Skip to main content

Prima confruntare Vocea României-X Factor, câştigată de show-ul de pe Pro TV. Ce diferenţă a fost între Pro TV şi Antena 1

 
Vocea X Factor
Vocea X Factor

Vocea X Factor

Publicitate

AUDIENŢE. Prima confruntare directă dintre Vocea României şi X Factor a fost câştigată de emisiunea de pe Pro TV.

La oraşe, Vocea de pe Pro şi X Factor de pe Antena 1 au fost apropiate: doar un punct de rating a avut în plus show-ul de pe Pro. Diferenţa dintre Voce şi X Factor (aflat la debutul sezonului cu Horia Brenciu şi Ştefan Bănică) a fost însă mai mare la nivel naţional şi pe targetul comercial.

Cele două emisiuni s-au intersectat pe aproape toată durata lor (X Factor a fost puţin mai lung, cu aproximativ 20 de minute)

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV  de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30-22.55):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Vocea României a fost urmărită de peste 1,7 milioane de români în fiecare minut. Pe intervalul în care s-au intersectat, X Factor era vizionat de aproape 1,4 milioane de telespectatori pe minut. Pe locul trei a fost Kanal D, care l-a avut pe Suleyman în cea mai mare parte a intervalului orar.

Vârf naţional Vocea României: 2,46 milioane de români (13,3 rating) la ora 21.46.

Vârf naţional X Factor: 2,04 milioane de telespectatori (11), la ora 22.49.

URBAN. Diferenţă mai mică la oraşe între Vocea României şi X Factor. Emisiunea de pe Pro TV a avut puţin peste un milion de orăşeni pe minut medie (adică 10%). În acelaşi timp, la X Factor erau 905.000 de telespectatori, ceea ce înseamnă rating 9.

Vârf urban Vocea României: 1,42 milioane telespectatori (14,1 rating) la ora 21.46

Vârf urban X Factor: 1,4 milioane de telespectatori (14), la ora 22.49.

COMERCIAL. Vocea României a avut mai mulţi telespectatori decât X Factor şi pe segmentul comercial. La Pro TV se uitau la show, în fiecare minut, 605.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La Antena 1 erau 467.000.

Audienţa posturilor TV, vineri, 19 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.55), la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.708.000 9,2 19
2 Antena 1 1.396.000 7,5 15,5
3 Kanal D 958.000 5,2 10,7
4 Antena 3 516.000 2,8 5,7
5 National TV 324.000 1,7 3,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 19 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.55), în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.009.000 10% 20,4
2 Antena 1 905.000 9 18,3
3 Kanal D 583.000 5,8 11,8
4 Antena 3 292.000 2,9 5,9
5 Naţional TV 160.000 1,6 3,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 19 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.55), pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 605.000 12 27,5
2 Antena 1 467.000 9,3 21,2
3 Kanal D 174.000 3,5 7,9
4 Prima TV 92.000 1,8 4,2
5 Acasa 84.000 1,7 3,8

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • as as
    mai bun x factor

Trimite un comentariu

sus