Confruntarea Vocea României - X Factor a fost câştigată şi aseară de show-ul de pe Pro TV. Diferenţa a fost mai mare la nivelul întregii ţări, unde Vocea a avut un plus de 770.000 de telespectatori pe minut. La oraşe, diferenţa a fost mai mică: show-ul de pe Pro TV a fost cu 230.000 de persoane peste emisiunea de la Antena 1.
X Factor a fost mai lung cu jumătate de oră decât Vocea de pe Pro TV. La fel ca săptămâna trecută, românii au mutat pe Antena 1 după încheierea show-ului Vocea României. Chiar dacă X Factor a mai recuperat din audienţă, media a fost sub Pro TV.
În acea jumătate de oră, show-ul X Factor a urcat peste Pro TV. Astfel, la nivel naţional, la X Factor se uitau 1,4 milioane de persoane, în timp ce filmul de pe Pro TV era urmărit de 1,2 milioane de români.
Pe publicul urban, Antena 1 a fost de asemenea peste Pro TV, cu o medie de 983.000 de privitori pe intervalul 22.50 - 23.18. Tot atunci, Pro TV înregistra 624.000 de persoane.
La nivel comercial, Antena 1 a obţinut 555.000 de privitori, iar pe Pro TV erau 435.000 de persoane.
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30 - 22.50):
NAŢIONAL. Aproape 2,15 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de pe Pro TV. Pe intervalul Vocea României, X Factor era urmărit de 1,38 milioane de telespectatori.
Kanal D a avut locul trei, cu Suleyman pe mare parte din interval.
Vârf naţional Vocea României: 2.795.000 (minutul 20.52)
URBAN. La oraşe, audienţa Vocea României a fost de 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce show-ul de pe Antena 1 era vizionat de aproape 900.000 de persoane din mediul urban.
Vârf urban Vocea României: 1.511.000 (min. 22.25)
COMERCIAL. Pe targetul comercial, la Vocea României s-au uitat, în medie pe minut, 715.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. În acelaşi timp, la X Factor, pe Antena 1, erau 465.000 de persoane din acest target.
Audienţa posturilor TV, vineri, 24 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22:50), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.149.000 | 11,6 | 21,1 |
2 | Antena 1 | 1.382.000 | 7,5 | 13,6 |
3 | Kanal D | 1.109.000 | 6 | 10,9 |
4 | TVR 1 | 583.000 | 3,1 | 5,7 |
5 | Antena 3 | 446.000 | 2,4 | 4,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 24 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22:50), la nivel URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.132.000 | 11,2 | 20,4 |
2 | Antena 1 | 898.000 | 8,9 | 16,2 |
3 | Kanal D | 675.000 | 6,7 | 12,2 |
4 | Antena 3 | 298.000 | 3 | 5,4 |
5 | TVR 1 | 211.000 | 2,1 | 3,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 24 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22:50), la nivel COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 715.000 | 14,3 | 29,8 |
2 | Antena 1 | 465.000 | 9,3 | 19,4 |
3 | Kanal D | 210.000 | 4,2 | 8,8 |
4 | Prima TV | 125.000 | 2,5 | 5,2 |
5 | Antena 3 | 68.000 | 1,4 | 2,8 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Esti foarte inteligent si deloc partinitor. :D