Skip to main content

Vocea României, cu Tudor Chirilă în locul lui Brenciu: 1,9 milioane de români pe minut. Audienţă aproape dublă faţă de Next Star pe urban şi aproape triplă pe comercial

 
Antrenori Vocea Romaniei
Antrenori Vocea Romaniei

Antrenori Vocea RomanieiAUDIENŢE. Fără Horia Brenciu, dar cu Tudor Chirilă, cu un decor schimbat, cu fotolii noi pentru juriu şi în altă zi decâte cea obişnuită - marţea, Vocea României a avut aseară startul noului sezon.

Publicitate

La bătaie cu Next Star, de pe Antena 1 (şi el mutat de joia, pentru a contraataca emisiunea de pe Pro TV), Vocea României a fost pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.

La nivelul întregii ţări, Vocea României a avut 650.000 de telespectatori pe minut în plus faţă de locul doi, Next Star. La oraşe, Vocea a fost aproape dublă, în comparaţie cu Antena 1, iar pe targetul comercial, ratingul a fost aproape triplu. De altfel, pe targetul comercial a fost cel mai bun debut dintre toate ediţiile de până acum.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primei ediţii Vocea României din acest sezon.

Înainte de cifrele de aseară, ce s-a întâmplat sezonul trecut:

SEZONUL TRECUT.  Anul trecut, Vocea României a început pe 28 septembrie, într-o sâmbătă. A concurat cu serialul turcesc Iffet (Kanal D) şi cu două meciuri: Steaua – Poli Timişoara (Antena 1) şi ASA Târgu Mureş - CSU Craiova (pe TVR 1).

Audienţa la startul de anul trecut: 2,2 milioane de români pe minut (naţional), dintre care 1,3 milioane din oraşe. Audienţele de atunci, aici.

Audienţele ediţiei Vocea României de marţi, 16 septembrie:

NAŢIONAL. Vocea României a fost urmărită, la nivelul întregii ţări, de 1,91 milioane de români, plasând Pro TV pe prima poziţie, la 650.000 de telespectatori în faţa Next Star, de pe Antena 1.

URBAN. Noul sezon al Vocii a avut, la oraşe, o medie de  1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pe locul doi, după Pro TV, a fost Antena 1, cu o audienţă aproape la jumătate: 673.000 de telespectatori pe minut

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a avut o audienţă aproape triplă faţă de locul secund. Astfel, la Vocea României se uitau, în fiecare minut, 740.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Cota de piaţă: aproape 35%.

Antena 1 avea, pe intervalul Next Star, 273.000 de telespectatori pe minut pe segmentul comercial.

A fost cel mai bun start pe acest segment dintre toate sezoanele. Anul acesta, ratingul pe comercial a fost 14,7, faţă de 13,7 anul trecut, 12,7 în 2012 şi 9,9 în 2011, când s-a lansat emisiunea.

Audienţa posturilor TV marţi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.915.000 10,3 20,8
2 Antena 1 1.276.000 6,9 13,8
3 Kanal D 955.000 5,2 10,4
4 Antena 3 665.000 3,6 7,2
5 TVR 1 331.000 1,8 3,6
6 Prima TV 294.000 1,6 3,2
7 Romania TV 260.000 1,4 2,8
8 Acasa 238.000 1,3 2,6
9 TVR 2 237.000 1,3 2,6
10 National TV 222.000 1,2 2,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.128.000 11,2 22,1
2 Antena 1 673.000 6,7 13,2
3 Kanal D 532.000 5,3 10,4
4 Antena 3 448.000 4,5 8,8
5 TVR 1 151.000 1,5 3
6 Prima TV 147.000 1,5 2,9
7 Acasa 140.000 1,4 2,8
8 Romania TV 127.000 1,3 2,5
9 National TV 121.000 1,2 2,4
10 B1 TV 102.000 1 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 736.000 14,7 34,6
2 Antena 1 273.000 5,4 12,8
3 Kanal D 137.000 2,7 6,4
4 Antena 3 103.000 2,1 4,9
5 Prima TV 90.000 1,8 4,2

Cota de piaţă şi ratingul Vocea României la emisiunile de debut, pe targetul comercial:

Vocea debut 2014

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tonciu Roxana Tonciu Roxana
    Cine e Dan Negru?
  • Ghitza Ghitza
    Deci exista viata si dupa Mona Segall :)))))
  • Alex Alex
    Singura emisiune cu care va avea de castigat Antena 1 va fi Iadul Bucatarilor. Mi-a placut mult prima editie Vocea Romaniei, deci poti avea succes si fara Mona Segall.
  • geo geo
    Incredibil cum poate lua Antena 1 bataie aproape in fiecare seara...si pe national, si pe comercial...acolo unde diferenta este ca de la cer la pamint.
    Si asta dupa ce Camelia Voiculescu se lauda, zilele trecute, in interviul pe care si l-a luat pentru Agerpres ca: "În ultimii doi ani, divizia TV și-a apreciat cota de piață cu 11% în Prime-Time, pe publicul comercial"...
  • antena zero antena zero
    Mihai Gadea si echipa de la Antena 3 s-au uitat la Vocea Romaniei :))
  • edwin edwin
    Antena 1 nu va intrece NICIODATA ProTV . ha !
  • Magiun Magiun
    In sfarsit fara obositorul de Brenciu m-am putut bucura de total de Vocea Romaniei. Dan Negru e la infirmerie acum!
  • Andrei Andrei
    Un fleac , iar i-au ciuruit .
  • Eduard Eduard
    Mi se pare cel mai tare sezon Vocea Romaniei ! Astept sa vad si cum va fi X Factor.
  • mihai mihai
    sa vezi ce si-o ia si chixfactor vineri .. super tare 'vocea', produsa mult mai misteaux anul asta ,adevarat spectacol audio-video! muriti de oftica, hantenistilor ! :))
  • Ne0 Ne0
    Un fleac, i-au ciuruit!

Trimite un comentariu

sus