Prima ediţie a emisiunii Dansează printre stele, produsă de Mona Segall la Antena 1, a fost după Pro TV pe intervalul de difuzare. Emisiunea de patru ore prezentată de Horia Brenciu s-a intersectat cu două filme de pe Pro TV: Testul suprem, cu Schwarzenegger şi Stallone şi Kill Bill.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
Pe durata întregii emisiunii, Dansează printre stele a fost la distanţă de Pro TV pe toate cele trei targeturi. Diferenţa cea mai mare a fost pe publicul comercial. Cifrele, în articol.
Pro TV a avut un avans mai mare mai ales pe durata primului film, cel cu Stallone şi Schwarzenegger. Pe primul film, Pro TV avea, la nivel naţional, o medie de aproape 2,3 milioane de români, iar Dansez printre stele - 1.17 milioane. La oraşe, 1,3 milioane de oameni se uitau la film, 756.000 la Antena 1. La comercial, diferenţa pe primul film a fost şi mai mare: 826.000 la filmul de pe Pro, 310.000 la Dansează.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul emisiunii Dansează printre stele (20.30-00.30):
NAŢIONAL. Pe cele patru ore de difuzare, Dansează printre stele a fost urmărită de peste un milion de români pe minut. Pe intervalul emisiunii de pe Antena 1, Pro TV avea aproape 1,7 milioane de telespectatori, cu filmele Testul suprem şi apoi Kill Bill vol 1.
URBAN. La oraşe, prima difuzare Dansează printre stele a atras 670.000 de telespectatori pe minut. Pe cele patru ore ale show-ului de dans, la Pro TV se uitau 975.000 de orăşeni pe minut.
COMERCIAL. Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mare pe publicul comercial. Astfel, show-ul prezentat de Horia Brenciu pe Antena 1 a avut o medie de aproape 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Pe acelaşi interval, la Pro TV se uitau 620.000 de telespectatori din acest target.
Audienţa posturilor TV, duminică, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Dansează printre stele (20.30-00.30), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.696.000 | 9,2 | 21,8 |
2 | Antena 1 | 1.006.000 | 5,4 | 12,9 |
3 | Kanal D | 762.000 | 4,1 | 9,8 |
4 | Prima TV | 514.000 | 2,8 | 6,6 |
5 | Antena 3 | 464.000 | 2,5 | 6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, duminică, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Dansează printre stele (20.30-00.30), în mediul URBAN:
[table id=1807/]
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, duminică, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Dansează printre stele (20.30-00.30), pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 623.000 | 12,4 | 31,2 |
2 | Antena 1 | 297.000 | 5,9 | 14,9 |
3 | Prima TV | 133.000 | 2,6 | 6,6 |
4 | Kanal D | 117.000 | 2,3 | 5,9 |
5 | National TV | 82.000 | 1,6 | 4,1 |
decat sa te lansezi in speculatii, mai bine te-ai documenta.
Achizitia unui film pentru difuzare la TV incepe de la cateva sute si se termina la cateva mii de euro (in medie 2-3-4 mii), depinde de data lansarii, distributie, premii, numar difuzari etc). In comparatie, un show de genul Dansez... costa cel putin 30 mii euro/editie (studio, dansatori, antrenamente, orchestra+salarii juriu/prezentatori, camaramani, regizori, scenografi, public, mancare, decoruri, costume etc).
O parte din costuri sunt acoperite de sponsori, dar nu integral, iar restul suporta postul TV si trebuie sa-i acopere din reclama.
Nu am calculat cat iau din reclama-dar o poti face si tu, este stiut ca-i mult mai efficient dpdv financiar sa dai un film decat sa te complici cu un live care te costa de 5-10-20 de ori mai mult si poate esua, precum aseara.
Cu aceste show-uri nu prea se fac bani buni in Romania, ele au alt rol, de a atrage/fideliza public pentru filme& alte emisiuni "eficiente". asa se si explica de ce Pro Tv a pierdut atat de mult in ultimii ani. acum a venit momentul sa-si recuperze investitia, cu un mix filme/show-uri de success, cred ca vor avea un mare plus pe partea de profit operational.