentele de audienţă. La oraşe şi la nivel naţional, programul a fost depăşit de un două filme de acţiune de pe Pro TV şi Antena 1 şi de programul Antena 3.
De remarcat că, la nivel urban şi pe targetul comercial, Intact a avut pe intervalul emisiunii (20.00-22.00) trei posturi TV în Top 5: Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul primei ediţii a emisiunii KidSing, de pe Kanal D:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea în care juraţi sunt Antonia, Wilmark şi Gabriel Cotabiţă a fost pe locul 4, cu o medie de 680.000 de români pe minut.
Prima poziţie pe intervalul emisiunii a fost a Pro TV (1,4 milioane de români pe minut), urmat de Antena 1 (960.000), Antena 3 şi Kanal D.
URBAN. Şi la oraşe, emisiunea de pe Kanal D a fost tot pe locul patru, cu o medie de 360.000 de telespectatori pe minut. Prima poziţie pe urban a fost tot a Pro TV, cu 720.000 de persoane.
Intact a avut în top 5 trei posturi: Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars.
COMERCIAL. Din publicul emisiunii KidSing, 127.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul comercial 18-49 de ani. Kanal D a fost pe locul trei, după Pro TV şi Antena 1.
Şi pe acest target, Intact a avut în Top 5 trei posturi, pe intervalul emisiunii KidSing (20.00-22.00).
Audienţa posturilor TV, miercuri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii KidSing, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.395.000 | 7,5 | 17,2 |
2 | Antena 1 | 961.000 | 5,2 | 11,9 |
3 | Antena 3 | 734.000 | 4 | 9,1 |
4 | Kanal D | 679.000 | 3,7 | 8,4 |
5 | TVR 1 | 314.000 | 1,7 | 3,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii KidSing, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 723.000 | 7,2 | 16,4 |
2 | Antena 3 | 523.000 | 5,2 | 11,9 |
3 | Antena 1 | 519.000 | 5,2 | 11,8 |
4 | Kanal D | 359.000 | 3,6 | 8,2 |
5 | Antena Stars | 156.000 | 1,6 | 3,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii KidSing, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 429.000 | 8,6 | 25,8 |
2 | Antena 1 | 235.000 | 4,7 | 14,1 |
3 | Kanal D | 127.000 | 2,5 | 7,6 |
4 | Antena 3 | 100.000 | 2 | 6 |
5 | Antena Stars | 51.000 | 1 | 3 |
Comentarii