MasterChef îşi menţine un avans considerabil în faţa concurentului direct de pe Antena 1, Hell's Kitchen - Iadul bucătarilor. Audienţa show-ului de pe Pro TV a fost de două ori mai mare decât a emisiunii de pe Antena 1 pe intervalul de intersecţie directă.
O diferenţă faţă de săptămâna trecută: aseară, pe intersecţia cu MasterChef, emisiunea Iadul Bucătarilor a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe, cu un mic avans în faţa Antenei 3 (săptămâna trecută, Hell's era pe locul patru).
Locul doi, după MasterChef, a fost al Kanal D, cu serialul turcesc Trădarea.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie MasterChef – Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor (20.30 – 22.30):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, MasterChef a fost urmărit de 1,56 milioane de români pe minut (cifră apropiată de săptămâna trecută). Locul doi pe interval a fost al Kanal D (cu 1,3 milioane).
Antena 1 cu Iadul bucătarilor a fost pe poziţia a treia, cu o medie de 690.000 de români. Topul a fost completat de Antena 3 - 666.000 de persoane.
URBAN. MasterChef a fost vizionat, la oraşe, de 780.000 de telespectatori pe minut. Clasamentul este identic şi pe acest target: urmează Kanal D (714.000), Antena 1 (454.000) şi Antena 3 (439.000).
COMERCIAL. Aproape jumătate de milion de români dintre telespectatorii MasterChef au fost din targetul comercial. Pe intervalul show-ului de pe Pro TV, Hell's Kitchen avea 260.000 de persoane între 18 şi 49 de ani şi era pe locul doi.
Audienţa posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
1.561.000
8,4
16,4
2
Kanal D
1.306.000
7,1
13,7
3
Antena 1
690.000
3,7
7,3
4
Antena 3
666.000
3,6
7
5
Prima TV
393.000
2,1
4,1
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
780.000
7,7
15,2
2
Kanal D
714.000
7,1
13,9
3
Antena 1
454.000
4,5
8,8
4
Antena 3
439.000
4,4
8,5
5
Prima TV
190.000
1,9
3,7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
Pro TV
491.000
9,8
23,1
2
Antena 1
260.000
5,2
13,2
3
Kanal D
223.000
4,4
10,5
4
Acasa
103.000
2
4,8
5
Prima TV
81.000
1,6
3,8
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii