AUDIENŢE. Premiera Hell's Kitchen - Iadul bucătarilor, de pe Antena 1, a fost depăşită, aseară, de emisiunea MasterChef de pe Pro TV.
Vechii MasterChefi Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea, acum la Antena 1, au fost învinşi de noua echipă a emisiunii de pe Pro TV (Patrizia, Foa, Adi Hădean) pe toate cele trei targeturi - naţional, urban şi comercial. La nivel naţional, Pro TV a avut în plus 250.000 de telespectatori, Diferenţele între cele două emisiuni au fost mici la nivel urban şi pe targetul comercial.
Cele două emisiuni - MasterChef (Pro TV) şi Hell's Kitchen - Iadul bucătarilor - s-au suprapus pe toată durata lor (20.30-22.30). Iadul bucătarilor a fost produsă de echipa coordonată de Mona Segall, cea care se ocupa, sezonul trecut, de MasterChef.
A fost a doua confruntare directă din acest sezon între emisiuni similare. Săptămâna trecută, vineri, show-urile muzicale Vocea României şi X-Factor au fost la bătaie directă. Rezultatul: Pro TV a fost peste Antena 1 pe toate targeturile (diferenţa fiind mai mică la nivel urban). Cifrele Vocea-X Factor, AICI.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell's Kitchen (Iadul bucătarilor):
NAŢIONAL. MasterChef a fost urmărit, la nivelul întregii ţări, de 1,3 milioane de români pe minut. În acelaşi timp, la Iadul bucătarilor, pe Antena 1, se uitau 1,07 milioane de români.
De remarcat, pe targetul naţional, audienţa Kanal D, cu serialul Trădarea: 1,04 milioane de persoane, foarte aproape de showul de pe Antena 1.
Vârf naţional MasterChef: 2,06 milioane de români (11,1 rating) la ora 20.50.
Vârf naţional Hell's Kitchen: 1,55 milioane de telespectatori (8,5), la ora 21.33.
URBAN. La oraşe, diferenţa dintre show-urile culinare a fost mult mai mică: la Pro TV erau 760.000 de telespectatori, la Antena 1 se uitau 721.000. Pe locul trei, Kanal D, cu 633.000.
Vârf urban MasterChef: 1,27 milioane telespectatori (12 rating) la ora 21.43
Vârf urban Hell's Kitchen: un milion de telespectatori (10), la ora 21.33.
COMERCIAL. MasterChef şi Iadul Bucătarilor au fost apropiate şi pe targetul comercial: 493.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Pro TV şi 451.000 la Antena 1.
Dacă la nivel naţional şi la oraşe Kanal D s-a apropiat de locul doi, pe targetul comercial postul turcesc a fost mult în urmă în cifre absolute: sub 200.000 de telespectatori pe publicul între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV, luni, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell's Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.310.000 | 7,1 | 13,9 |
2 | Antena 1 | 1.065.000 | 5,8 | 11,3 |
3 | Kanal D | 1.041.000 | 5,6 | 11,1 |
4 | Antena 3 | 790.000 | 4,3 | 8,4 |
5 | Prima TV | 460.000 | 2,5 | 4,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell's Kitchen (Iadul bucătarilor), în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 760.000 | 7,5 | 14,5 |
2 | Antena 1 | 721.000 | 7,2 | 13,8 |
3 | Kanal D | 633.000 | 6,3 | 12,1 |
4 | Antena 3 | 545.000 | 5,4 | 10,4 |
5 | Prima TV | 207.000 | 2,1 | 3,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell's Kitchen (Iadul bucătarilor), pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 493.000 | 9,8 | 22,3 |
2 | Antena 1 | 451.000 | 9 | 20,4 |
3 | Kanal D | 181.000 | 3,6 | 8,2 |
4 | Antena 3 | 120.000 | 2,4 | 5,4 |
5 | Prima TV | 96.000 | 1,9 | 4,4 |
Citeşte şi:
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
ma rog mona aia figuranta segal megal cum masa o cheama, credea ca fara ea gata se inchide pro ne uitam toti la latrine , ce so fi gandit felix motanelu ca face audiente pentru campanie , ce suparat e el acum acolo la racoare . toti astia care au pleacat, niste lasi, cum au auzit ca se scad putin lovelele cum gata rpd la concurenta , uite ca cineva acolo sus nu da cu bota da cu paru .
Cand spui Pro, te gandesti la profesionalism, cand spui Antena 1, te gandesti la copy-paste. Nu o spun cu rautate, dar calitatea emisunilor face diferenta, iar aici ma refer la montaj, sunet, lumini, platouri de emisiuni etc. Apoi mai trebuie promovare agresiva cu cel putin 2-3 luni inainte pe post plus transmisie HD.
ps:Intra mona in depresie :))))))
Cand spui Pro, te gandesti la profesionalism, cand spui Antena 1, te gandesti la copy-paste. Nu o spun cu rautate, dar calitatea emisunilor face diferenta, iar aici ma refer la montaj, sunet, lumini, platouri de emisiuni etc. Apoi mai trebuie promovare agresiva cu cel putin 2-3 luni inainte pe post plus transmisie HD.
Din pacate pentru intact, ca si in cazul VR vs. XF,comparatia nu i-a avantajat.
Cateva observatii -zic eu- nepartizane:
HK a fost plictisitor. Cred ca minim 75% din emisiune a fost reprezentata de monologurile concurentilor. MC este mai dinamic, nu te plctiseste asa usor, desi au avut si ei scapari.
Am remarcat unele fracturi in montajul MC, treceau concurenti la care nici nu am vazut ce au gatit sau nu stiam ca au prezentat ceva, unele povesti si aici un pic exaggerate.
Obositoare, agresive si agasante plasarile de producs de la HK. Am remarcat acelasi lucru si la X factor, nu aveai loc pe ecran de orange si 4g. Ele exista si la MC& VR, dar mult mai finut integrate, nu te agreseaza asa tare.
Chefii de la HK mult mai putini pusi in valoare in acest show, mai ales ca au de aparat o imagine de la MC. In comparatie, cei de la MC, desi sunt noi in emisiune, au fost mult mai prezenti. Regizorul si cei de la montaj au facut minuni cu niste personaje inca slab conturate.
HK au adus-o pe Mimi sa le ajute pe fete, nu stiu daca am zarit-o o data, nu este clar care era rolul ei. D'artagnan a aparut de 2-3 ori incurajandu-i pe baieti.
per ansamblu, la HK scenariul, regia, filmarile si montajul evident sub cele de la MC. Nu as da vina pe standardul de imagine, cred ca si daca emiteau HD, tot degeaba.
Devine tot mai evident ca diferenta nu este facuta de producator, duduia Segal in cazul nostru, ci de echipa. Intact a vrut sa dea lovitura, dar mi-e teama ca si-au cam facut harakiri. Dupa ce ani de zile s-au evitat, nu stiu ce a fost in capul lor de au iesit la bataie. In loc sa-si consolideze pozitia 2a, tot mai amenintata inclusive de A3, s-au gandit ei sa se dea la Pro Tv. Cred ca asta o sa-i coste scump....