AUDIENŢE. Fără Horia Brenciu, dar cu Tudor Chirilă, cu un decor schimbat, cu fotolii noi pentru juriu şi în altă zi decâte cea obişnuită - marţea, Vocea României a avut aseară startul noului sezon.
La bătaie cu Next Star, de pe Antena 1 (şi el mutat de joia, pentru a contraataca emisiunea de pe Pro TV), Vocea României a fost pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.
La nivelul întregii ţări, Vocea României a avut 650.000 de telespectatori pe minut în plus faţă de locul doi, Next Star. La oraşe, Vocea a fost aproape dublă, în comparaţie cu Antena 1, iar pe targetul comercial, ratingul a fost aproape triplu. De altfel, pe targetul comercial a fost cel mai bun debut dintre toate ediţiile de până acum.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primei ediţii Vocea României din acest sezon.
Înainte de cifrele de aseară, ce s-a întâmplat sezonul trecut:
SEZONUL TRECUT. Anul trecut, Vocea României a început pe 28 septembrie, într-o sâmbătă. A concurat cu serialul turcesc Iffet (Kanal D) şi cu două meciuri: Steaua – Poli Timişoara (Antena 1) şi ASA Târgu Mureş - CSU Craiova (pe TVR 1).
Audienţa la startul de anul trecut: 2,2 milioane de români pe minut (naţional), dintre care 1,3 milioane din oraşe. Audienţele de atunci, aici.
Audienţele ediţiei Vocea României de marţi, 16 septembrie:
NAŢIONAL. Vocea României a fost urmărită, la nivelul întregii ţări, de 1,91 milioane de români, plasând Pro TV pe prima poziţie, la 650.000 de telespectatori în faţa Next Star, de pe Antena 1.
URBAN. Noul sezon al Vocii a avut, la oraşe, o medie de 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pe locul doi, după Pro TV, a fost Antena 1, cu o audienţă aproape la jumătate: 673.000 de telespectatori pe minut
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a avut o audienţă aproape triplă faţă de locul secund. Astfel, la Vocea României se uitau, în fiecare minut, 740.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Cota de piaţă: aproape 35%.
Antena 1 avea, pe intervalul Next Star, 273.000 de telespectatori pe minut pe segmentul comercial.
A fost cel mai bun start pe acest segment dintre toate sezoanele. Anul acesta, ratingul pe comercial a fost 14,7, faţă de 13,7 anul trecut, 12,7 în 2012 şi 9,9 în 2011, când s-a lansat emisiunea.
Audienţa posturilor TV marţi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.915.000 | 10,3 | 20,8 |
2 | Antena 1 | 1.276.000 | 6,9 | 13,8 |
3 | Kanal D | 955.000 | 5,2 | 10,4 |
4 | Antena 3 | 665.000 | 3,6 | 7,2 |
5 | TVR 1 | 331.000 | 1,8 | 3,6 |
6 | Prima TV | 294.000 | 1,6 | 3,2 |
7 | Romania TV | 260.000 | 1,4 | 2,8 |
8 | Acasa | 238.000 | 1,3 | 2,6 |
9 | TVR 2 | 237.000 | 1,3 | 2,6 |
10 | National TV | 222.000 | 1,2 | 2,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.128.000 | 11,2 | 22,1 |
2 | Antena 1 | 673.000 | 6,7 | 13,2 |
3 | Kanal D | 532.000 | 5,3 | 10,4 |
4 | Antena 3 | 448.000 | 4,5 | 8,8 |
5 | TVR 1 | 151.000 | 1,5 | 3 |
6 | Prima TV | 147.000 | 1,5 | 2,9 |
7 | Acasa | 140.000 | 1,4 | 2,8 |
8 | Romania TV | 127.000 | 1,3 | 2,5 |
9 | National TV | 121.000 | 1,2 | 2,4 |
10 | B1 TV | 102.000 | 1 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 736.000 | 14,7 | 34,6 |
2 | Antena 1 | 273.000 | 5,4 | 12,8 |
3 | Kanal D | 137.000 | 2,7 | 6,4 |
4 | Antena 3 | 103.000 | 2,1 | 4,9 |
5 | Prima TV | 90.000 | 1,8 | 4,2 |
Cota de piaţă şi ratingul Vocea României la emisiunile de debut, pe targetul comercial:
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Si asta dupa ce Camelia Voiculescu se lauda, zilele trecute, in interviul pe care si l-a luat pentru Agerpres ca: "În ultimii doi ani, divizia TV și-a apreciat cota de piață cu 11% în Prime-Time, pe publicul comercial"...